Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Nå gikk jeg tydeligvis glipp av den store 100 siders markeringa, men jeg kan da sprette litt i etterkant jeg :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Sniglus Filofikus, når er det du er ferdig tannlege, igjen (det var sikkert noe fancy og ikke "tannlege", men jeg husker ikke slike ord...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: :klem:

Heidi: Snilling! Hva jeg vil ha på? Enten leverpostei eller synnøveost! :blomst:

Arkana: Jeg hadde ikke sagt nei til noen av dine rundstykker, nei! Skal dere til Stavanger i påsken? Det skal vi også ;)

Linn3c: Pleier å ha nudler, men nei, i går var det ganske så tomt... Hadde noen kyllingbiter og pommes frites, men jeg følte liksom ikke at jeg kunne begynne å lage middag på morgenkvisten :ler:

Alwa: Så gøy å se deg sprette litt! :hoppe:

Phobia: Jeg er ferdig tannlege om et år og...*regne regne* 3 mnd! Da blir jeg vel, sånn fint sett, master odont tror jeg :-D

Halv fem fikk jeg mat i går.... Da hadde jeg gått så lenge uten mat at jeg ikke var sulten en gang :forvirret:

Jeg sendte melding til fjompenissen (les: sambo) om at han bare hadde med å hente meg, for jeg orket ikke å sykle hjem uten noe mat i magen. (Hjemturen består av to stk enoooormt lange oppoverbakker). Og før jeg gikk i garderoben for å skifte (haha, jeg skrev først skrifte, det hadde tatt seg ut :lol:) så spurte jeg ei om hun ville sitte på.

Hun ble jo kjempeglad, og vi avtaltes å møtes utenfor.

Jeg skifter i superfart, sprinter ut i bilen og vi kjører.

Så ringer telefonen...

Hvor eeer dere hen? Så er det hun som for bare tre minutter siden ble tilbudt å sitte på! Jeg hadde klart å glemme henne! :klaske:

Uten mat i magen fungerer et menneske altså IKKE. Da har jeg fått testa det.

(Vi snudde selvfølgelig, og hadde bilen hatt hale, så hadde den vært godt gjemt mellom bakdekkene :ler:)

Dumme skolen. Jeg SA til de økonomiansvarlige at jeg hadde brukt opp det lille jeg får fra lånekassen til å legge ut for fly, hotell, mat og sånnt, og at jeg nå var helt blakk. Og hun hadde satt over penger sa hun, men jeg mistenker at pengene ikke går ut før det er lønningsdag.

Skulle ikke forundre meg om lønningsdag er i midten av måneden på odontologen.... :roll:

Men i går fikk sambo endelig lønn da. Phju!

Det var så morsomt, hehe, han har jobbet massevis med overtid denne perioden, så nå ble plutselig lønninga kjempehøy, den har visst aldri vært så høy før i følge sambo. Følgende skjedde:

Sniglåååå!? Kom å seeee!

Jeg kommer inn på kontoret, der sitter sambo foran skjermen og gliser bredt og han peker på brukskontoen sin.

Oi, har du fått lønn?

mhm! Sier han, gullfornøyd

JESS!! Da kan vi gå på

FRETEX!! :hoppe:

:hoho:

Tingen er den, vi skal på temafest i kveld, så vi måtte ha noen rare klær som vi kunne kle oss ut i.

Det var bare så morsomt hele greia, masse penger på konto: RETT til Fretex. :lol:

Temaet er 1001 natt, så jeg fant meg en diiiger pysjbukse som jeg skal ordne med en strikk på leggene, sånn at den blir sånn posete nederst. Til sambo fant vi en stor hvit bukse som han skal gjøre det samme med, en hvit skjorte (som når vi kom hjem oppdaga var en dameskjorte, så den gikk ikke over skuldrene en gang) og en øgglibøggli vest som han kan ha over det igjen.

og noen sjal og sånnt stæsj som han kan knyte sammen til en slags turban.

Det blir knallbra. Jeg fant jo masse smykker og dill i København, så nå er vi klar.

Og ja! Så gikk vi inn på Toys R' us og fant en svær sabel som sambo skal ha i beltet sitt :grine2:

Nå skal jeg snart ut dørene igjen, skal ha et veiledermøte....*vil ikke, orker ikke, gidder ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den festen hørtes kul ut. Godt det ordnet seg med penger også.

Vi reiser til Stavanger i neste uke, skal være i Oslo selve påskeuka. Det er litt begrenset hvor mye jeg orker å sitte i sofaen og se NRK hele dagen. :sjenert:

Men jeg satser på at det blir shopping på Kvadrat en dag, og en bytur en annen og så kanskje en kinotur også og selvsagt besøk til storebroren og familien hans, så vi kommer oss vel litt ut i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:vinke:

Hallo snuppiluppi!

Fytti jeg koste meg på onsdag altså, det var helt perfekt!! Å sitte sånn i sofaen din å gjøre ingenting i mange timer er bare helt..nydelig! M lo sånn av meg da jeg kom tilbake til sentrum:

"har du vært med Sniglå siden klokka halv tolv i dag!? Da har du vært med henne i nesten TOLV TIMER NINA!!"

:sjenert: Jaaah...min aller besteste bestis, vel..

Håper dere får det dritkos i kveld. Det er litt surt å ikke kunne bli med, men det er nok det beste både for lommeboken og ikke minst frynsenervene mine... ;)

God klem og et kyss på rompa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbing dagen derpå er kjip altså!

artig å hilse på sambo forresten!

Uansett, ser frem til å assistere deg neste gang ;)

Vi snakkes, søta!

Ha en fin fin helg!

-E-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempegøy i går!! :hoppe:

Da vi stelte oss i stand her hjemme holdt vi på å knekke sammen av latter, vi så skikkelig snåle ut begge to :ler:

Heldigvis så ble vi henta, så slapp vi å ta bussen. Da vi stod på utsiden av blokka for å vente på skyssen gikk et par naboer forbi, de måtte snu hodet to ganger for å se på oss :Hehe:

På vorspielet hadde de andre mer stasjh, så sambo ble riktig så fin til slutt! Han fikk knytet en skikkelig kul turban, fikk tegnet inn noe skjegg med eyelineren min, noen puddra han så til de grader med solpudder, og prikken over i'en var litt "usynlig-tann-maling" på den ene fremtanna :hoho:

Etterhvert ble vi henta av en buss, og den kjørte litt rundt og henta mer folk tror jeg, husker ikke helt. Ble fortapt i en samtale med en på kullet under meg som hadde kledd seg ut som en dame-magedanser, og vi snakket om girl-power og hvor teit mannfolka var :ler:

På odontologen fikk vi drink nummer to (den første fikk vi på bussen), og så fikk vi noe som skulle ligne på henna-maling, men tannpleiern som malte var nok like brisen som meg, så resultatet var så som så :ler:

Sååååå sloss jeg masse med sambo sin sabel (Sabel ja, ikke snabel :tunge1:), det var mange andre som også hadde en sånnen.

Mange morsomme kostymer, alt fra et par kaktuser, en kamel, et lass med sjeiker, magedansere, en blå ånd, ei som hadde laget seg en skumgummikamel som det så ut som hun red, en farao og jah, ju neim it :ler:

Så traff jeg på Scully, det var så morsomt! Hun kom bort, hilsa fint på sambo for så å vifte med fingeren :fy_fy: og kjefte på han og sa at han i det minste kunne lagt igjen noen småpenger så jeg slapp å gå uten mat hele torsdagen.

Han ble litt paff da, ja :kose:

Da vi skulle hjem så praia sambo en taxi som kjørte forbi. For å si det sånn, jeg hadde IKKE stoppa for en mann i hvitt med tuban, manglende tann og en viftende sabel i neven :ler:

Men taxisjåføren syns bare vi var morsomme, han lo hvertfall da jeg trua han med halshugging hvis han ikke kjørte oss hjem.

Jeg trodde hvertfall jeg sa halshugge, med det var visst hugghalse jeg hadde sagt om og om igjen....:rodme:

Nå står det en hjemmelaget lasagne i ovnen, straks klar!

:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg hadde helt glemt (husker det egentlig ikke enda) at jeg kjefta på samboen din :overrasket: Du får hilse og unnskylde meg, jeg hadde fått litt for mye å drikke kan du si. Huff, nå ble jeg flau :sjenert:

(man han fortjente det jo, han må jo sørge for at fruen har mat!!!)

Dere var bra forresten, bildet av dere med sabelen i munnen ligger nå på nettet. (det var sterk sensur der altså, en del folk som sovna underveis... og det fikk jeg ikke lov å legge ut (merkelig nok).) Hehe...

Ha en fin helg ja (uæh, hadde glemt at jeg skrev her etter jeg kom hjem i natt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du helt korrekt i, Linn3c :)

Her i heimen, en søndags ettermiddag, er det baluba og stormende jubel.

Vi har nemlig:

Spist lasagnerester til frokost

Sett filmen Big fish

Sambo har dratt på trening ooog....

Jeg skal lese endo.

Wihiii!!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

jeg kjenner deg så godt, sneglis, så jeg ser for meg hvordan du ler og fjoller og skal hugghalse taximannen :hoho:

Åh I love you, hahaha nå ler jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ekstrahert mine første tenner i dag! :hoppe:

Jaaaa, det er helt sykt å være så oppspilt på grunn av det, meeeeen, sånn er det bare :tunge1:

Føler jeg er en av de få igjen på kullet som ikke har trukket noe enda, så når denne gutten kom inn med en henvisning fra reguleringstannlegen om å trekke melkehjørnetennene ble jeg sånn...Jaaa!! Eller...IIiiihh!! *bite negler* :ler:

Det gikk bra da, han var litt nervøs stakkars, men hvem hadde vel ikke vært det, det er jo kjempeekkelt å få trukket tenner.

Men han var jo så stolt etterpå da han fikk med seg noen bomullsruller og to små tenner i hver sin skattekiste :Hehe:

Får bare håpe frøken Tannfe kommer innom, sånn at han får litt lønn for strevet ;)

Årh, det er snart påske, det skal bli så ubeskrivelig godt! Merker at jeg er så klar for litt fri, å kunne legge meg på kvelden uten å ligge å planlegge hva jeg skal gjøre dagen etterpå...

Jeg skal innom klinikken hvor jeg skal ha sommerjobb, da!

Huff, telefoner+Sniglå er ikke noen god match, det er jo ikke noe nytt. Men sambo pushet meg til å ringe i går til klinikken, han mente jeg ikke bare kunne møte opp sånn uten videre i påsken.

Men det gikk jo selvfølgelig kjempebra, telefoner ER jo egentlig ikke skummelt, men likevel, så gruer jeg meg like mye hver gang, uansett hva det gjelder..:sjenert:

Men hun sa jeg måtte komme i lunsjen sånn at vi kunne snakke litt alle sammen, og så sa hun at det skulle bli koselig å få hilse på meg. :-D

Lurer på om jeg skal ta med meg noe :klø:

Men vet ikke hva...tenkte jordbær, men det er litt tidlig på året, så de er jo ikke særlig gode enda.

Forslag?

Ooooog i morgen skal jeg til han hjertedoktoren og få tatt UL av hjertet mitt. Gruer meg litt kjenner jeg... :forvirret:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å få gjort noe nytt da. Trekke tenner er sikkert morsomt.... (for tannlegen altså) :ler:

Det kommer til å gå så bra så i morgen. Blir vel godt å få det overstått i allefall. :troest::)

Jeg har en åtte timer lang biltur å se fram til i morgen, men ser litt fram til noen late dager på sørvestlandet. Og ikke minst en deilig og rolig påskeuke her i Oslo etterpå. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...