Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Shadowlyn
Huff, telefoner+Sniglå er ikke noen god match, det er jo ikke noe nytt. Men sambo pushet meg til å ringe i går til klinikken, han mente jeg ikke bare kunne møte opp sånn uten videre i påsken.

Men det gikk jo selvfølgelig kjempebra, telefoner ER jo egentlig ikke skummelt, men likevel, så gruer jeg meg like mye hver gang, uansett hva det gjelder..:sjenert:

:Nikke: Telefoner er gufne greier. Jeg liker de heller ikke. "Heldigvis" har mobilen min vært dau i et par uker nå, så jeg har sluppet å ta noen telefoner i en stund. :ler:

Masse lykke til hos hjertedoktoren. Skal krysse fingrene for at alt går greit. :klem:

Og grattis med trekte tenner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sett reprisen av Typisk norsk! :ler:

Han der Ringenes herre-språk fyren var jo en meeerkelig skrue!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ja, han fyren var virkelig noe for seg selv altså! :ler: Lykke til hos legen i morgen, det går nok fint skal du se. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

jeg krysser fingrene for deg! Regner med du er helt i orden, og om du ikke skulle være det så får de iallfall begynne Sniglå-reparasjonene med én gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på en skolePC og teller ned til jeg må gå. Tenkte kaaanskje å gå klokken 10. Da har jeg god tid. Og så tror jeg at jeg går, ikke sykler...kanskje. Får se.

Æshj, hvorfor gruer jeg meg? Pleier aldri å grue meg til sånn lege-ting...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg ferdig.

Frisk som en fisk! :smilorange:

Han kunne ikke høre den bilyden som fastlegen min hørte. Han sa at på unge, tynne (wuhu!, tenkte jeg da :ler:) mennesker så kunne en ofte høre en bilyd, men den var i såfall fysiologisk. Så det var kanskje det fastlegen min hadde hørt.

Så tok han ultralyd av hjertet, han sa han ikke så noenting feil, ikke noe klaffefeil eller noe sånnt. Så en ny EKG, så en belastningsEKG. Da sykla jeg på en sånn sykkkel og pusta og peste fælt :ler:

Pulsen min ble ikke så høy som jeg har målt med pulsklokka mi. Men jeg stoler en smule mer på legens målinger, enn pulsbeltet mitt :ler:

Han sa at ut i fra EKG'en så kunne det være at jeg kaaanskje hadde noe sånn ekstra ledningsgreier, sånn at hjertet fikk noe ekstraimpulser innimellom. Men om det så var, så var det ikke farlig.

Så jeg ble friskmeldt! Det var utrolig deilig. :Nikke:

Så nå skal jeg begynne å trene igjen! For fullt. Jeg har ikke trent noe særlig i det siste og jeg har bortforklart det med at jeg ikke orker, og bla bla, men jeg tror nok jeg har vært litt redd for å bare falle om sånn plutselig. Om enn så urealistisk det er....

Jehei!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Å så deilig :hoppe: Nå ble jeg glad nå :smilbla:

Dette blir nok en knallfin vår for oss friskuser skal du se :sjarmor:

Juuuuuhhhhhuuuu :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:Nikke:

Jeg har forstått det egentlig, men ikke mast noe om det, tenkt at det var best å vente å høre hva legen sa :)

Masse glad i deg Sneglis, kjempeglad for at alt er som det skal med tynne ( :ler: du skrev det så søtt!) flotte deg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så bra at det gikk så fint hos legen i dag. Skjønner godt at du har vært litt urolig i det siste så nå må jeg :hoppe: litt for deg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på BigBrother, jaaaa, teit program, jeg veeeet. Men aaaaah!!! Klarer å irritere meg grønn over Gabriela, hun er en sleip, manipulerende kjærring! :sur: Har bare lyst til å gi henne en på truten.

Aaaah, sånn! Måtte bare si det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Blir irritert når jeg ser på BigBrother jeg også. Ikke bare pga av Gabriella. Men jeg synes vi har fått sett mer av hvordan hun egentlig er nå. Før virket hun ganske OK...

Så flott at du var frisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Sniglåååååååååååååååååå, nå e Mikke født hvis atte om men alså hvis det e nok valper og eg vett ikjeeeee for hu sa aldri någe taaaaall, åååååååååårh eg e så speeeeent!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg foran PC'en til mamma, koser meg med en kopp kaffe og har to katter som spurter frem og tilbake. Sambo er på jobb, og jeg skal snart tusle ned til klinikken der jeg skal jobbe i sommer.

Theo er så skjønn, han er jo ukastrert og så til de grader fertil! :ler: Mamma og Pappa sine katter har jo vært her mye, så det lukter masse nye spennende lukter. Og Theo går rundt og markerer (altså ikke tisser, men gnir seg oppetter) alt som lukter Josefine. Han skulle bare visst at om en måneds tid så får han seg et nyp :ler:

Foreldrene mine er på utstilling i Sverige, av alle ting, denne helga. Mamma ringte i går, gullfornøyd! De er på besøk hos oppdretteren til Theo. Theo er jo en svenske, forstås ;)

Mamma og oppdretteren har virkelig funnet tonen etter vi fikk Theo. De kan sitte i tiiiimesvis å kjaddre på telefonen, og har blitt skikkelige venninner :ler:

Og gjett om hun i Sverige har fått et nytt kull? Og gjett om Mamma og Pappa smelta TOTALT for de små krapylene?

Ut i fra det Mamma sa på telefonen, så ser det ut som om vi om et par måneders tid får enda en katt i familien. Nemlig Herkules :-D

Han er visst kjempestor i forhold til alderen, og kommer nok til å bli en stor og flott katt. Og så er han brunspotta med enormt gode kontraster!

Jeg fant noen bilder, men jeg vet ikke hvem som er Herkules, og hvem som er de andre i kullet. Jeg klarer ikke helt å skille de enda, siden alle fire er brunspotta :sjenert:

Men nydelige er de alle sammen uansett, bare se selv:

post-6726-1144394611_thumb.jpg

post-6726-1144394630_thumb.jpg

post-6726-1144394641_thumb.jpg

Jeg sier bare: :hjerter_rundt:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

HYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!

SKAL DERE HA EN AV DE DRIIIIITFINE OCIENE MED DE SIIIIIIIIIIIIIINNSYKE KONTRASTENE?!?!?!?!!!!!!!!!!!!

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...