Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Æsjh, jeg har en grop/ et hull i ganen.

:ler:

Altså, saken er den, før jul så sjekket en medstudent tennene mine, skrapa litt tannstein, ja, rett og slett pusset opp spisestuen. :tunge1:

Så oppdager hun en litt sånn hvitlig rar ting i ganen min. Vi får noen tannlegeinstruktører til å se på det, og de mener det ikke er noe spes, bare et papillom eller hva søren.

Etter den tid har den bare stått der, og jeg har ikke tenkt så veldig mye over det, men ville spørre noen av oral kirurgene på skolen. De er jo eksperter på slimhinner og sånnt.

Så i går, det var lite pasienter, vi bare stod der og dinglet. Så spør hun som fant denne dingsen en av kirurgene om han ville se på. Han så ikke på, han bare:

Har du journal?

Vil du ta den bort?

Tordis!! (en av klinikksekretærene) Finn et biopsibrett! :overrasket:

Inn i en stol, gap opp, mange som ser på dingsen min, og inn med bedøvelse, snitt snitt, borte!!

:hoho:

Det var mest sannsynlig var et pyogent granulom (tror jeg), altså ikke noe farlig. Den hadde sikkert bare blitt stående hvis det var en vanlig pasient, men det blir jo litt spennende å se hva biopsisvaret sier. Hehe. Litt sånn for å lære litt.

Jaaaaa, tannleger er særeeee....:sjenert:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!

SKAL DERE HA EN AV DE DRIIIIITFINE OCIENE MED DE SIIIIIIIIIIIIIINNSYKE KONTRASTENE?!?!?!?!!!!!!!!!!!!

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅåÅ!!! Det er Istid 2 i dag!!

Jeg vil seeee!!

Men sambo vil reise hjem til foreldrene sine i dag. Han gikk ikke med på å være en dag til i Sandnes, bare for å se en tegnefilm...

Men det ER ikke bare en tegnefilm! Det er ISTID!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For noen nyyydelig pusefanter du har lagt ut bilder av. :hjerter_rundt:

Så Theo skal avles på altså?

Hvor mye får man betalt for sånt noe da??? :klø:

Sofusen min fikk aldri oppleve det han. ;)

God påske Sniglå.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76: Ja ikke sant de var nyyydelige? Årh, som jeg sa til Mamma på telefonene, når jeg ser slike små så rasler det ikke i eggstokkene, men i kattestokkene mine :ler:

Da har jeg vært på klinikken!

De var superkoselige!!! :hoppe:

Gleder meg til sommeren nå, det skal bli så gøy!!!!

Så var de på min alder også, så det var litt godt, at det ikke bare er masse gamle gubber som fnyser av nye behandlingsmuligheter ;)

Jippi jippi jippiiiii!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Men det ER ikke bare en tegnefilm! Det er ISTID!! :sur:

AT DET GÅR AN :overrasket:

Dask han i hodet med noe hardt og si; null påskemarispan før dere har sett Istid 2 :sjarmor:

God påske snuppeluppa :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så bra at du gleder deg til sommerjobben. Hvor lenge har du igjen av studiene?

Når jeg først er her vil jeg få ønske deg en riktig god påskeferie.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sne borte hos dere også? :sjarmor:

Det var! Det snødde i stooore flak, men nå regner det igjen... :forvirret:

Var du på Kvadrat i går? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Se det ja, ett ekte "colgate-glis".

Men du, jeg spurte ang avling på katten din i ett tidligere innlegg her. Hvor mye får du får å parre han??? :klø:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg glemt å svare på!

Vanligvis så sier en at hannkatteier får 1000 kr per levende fødte kattunge han klarer å produsere.

Men siden denne parinen blir mellom meg og mamma sine katter, så tror jeg ikke det blir noe sånnt :)

Frokost!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Ja, da skjønner jeg. :tommel:

Så spennende med kattunger da....håper vi får se maaaange bilder etterhvert. For du er jo så flink til å ta fine bilder av pusefantene dine. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på Kvadrat i går? ;)

:Nikke:

Husket å titte litt etter deg (jeg vet jo hvordan du ser ut, men du vet ikke hvordan jeg ser ut :sjarmor:), men så ingenting som virket kjent. Men vi var ikke der så lenge, bare innom en bokhandel, Coop og kjøpte milkshake på McDonalds.

Og på lørdag kveld kjørte vi broren til samboeren min til en fest i Sandnes (trodde Sandnesbuer dro til byen (=Stavanger) på fest og ikke omvendt :ler:. Og da så jeg et skilt til Dale og insisterte på at vi kjørte og tok en titt. De hadde virkelig dyttet det så langt unna befolkning som de kunne. Redd for å bli forfulgt av galninger kanskje. :ler: Men det er fint der, tipper det er nydelig på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...