Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo alle i hopa!!!

I dag har jeg en opptur igjen! :ler:

:danse:

Hadde egentlig ikke så mye mer å si enn det :lol:

Oooog så må jeg klemme litt på KOSEMOSE-Pheps :-D :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

hey you, vatt sja duing!

ingen er så nyyyyyyyyydelig som duuuu, ingen øyne sjinner, slik som dine øine jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!!!!!!!

:digge:

Har du ei grelige pølsa så må du komma te meg, din brunsniggel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

sniggel piggel figgel riggel siggel miggel wiggel xiggel ziggel viggel biggel niggel kiggel tiggel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hallo alle i hopa!!!

I dag har jeg en opptur igjen! :ler:

:danse:

Hadde egentlig ikke så mye mer å si enn det :lol:

Oooog så må jeg klemme litt på KOSEMOSE-Pheps :-D :kose:

Det er mer enn nok for meg det :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I dag har jeg hatt pasienter fra åtte til fire, og sittet på lesesalen til halv åtte.

Nå har jeg spist en grandiosa, og har videre ingen andre planer for kvelden.

Såh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel dag, men planen for kvelden var fin :)

Jepp! Jeg har utvida planen litt da. Nå ser jeg på CSI og spiser taxfree-snop :ler:

:sjarmor:

Åeeee!!

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ninakanin

:hoho:

jeg er overtrøtt i Sniglå sin dagbok, nooot good not gooooood :ler:

Du, sniggeldrid, nå må du se å sei någe her snart, eg daue jo snart av KG-ensomhet og RL-ensomhet og allslags ensomhet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

For en herlig jente Pheps er!!

Jeg har hatt en litt sånn...bad dag på skolen i dag.

Hadde pasient på morgenen, fikk hjelp av en instruktør som var vanskelig og skapte seg bare for å være æsjh. Fikk kjeft av en av klinikkdamene fordi jeg visstnok ikke hadde fått alle signaturene (som om vi ikke skal ha signaturer nok, liksom), og til slutt så klarte jeg å hive noe brukt utstyr oppi en bunke med rent utstyr og dama bak den skranken skjelte meg ut. :forvirret:

Da kjente jeg at nåååå, nå ble det litt mye på en gang, og måtte ta meg kraftig sammen.

Så på lesesalen, og der har jeg vært til nå. Skal bare hive i meg noe middag og samle meg litt, så skal jeg lese videre.

SÅÅÅ!! :-D Tidspunktet kunne ikke vært bedre, en drittdag ble jammen ikke så verst likevel :ler:

Gjett hvem som fikk pakke i posten i dag!?! :danse:

Skjønne Pheps som tenker på meg i eksamensperioden! :kose:

Årh! Hvorfor bor du på feil side av landeeeet!? Hmpf! :sur: Du skulle jo hatt en skikkelig klem!

Nina daaa...Kjeda du deg litt i dag, har du dødd på deg av kg-ensomhet, eller er du still going strong? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:klem: Så bra at den falt i smak! :) Vet hvor kjip eksamenslesning kan være, og hvor deilig det er med slike oppmuntringer! Fikk et utrolig rørende kort av Charmina da jeg var midt oppe i alt tullet, og ble så glad. :)

Likte du fargen igrunn? Vanskelig å vite liksom. :ler:Og så er jeg spent på om du så pusen, den var liksom en viktig detalj :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...