Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gleder meg som bare juling til å få noe eget...Jeg har ei bok som jeg limer inn masse stæshj som jeg finner i blader ala Bo bedre, den begynner å bli tjukk, for å si det sånn :ler:

Nå er vi hjemme i Bergen igjen, det var litt deilig å komme hjem til seg selv igjen, å kunne oppføre seg helt normalt, ikke sånn "jeg-er-gjest-så-jeg-må-oppføre-meg-skikkelig-oppførsel" :-D

Og Istid: K O N G E F I L M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tommel:

Men du, Alwa, den dagen vi får noe for oss selv så har jeg lyst til å få litt hjelp av en interiør-person...Hvor finner jeg sånne? (Skulle ha ansatt deg da, men det blir vel praktisk bli litt vanskelig :ler:)

Gule sider? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Fine bilder du ha lagt ut av pusefantene dine. :hjerter_rundt:

Det blir spennende tid fremover nå da og se om det blir noe på Theo slik at det blir kattunger til sommeren. Gleder meg allerede jeg til å se bilder av de. :ler:

Sofusen min har vært hjemme alene mens vi har vært borte. Svigerfar har vært innom ett par ganger for dag og gitt han mat og sluppet han ut og inn og det har fungert greit. I dag satt han på trappa og venta på oss da vi kom hjem og han har vært en skikkelig kosepus i kveld. Tror han har savnet oss litt også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooood morgeeeeeen!!!! :-D

Snakker om katter, haha! Ler bare jeg tenker på det :ler:

Mamma sendte en mail til meg i går kveld. Vi er jo ganske ferske i dette oppdrettgreiene, bare så det er sagt.

I mailen lurte hun på om det var slike tilfeller som dette som kalles løpetid? :klø:

gallery_6726_69_41480.jpg

:hoho:

Ære være speilrefleks sier jeg bare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Interiør arkitekter kan du finne her, også kan du titte innom sidene til Norske interiørarkitekters og møbeldesigneres landsforening om du finner noen på medlemslistene der.

Om du bare trenger hjelp til det letteste oppgavene som å velge farger,fargesammensetninger og styling av boligen så holder det med en interiørkonsulent. Jeg tror de er litt billigere enn en interiørdesigner eller interiørarkitekt. Og interiørkonsulenter kan du finne her hos Norske interiør konsulenters forening :smilbla:

Jeg har ikke hjerte til å klippe i interiørbladene mine jeg, så jeg tar vare på alle. Det tar myyye plass gitt :sjenert:

Men jeg river ut og tar vare på artikler som står i KK eller andre blader, så nå har jeg begynt på perm nummer 2 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Til alle dere som aldri har møtt en ocikatt:

Pusen utviser på dette bildet fenomenet...

....BANANHALEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hår:

:hoho:

Haha oci'er er BEST!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har jeg lest gjennom de siste innleggene dine, må jo følge med!!! Fytti så misunnelig jeg er på deg som har vært på sjino og sett istiiiiiiiiiid :sur:

Og så vet jeg akkurat hva du mener med å se etter hus, hehe, måtte le av smileyen din, den var perfekt!!!

:ler:

Love you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti så misunnelig jeg er på deg som har vært på sjino og sett istiiiiiiiiiid :sur:

Men! Jeg sa klart og tydelig i fra til sambo, at DENNE SKAL JEG SE EN GANG TIL PÅ KINO MED NINA!

Så det så :ler:

Blir ikke det samme uten deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

JA for tenk :sur:

Og SÅÅÅÅ STOOOR POPCOOOORN, det er min replikk, JEG er popcornmonsteret, nam nam nam!!!

Savner deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten drukket to presskanner med kaffe i ettermiddag/kveld.

Nå fant plutselig sambo ut at han skulle på joggetur! :lol:

Kaffe=krutt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

snigi migi ligi!

døh. eg komme når eg komme vel, for hævalde. ehm..hælvade.

men jo altså jeg kommer imorgen kveld!! :hoppe:

og har MASSE fritid!! WOHOOO!

Playday with the kattzen wøn dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...