Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, dere! Jeg er litt syk og sånn... Men nå starter vi 100-siders festen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så kommer sikkert Sniglå snart også!

Jeg deler ut pærebrus foreløpig.

:perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

:enig: :enig_anim: :enig: :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg skulle komme hjem til en dagbok full av tomflasker og chipsrester på gulvet etter en 100-sidersfest :sjenert:

Jaja, jeg kan ta meg en fest nå jeg, for jeg har nemlig vært på taxfreen :Hehe:

København var NAIS!!!! :-D

Torsdag måtte vi opp tiiiiidlig, uffameg, klokka fem stod vi opp og durte av gårde til flyplassen halv seks. Åtte-halv ni stod vi på hotellet. Vi var visst litt tidlige, men de hadde heldigvis et rom til oss.

Vi bare slang bagasjen fra oss og trasket rundt i sentrum. Vi var heldige med været, spesielt torsdag, fredag og halve lørdagen. I går snødde det og usjh og æsjh.

Pappa er en ekstrem samler, han får helt noia hvis han har for eksempel 5 glass i en serie i stedet for 6, eller 13 kakegafler i stedet for 12 :roll:

Han klarte å knuse en kopp i et juleservise fra Royal copenhagen, så torsdagen gikk med på jule-kopp-jakt. Men vi fant ingen, så hvis det er noen der ute som tilfeldigvis har Wiberg juleservise med en julenisse og en katt på for mye, be my guest :ler:

På kvelden spiste vi på indisk restaurant sammen med klassekompisen min, det var kjempegodt, men aiaiai så hot!

Vi var stuptrøtte etterpå, så da ble det marsj i seng ;)

Fredagen tok vi turen bort til Bellacenter et lite stykke utenfor sentrum, der var det landsmøte for den danske tannlegeforening, og det var der vi presenterte posteren vår. Eller, Klassekompisen min presenterte mens jeg stod og gjemte meg i bakgrunnen og tok noen bilder :ler: Men han var kjempeflink da, han fikk frem det mest vesentlige bak prosjektet vårt, så det var guddi :)

Etterpå gikk vi rundt på messa og fikk masse tannkrem, tannbørster, tanntråd, skyllevann og ju neim it. Tror sambo ble litt satt ut av hvor stort det er. En ser liksom ikke helt for seg at en kan fylle opp en schwær messe med BARE tannlege-drit!

Såååå, dro jeg og sambo inn til byen igjen og begynte å leite etter Gråbrødrertorvet :ler:

Vi fant det til slutt da, og vi spiste lunsj på nabokafeen til Peder Oxe: nemlig Skilpadden!

Det var suuuperkoselig! Måtte ned en steintrapp, og kom inn på en liten koselig kafe, der en bestilte en baguette og valgte pålegg. De hadde altmuligrart! Så etter det fikk en legge på masse salat og salat-stæsjh selv. Det var jømmi!

Så gikk vi på voksmuseet. :ler:

Håper voksmuseet i London er bedre enn dette, for det var heller lite imponerende. Men det var jo morsomt likevel da: sambo skulle ta bilde ved siden av Bush, og da han trakket opp på forhøyningen gikk alarmen i hele huset....Whhooops...:sjenert:

Så fikk jeg tatt et bilde sammen med Forrest Gump! :tommel:

Så ble det litt shopping, og på kvelden gikk vi på en skikkelig kjip kinarestaurant rett over gaten for hotellet. Men det var bare morsomt, vi koste oss uansett liksom, det var så deilig.

Da vi kom inn på kinarestauranten satt det to STUPfulle nordmenn der, heldigvis var de ferdig så satt bare å venta på regningen. Men jeg blir så flau på nordmenns vegne! Han ene satt og sang og gaula, mens han andre lo høyt og proklamerte at de bare var "fulle nordmenn på tur" :overrasket:

No kidding!?

Men de gikk etterhvert da, eller; sjanglet ut etter mye om og menn :roll:

Så kjøpte vi masse snop og tuborg, gikk tilbake på hotellet og så på senkveld :ler:

Lørdagen: Mer shopping! Og gjett om Zara var butikken for Sniglå!?!?!

Samtlige bukser var PERFEKT i beinlengden! Vanligvis så finner jeg kun utvalgte jeans som er lange nok i beina, mens her var ALLE typer bukser lange nok! Skulle tro jeg hadde kommet til himmelen!! :hoppe:

Endte opp med ei blå kosebukse, og en lang svart finbukse i lin :-D

Åjo, før det gikk vi på kino!! :lol:

Det blåste så surt, og så gadd vi ikke gå så mye, så vi gikk på kino heller! Haha!

Klokka halv tolv på formiddagen spaserer vi inn i kinosalen med brus, smågodt og m&m, kun i følge med en gammel dame med stokk! :hoho:

Vi så den derre nye filmen med Sarah J Parker og Matthew makånnahju. (kan ikke stave navnet hans, så da blir det sånn jeg uttaler det :tunge1:)

Årh, nei jeg koste meg masse.

På kvelden gikk vi på en god gammeldags dansk BØFF-restaurant! Vi måtte ha noe bøff og kartofler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag var det skikkelig drittvær, surt og kaldt!! Så etter vi sjekket ut låste vi bagsjen inn i sånne bokser på togstasjonen og gikk bort til kaffebaren "vår"; Baresso. Vi endte opp med å drikke kaffe der tre-fire ganger i løpet av dagene våre der :sjenert:

Så satt vi leeeeenge og kosa oss med to kopper kaffe i en deilig sofa før vi pilte bort på nasjonalmuseet. Tror jeg er litt nerdete asså, for mens sambo kjeda seg så var jeg helt med :ler: Seee! Gamle mynter! Oi! Se! De hadde hårkammer! Wooow! Se DET sverdeted da!

Så så vi på noen hodeskaller, jeg stod der og telte tenner og fortalte sambo masse om tennene og hvor gamle de måtte ha vært og så videre, nerdet meg skikkelig gjorde jeg. Så ser vi et skilt hvor det står om historien til hodeskallene, hvor gamle de var, hva slags mat de mest sannsynligvis hadde spist og så videre. Og gjett hvem som nettopp hadde sagt det samme til sambo?! :Hehe:

Såååå etter deeet gikk vi og hutra i ei bakgate, og der fant vi en liten lokal italiensk butikk, der de forøvrig ikke snakket noe som lignet italiensk engang, og vi kjøpte noen DIGRE sandwicher med sykt masse pålegg for bare 30 kr!

Etter det tok vi toget til flyplassen og hang der til flyet gikk. Jeg gikk en smule bananas på parfymeriet da. Eller, hvertfall bananas til å være meg. Endte opp med:

- ny parfyme, en fra Bvlgari

- Kanebo mascara

- Clinique eye-liner

- Clinique øyeskygger (jeg bare elsker clinique sine øyeskygger, det er nesten bare de jeg bruker nå!)

- YSL concealer

Herlig med litt nytt i sminkepungen ja!

Nå er det snart Home and away! Må sove litt i dag, er stuptrøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Hørtes ut som en skikkelig koselig tur!

Jeg vil også til København!!! Må undersøke med venneparene våre nå, om det er noen som vil bli med oss på en langweekend - for som du vet så tør ikke sambo å reise sammen med bare meg :roll: Han sier det faktisk her hjemme også: at etter vi var i USA sist sommer, blir han svett og dårlig bare han ser en klesbutikk... Og jeg blir helt vill av glede!!!

Sove godt :sove:

Jeg har sovet 2 timer midt på dagen idag, så jeg skal prøve å holde meg våken litt nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis synes sambo også at det er ganske greit å shoppe litt. Tror vi er ganske like der. Men så er jeg ikke noen ekstrem shoppoholiker heller da :ler:

Nå sitter jeg her med to plater i truten. Har meldt meg frivillig til å delta på et forskningsprosjet som går på odontologen, så nå skal jeg gå med to små plater i overgangsfolden i underkjeven. Så nå skal jeg teste og se at de sitter fint.

Så skal de sette inn noen biter av kutenner. Ja, kutenner, som de skal teste på en eller annen måte i forhold til spyttet mitt. Har ikke alle detaljene enda, men det blir sikkert spennende. Føler meg bare litt teit som går med disse to platene. Men det synes da heldigvis ikke ;)

Det var noe annet jeg skulle si, men nå har jeg glemt det igjen....:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:Nikke:

Døh, Eph...Hvis vi kliner litt og kanskje spiller litt klespoker, tror du ikke flere joiner oss i "100-sidersfesten"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

:Nikke:

Døh, Eph...Hvis vi kliner litt og kanskje spiller litt klespoker, tror du ikke flere joiner oss i "100-sidersfesten"? ;)

Joooooo, så smart!!!!

Vi er jo så

:sexy:

Men det ser ut som det begynner å ta seg opp litt, da!! :danse: :danse:

:perebrus::perebrus::perebrus:

Og klining: :kyss: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...