Ephemera Skrevet 27. mars 2006 #2001 Del Skrevet 27. mars 2006 *kosemose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 #2002 Del Skrevet 27. mars 2006 Men du Sniglå?? *stabler henne på beina igjen* Du... tror du vi skremmer bort de andre gjestene nå?? *drikker litt mere pærebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 #2003 Del Skrevet 27. mars 2006 Synd at Sniglå har blekka... Eller kanskje hun bare leter etter Amadus-vin til meg...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mars 2006 #2004 Del Skrevet 27. mars 2006 litt for 100 sider :-D *springe tilbake til kaker og iskrem med Mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2006 #2005 Del Skrevet 27. mars 2006 Fest? *menge seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mars 2006 #2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Synd at Sniglå har blekka... Eller kanskje hun bare leter etter Amadus-vin til meg...?? ← Driver å snekrer sammen litt Amanda-vin til deg. Hjemmelaget, med en dæsjh rødbetjuice for å få den fine, rosa fargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 #2007 Del Skrevet 27. mars 2006 Aha - you're back!! Smaker på Amanda-vinen.... Nam!! Den var skikkelig jømmi!! Og sambo steker vafler til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mars 2006 #2008 Del Skrevet 27. mars 2006 :-D Vaffler er gudd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mars 2006 #2009 Del Skrevet 27. mars 2006 Åja! Haha! Mens vi satt på flyplassen og så på alle de rare folkene som finnes så vi ikke mindre en TO kjendiser! Først herr Torvald Stoltenberg, han var kjempehøy forresten, så gikk Ingrid Espelid Hovig (sånn det skrives, eller?) forbi. Fikk en stor trang til å si høyt: *kremt* persille!!! *kremt* Men jeg klarte å holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 28. mars 2006 #2010 Del Skrevet 28. mars 2006 Du skulle ha sagt det til henne. Takk for koselig hilsen i dagboka mi forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2006 #2011 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har også sett kjendis i helgen: Maria Mena. (Datteren var svært skuffet og noe overrasket over at jeg ikke hadde skaffet autografen til henne. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. mars 2006 #2012 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå har jeg spist så mange Haribo-tutter at jeg er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. mars 2006 #2013 Del Skrevet 28. mars 2006 SCULLY SNIKER I DAGBOKA DIIIII!! Jeg ser henne altså... her inne, nå med meg. Du, det ser mørkt ut for festlighetene på fredag Jeg overførte nettopp de siste slantene fra BSU til brukskonto, og det er faktisk prisen av billetene akkurat... Men det skal holde til mat frem til 7 april. Så meg og M bestemte oss for å dra på hytta i helgen heller, for for å være helt ærlig tåler ikke frynse-Nina alkohol så godt for tiden Hvem hadde trodd det?! Selveste kaninen på vannvogna?! Men du, vi snakkes mer i morgen, jeg kommer opp uansett Savner deg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 29. mars 2006 #2014 Del Skrevet 29. mars 2006 Gjør jeg vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. mars 2006 #2015 Del Skrevet 30. mars 2006 I går var den store Ninakanindagen Etter jeg var ferdig med første pasient kom Ninakanin bort på skolen, og hun fikk le grand tour! Tror hun ble litt skremt av alle menneskene i klinikktøy Så tok vi i samme slengen et par røntgenbilden av gliset, og det så jo riktig så fint ut, hun var redd jeg skulle kjefte på henne da, tullejente. Så da fikk hun likesågodt en liten premie av meg Så, blakke som vi begge to var, trasket vi hjem fra skolen i øsepøsevær.... Kom hjem, fikk på oss noen varme joggeklær og lagde middag. Ellers satt vi bare å sløva og kjaddra i sofaen helt til seine kvelden. Det var godt, det er så lenge siden jeg har fått snakka skikkelig med snuppa mi Men den timelange gåturen hjem var kanskje ikke akkurat et sjakktrekk...Tror jeg begynner å brygge på noe muffins greier Men nuh! Må lage meg litt kaffe, spise frokost og sykle til skolen. Må bla gjennom noen journaler og se om jeg finner noen pasienter som trenger den behandlingen som jeg trenger å gjøre Så etter det er det heeeeelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. mars 2006 #2016 Del Skrevet 30. mars 2006 *irritert* Etter københavn har jeg 17 øre igjen på den ene kontoen min, -300 på den andre. Jeg venter fremdeles på penger som i følge økonomiansvarlig på odontologen var satt over for tre dager siden. I tilleg har sambo spist opp all brødmaten før før han reiste på jobb. Til og med knekkebrødet!! Nå må jeg gå uten å spise i hele dag. For penger til mat har jeg jo heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 #2017 Del Skrevet 30. mars 2006 *irritert* Etter københavn har jeg 17 øre igjen på den ene kontoen min, -300 på den andre. Jeg venter fremdeles på penger som i følge økonomiansvarlig på odontologen var satt over for tre dager siden. I tilleg har sambo spist opp all brødmaten før før han reiste på jobb. Til og med knekkebrødet!! Nå må jeg gå uten å spise i hele dag. For penger til mat har jeg jo heller ikke. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #2018 Del Skrevet 30. mars 2006 Usj, kjedelig når penger man er lovet ikke kommer inn på konto. For tre dager tar det jo IKKE å overføre penger.... :klø: Sender over en brødskive til deg jeg...hva har du lyst til å ha på skiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. mars 2006 #2019 Del Skrevet 30. mars 2006 Usj, så kjedelig med de pengene. *sender over varme rundstykker med godt pålegg* Snart skal vi til Stavanger. Skal sende en hilsen til Sandnes når vi kjører forbi eller er på Kvadrat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mars 2006 #2020 Del Skrevet 30. mars 2006 Stakar Sniglå! Har du ikkje emergency-nudlar i skapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg