Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

godt at det går bedre med deg snuppa!! :klem:

forresten, så søøøt puus!!! :) ååå, jeg vil og ha.. når du beskrev det med en malende katt... sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alwa og Seroxata: :klem:

Nå er det kaffitid, og snart er vel rundstykkene snart varme også.

Formen begynner å bli bedre heldigvis, er ikke så sår i halsen lenger, men har blitt litt mer snørrete. :ler: Et par dager så er jeg nok fit for fight igjen! :tommel:

Oi! Jeg nøys! Det var befriende! :lol:

I går lagde jeg og sambo hamburgere og så den originale Italian Job med Michael Caine. Den var kjekk altså! Den er herved anbefalt! :smile:

Åja! Så fikk jeg ny veske av sambo i går, en forsinket bursdagspresang. En i lyst skinn fra Friis! :hoppe: (Som da selvfølgelig matcher skoene mine ;))

Ellers så tenker jeg en del på navn til den nye knotten...Det blir nok lettere å se hva den passer til når vi får den, men jeg lurte litt på Max....Var det fint? :klø:

Jeg får sitte en stund til i tenkeboksen, men det er hvertfall det foreløpige navnet. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max var fint navn det. :)

Her er det også frokost på gang. Egg i eggekokeren, brød i ovnen, snart skal det dekkes på. Koselig med Mamma her. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere liker Max...

Men nå tror jeg at jeg heller mot et annet navn igjen! :ler:

Max og Tommy, det klinger ikke sååå bra....Og så er det komplisert å rope Maaaax...Må ha noe med to stavelser...

Så nå er jeg ganske så sikker på Theo!

Theo og Tommy, Tommy og Theo...

Jupp...tror det blir det. :Nikke:

Ja, en stripe! :lol:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så tror jeg Tommy gleder seg til å få en ny lekekamerat. I dag fant han ut at han skulle krype inn i vaskemaskinen og leke hamster...Han springer rundt og rundt inni trommelen!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så tror jeg Tommy gleder seg til å få en ny lekekamerat. I dag fant han ut at han skulle krype inn i vaskemaskinen og leke hamster...Han springer rundt og rundt inni trommelen!

:hoho:

Så søtt!!! :grine2: :grine2:

Theo er en søt katt. Men jeg synes Tommy er mye finere da, en virkelig flott rase. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer med kommende pus! Theo er et nyyydelig navn. Synes også at de to navnene passet kjempe godt sammen. Og for en pels! Får litt afrika følelse av kattene dine. De er virkelig kongelige, om du forstår :-D God søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var mandagen på skolen over for denne gang. Dæven, det er jammen lange dager, altså! Det kommer til å bli et slitsomt år....

Det var bare så vidt jeg rakk å spise lunsj i dag også... Men i år så står jeg opp et kvarter tidligere enn før, så da får jeg litt ekstra tid på morgenkvisten. Det gjør godt. Jeg må ha den kaffekoppen altså...:rosasmil:

Oi! Nå er det motorvei i stua her! Tommy går gjennom sin "ville halvtime"! Og så kjøpte jeg en sånn Tunnellgreie på dyrebutikken i helga, og den gjør stor suksess her hjemme. :ler: Han fyker frem og tilbake, og drar med seg lekene inni der, det er jo myyye kjekkere!

Ellers så har jeg fjernet masse tannstein i dag, funnet ut at JEG må presentere noen oppgaver i KOS-blokken neste uke, Slipt til noen gipsmodeller, kalt inn en drøss med pasienter som skal ha regulering, makulert en kartong med spørreskjemaer, hatt forelesning OOOG laget en induviduell avtrykkskje... Og når jeg skulle sykle hjem, så hadde jeg selvfølgelig ikke nøkkelen til sykkellåsen, så da måtte sambo hente meg...:sjenert:

Så da kjørte vi likegodt til biblioteket for å forhåndsstemme. Men Sneglen hadde jo selvfølgelig ikke med seg noen ID heller...:klaske:

Jeg har vært litt vimsete i dag altså...Skulle ta to røntgenbilder også....tok bilder, sendte pasienten hjem, og oppdaget at jeg skulle tatt et til...:murvegg:

Jaja, sikkert fordi det er mandag... Men nå skal jeg friske opp litt på lover og regler innen journalføring. Så er det 71grader Nord! :hoppe:

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Theo var nydelig :hjerter_rundt: Vi har en hann hund som heter Max, men det var fordi han var så tjukk som liten :ler:

Tusen takk for god :klem: i dagboka mi. Du er ei god ei du :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til Mamma heter Maxi. Egentlig var det Maximillian, men det viste seg at både dyrlegen og eieren hadde tatt feil av kjønnet. Mamma ville ha en hannkatt, men det viste seg etterhvert at pusen var ei jente, så da ble det Maxi istedet. Men hun er skjønn da. Selv foretrekker jeg hannkatter, når de er kastrerte er de mye mer kosete enn hunnkatter. Men, vi har altså også en hunnkatt istedet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...