Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #2081 Del Skrevet 11. april 2006 God påske Sniglå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2006 #2082 Del Skrevet 11. april 2006 sneglis ;D;D tjohooo!!!! how u doin'??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #2083 Del Skrevet 11. april 2006 Hei hei Sniglå! Ha en fortreffelig påske! (Har et aldri så lite spørsmål til deg jeg.... Kan man miste en fylling uten å merke det? Har plutselig et krater uten like i kjeften....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. april 2006 #2084 Del Skrevet 12. april 2006 Hei alle sammen!! Jeg er her jeg, men jeg bare later meg hjemme hos fossilene, så det er lite nytt å berette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. april 2006 #2085 Del Skrevet 12. april 2006 (Har et aldri så lite spørsmål til deg jeg.... Kan man miste en fylling uten å merke det? Har plutselig et krater uten like i kjeften....) ← Svarte deg i boka di jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. april 2006 #2086 Del Skrevet 12. april 2006 Ha en vidunderlig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. april 2006 #2087 Del Skrevet 13. april 2006 Fått meg en ny avatar jeg! Når jeg får ny avatar så er det bare et tegn på at jeg har god tid, og kanskje kjeder meg litt Tar tid å leite på nettet for å finne noen tøffe sneglebilder. De fleste er bare sånn ekle noen, eller bilder av folk som spiser snegler ( ) Jeg koser meg masse her hos mammsen og pappasen. Vi er på feriehuset vårt på sørlandet, og selv om det ikke er så supert vær, så er det greit likevel. Her har vi inngjerdet hele hagen og installert en kattedør, så Tommy og Theo er jo i himmelen her. De spurter inn og ut hele tiden. ABSOLUTT ingen tvil om at vi må få oss et lite hus og en hage når jeg er ferdig med studiene Theo er egentlig ikke så veldig opptatt av å springe inn og ut da, han skal nemlig pares med frøken Josefine, så de to er som sveiset sammen. De er så søøøte Han snakker til henne hele tiden, kurrer akkurat som ei due, og snuser masse på henne, og hun gjør seg fin og rulle rundt på gulvet. Men hvis han kommer for nær så knurrer hun og gir han en pote i fleisen. Så hun er ikke helt klar for mer action enda, men det går nok ikke så lang tid. Theo får bare vær en tålmodig gentleman, så går det seg til Bildet ligger jo i albumet, men det er altså disse to som skal *sensurert* Så da blir det mest sannsynligvis til at vi reiser opp til Bergen uten katter på søndag. Tror Tommy også får være igjen her, det blir så kjipt for han å tusle rundt i Bergen helt alene. I tillegg så må jeg for alvor begynne å lese nå, så da begynner lesesaldagene mine. Og da blir det ikke mange timene til overs til kattekos. Nei, Tommy får det nok best her :smile: Så som dere skjønner så er det mest kattesnakk det dreier seg om her i heimen. Det er jo litt spennede også da, tenk, til sommeren så har vi kanskje en liten gjeng med bøllefrø i hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. april 2006 #2088 Del Skrevet 13. april 2006 Grattis med nye skjønne avataren! Koselig å høre at du og pusefantene har det fint hos fossilene. Håper Theo klarer å score hos frøken Josefine, sånn at det blir mange nye små pusefanter i heimen om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 13. april 2006 #2089 Del Skrevet 13. april 2006 Næmmen, så søte Theo og Josefine var sammen Ha ei fortsatt knakende god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. april 2006 #2090 Del Skrevet 13. april 2006 God påske til Sniglå og pusefantene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. april 2006 #2091 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Søt avatar. Blir noen skjønne småpuser hvis alt går som det skal. :enig_anim: Endret 13. april 2006 av @lfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 13. april 2006 #2092 Del Skrevet 13. april 2006 Søt avatar og søte pusekatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #2093 Del Skrevet 13. april 2006 Å, så søt avatar! Den minte meg om da jeg var liten. Jeg plukket snegler og satte dem på nesa (!) eller sykkelstyret mitt, og så dro vi avgårde på tur. De hadde egen eske med gress som hjem, og jeg var så glad i de små sneglefantene... God påskehelg (heter det det?) vakre Sniglå, jeg skal kooose meg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2006 #2094 Del Skrevet 14. april 2006 Utrolig søt avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #2095 Del Skrevet 14. april 2006 Så søt avatar Håper du får en fin helg og ei fortsatt fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2006 #2096 Del Skrevet 14. april 2006 Ja, det var ein knas snigle-avatar Og pusane var jo eit kjempesøtt par då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. april 2006 #2097 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Nå skal vi snart se Istid tooooo!!!! Jeg bare ELSKER Istid, sånn for de som kanskje, muligens ikke visste det Sambo bare ler av meg, for jeg har proklamert at jeg skal ha en popcorn som er såååå stor, så lager jeg en så stor sirkel som armene mine klarer Må jo ha popcorn! Bilde fjernet i innlegg, i henhold til reglene ang. kopirett. vimselims -mod- Endret 15. april 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. april 2006 #2098 Del Skrevet 15. april 2006 Linn3c, Alwa, Xavia, Phobia, Jalileh, @lfa, Arkana, @nea, Seroxata og Heidi76: *Klemmekosemosedosemassevispå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. april 2006 #2099 Del Skrevet 15. april 2006 Må forresten bare fortelle, jeg er i så utrolig godt humør for tiden, og det er ikke bare fordi jeg skal se Istid Nå er vi i Sandnes, vi skal ligge her i natt før vi freser videre til Bergen i morgen. Men uansett, det var så fint vær i dag, så vi har trasket litt rundt i nabolaget her, sett på fine hus med store hager og ja... Gleder meg sånn til å få noe eget!!! Vi gikk der og drømte, planla hvor vi helst ville bo, hvordan det ville ligge an i forhold til skolen, skog og utmark, fritidstilbud og jobb og...*sukk* Drømmehuset vårt var til og med til salgs, med DEN flotte hagen. Og mens vi gikk der så kom det en stor klumpete, herlig katt bort til oss og hilset på. Hvem er dere? Skal dere bo her? spurte han og rullet på bakken foran oss. Skulle nesten tro det var et lite eventyr! Jaja, må være lov å forsvinne i drømmeland av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #2100 Del Skrevet 16. april 2006 Så hærlig du er Jeg vet akkurat hvordan mitt drømmehus ser ut selv jeg, og en stooooor hage er et must. Også skal det ligge ved vannet, litt sånn south hampton aktig drøm jeg har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg