Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #2561 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er ikke så ekstremt kosemosete av meg, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juni 2006 #2562 Del Skrevet 12. juni 2006 Hallo alle i hopa!!! I dag har jeg en opptur igjen! Hadde egentlig ikke så mye mer å si enn det Oooog så må jeg klemme litt på KOSEMOSE-Pheps :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #2563 Del Skrevet 12. juni 2006 hey you, vatt sja duing! ingen er så nyyyyyyyyydelig som duuuu, ingen øyne sjinner, slik som dine øine jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!!!!!!! Har du ei grelige pølsa så må du komma te meg, din brunsniggel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juni 2006 #2564 Del Skrevet 12. juni 2006 Har du ei grelige pølsa ← Jo, skalviseee...HER fant eg ein jaa!! Og EG E IKKJE EIN BRUNSNIGGEL!! Din hybelkanin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juni 2006 #2565 Del Skrevet 12. juni 2006 Heihei sniel'n! Håpa du har ein fin dag i solo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #2566 Del Skrevet 12. juni 2006 sniggel piggel figgel riggel siggel miggel wiggel xiggel ziggel viggel biggel niggel kiggel tiggel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2006 #2567 Del Skrevet 12. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #2568 Del Skrevet 12. juni 2006 Hallo alle i hopa!!! I dag har jeg en opptur igjen! Hadde egentlig ikke så mye mer å si enn det Oooog så må jeg klemme litt på KOSEMOSE-Pheps :-D ← Det er mer enn nok for meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juni 2006 #2569 Del Skrevet 12. juni 2006 Oppturer er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. juni 2006 #2570 Del Skrevet 13. juni 2006 I dag har jeg hatt pasienter fra åtte til fire, og sittet på lesesalen til halv åtte. Nå har jeg spist en grandiosa, og har videre ingen andre planer for kvelden. Såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juni 2006 #2571 Del Skrevet 13. juni 2006 Travel dag, men planen for kvelden var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #2572 Del Skrevet 13. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. juni 2006 #2573 Del Skrevet 13. juni 2006 Travel dag, men planen for kvelden var fin ← Jepp! Jeg har utvida planen litt da. Nå ser jeg på CSI og spiser taxfree-snop Åeeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #2574 Del Skrevet 14. juni 2006 En to tre fiiiir fem seks sjuuu åtte niiii ti og ellveTOLV!!!! Duuuu dudu du du du du DU!! DAM DAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2006 #2575 Del Skrevet 14. juni 2006 Ke' de' går'i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #2576 Del Skrevet 14. juni 2006 Ke' de' går'i? ← jalla balla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #2577 Del Skrevet 14. juni 2006 jeg er overtrøtt i Sniglå sin dagbok, nooot good not gooooood Du, sniggeldrid, nå må du se å sei någe her snart, eg daue jo snart av KG-ensomhet og RL-ensomhet og allslags ensomhet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. juni 2006 #2578 Del Skrevet 14. juni 2006 For en herlig jente Pheps er!! Jeg har hatt en litt sånn...bad dag på skolen i dag. Hadde pasient på morgenen, fikk hjelp av en instruktør som var vanskelig og skapte seg bare for å være æsjh. Fikk kjeft av en av klinikkdamene fordi jeg visstnok ikke hadde fått alle signaturene (som om vi ikke skal ha signaturer nok, liksom), og til slutt så klarte jeg å hive noe brukt utstyr oppi en bunke med rent utstyr og dama bak den skranken skjelte meg ut. Da kjente jeg at nåååå, nå ble det litt mye på en gang, og måtte ta meg kraftig sammen. Så på lesesalen, og der har jeg vært til nå. Skal bare hive i meg noe middag og samle meg litt, så skal jeg lese videre. SÅÅÅ!! :-D Tidspunktet kunne ikke vært bedre, en drittdag ble jammen ikke så verst likevel Gjett hvem som fikk pakke i posten i dag!?! Skjønne Pheps som tenker på meg i eksamensperioden! Årh! Hvorfor bor du på feil side av landeeeet!? Hmpf! Du skulle jo hatt en skikkelig klem! Nina daaa...Kjeda du deg litt i dag, har du dødd på deg av kg-ensomhet, eller er du still going strong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #2579 Del Skrevet 14. juni 2006 I'm still here!!! Og duuu, det er min jobb å sende deg pakker savner sneglen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #2580 Del Skrevet 14. juni 2006 Så bra at den falt i smak! Vet hvor kjip eksamenslesning kan være, og hvor deilig det er med slike oppmuntringer! Fikk et utrolig rørende kort av Charmina da jeg var midt oppe i alt tullet, og ble så glad. Likte du fargen igrunn? Vanskelig å vite liksom. Og så er jeg spent på om du så pusen, den var liksom en viktig detalj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg