Sniglå Skrevet 28. august 2005 #521 Del Skrevet 28. august 2005 Ja, ode til Sniglå var fantastisk! Men ja, av grunner som jeg ikke har så veldig lyst til å gå inn på nå, må vi avlive Tigris....Kanskje jeg klarer å fortelle mer om det senere, men nå er jeg bare så lei lei lei... Har nesten ikke sovet i natt, ser ut som om jeg har fått øynene til en uer...huff. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. august 2005 #522 Del Skrevet 28. august 2005 Å nei, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. august 2005 #523 Del Skrevet 28. august 2005 Masse glad i deg I'll be there fr youuuuuu when the rain starts to faaaall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. august 2005 #524 Del Skrevet 28. august 2005 Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. august 2005 #525 Del Skrevet 28. august 2005 Huffda, så utrolig trist :( :( Tenker på deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. august 2005 #526 Del Skrevet 29. august 2005 *savner Sniglå* Men skjønner jo at du ikke føler for å være på KG akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 29. august 2005 #527 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg er her innimellom, men jeg føler liksom ikke for å skrive noe...Går liksom bare å venter på at det skal skje. Ushj. Gruer meg til torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. august 2005 #528 Del Skrevet 29. august 2005 Får helt vondt inni meg. Må være forferdelig vanskelig å være Sniglå nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. august 2005 #529 Del Skrevet 29. august 2005 Skjønner det. Det går bra. Du har nok tenkt nøye gjennom dette, og tenk på at det er det beste for pusen din. Du gjør det fordi du er glad i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #530 Del Skrevet 30. august 2005 Huff da Sniglå. Dette var leit å høre Sikkert en fattig trøst men om det er så ille at pusen må avlives så er det jo sikkert best slik Gratulerer med dagen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. august 2005 #531 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Takk takk Arkana. Det hjalp... Jeg begynner å venne meg til tanken på at han skal gå, men det er fremdeles tungt, spesielt på kveldene. Mamma kommer opp på torsdag bare for å være med meg når sambo kjører Tigris bort på dyreklinikken. Det kommer til å bli tøft, men jeg har verdens beste mamma som tar fly opp til Bergen, bare for at jeg ville ha henne der. Men nok om det, jeg kan fortelle litt om hvorfor vi må avlive han når jeg har kommet meg over denne kneika... I dag har jeg bursdag ja, koselig med egen bursdagstråd på personlige meldinger! Når klokka ringte i dag halv syv så hoppet sambo ut av senga (han står vanligvis ikke opp før syv), og varmet rundstykker til frokost. Så sa han at han skulle ned i kjelleren å hente noe...Hmmm... Så kom han opp med fem langstilkede roser, en pakkesang og et kort! Han sa han skulle på trening i går, men egentlig så hadde han vært i sentrum og kjøpt en nydelig topp og et belte til meg! Han har jammen god smak den karen der! Oi! Nå fikk jeg blomster på døra!! sambo satt og så ut vinduet, så sier han, hei det kommer et bomsterbud! Kanskje det er til deg? Og jeg bare: neeei, det er ikke til meeeg! (det er masse blokker her, ergo masse folk) Så ringer det på døra! Hei! Blomster til deg! Whooot? Det var gøy!! Og jeg tror de var fra Ninakanin, men det stod ikke noe navn inni....mystefistisk! Men nå er det home and away (opptak) :smile: Endret 31. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. august 2005 #532 Del Skrevet 30. august 2005 Takk takk, snille Alwa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. august 2005 #533 Del Skrevet 30. august 2005 ....OG Saeria selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2005 #534 Del Skrevet 30. august 2005 Jaaaaaaaaa det var fra meeeeeeeeeeeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #535 Del Skrevet 30. august 2005 Jaaaaaaaaa det var fra meeeeeeeeeeeeeg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. august 2005 #536 Del Skrevet 30. august 2005 Gratulerer med dagen igjen! Stor jente nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2005 #537 Del Skrevet 30. august 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2005 #538 Del Skrevet 30. august 2005 såklart, jeg er alltid litt sent ute med bursdagshilsener, men her er en : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. august 2005 #539 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Takk for det alle sammen! I dag begynner jeg ikke før klokken halv 12, det er deilig. Så er det en forelesning, så er det endo. Det gruer jeg meg til, for det er det så lenge siden jeg har hatt, så jeg føler jeg har glemt så mye. Og i tillegg er det vanskelig... (Endo er altså rotfyllinger, for dere som evt ikke vet.) Så jeg håper jeg får en tøff pasient. Ikke en som har tannlegeskrekk DE LUXE, sånn som forrige pasient hadde! For eksempel hun jeg hadde i går, det var greit! Hun sovna likegodt i stolen mens jeg borra! Og jeg lurer på om det er meg eller om det bare er tilfeldig, men hun jeg hadde i går er faktisk den FJERDE pasienten jeg har hatt som sovner i stolen!! Og jeg har ikke hatt så mange pasienter for å si det sånn. Han ene som sovna hadde ikke bedøvelse en gang når jeg borra! Hva er det som skjer!?! En ulykke kommer sjelden alene..... Er det ikke det de sier? Vel, ulykke og ulykke...Men altså...Tigris skal gå i morgen. Gruer meg så utrolig, men jeg vet med meg selv at det er rett. Men det kommer til å bli tøft i morgen. Anyway, mamma skulle jo egentlig komme opp, men så nå viser det seg at tanta mi (søstera til mamma) har fått kreft i lungen. Og ryggen. Og binyrene. OG leveren. Så mamma kommer ikke på torsdag likevel, men hun INSISTERTE på å sende opp pappa. Jeg ville heller at han skulle være hos henne, men nei. Ikke tale om. (Han høres nesten ut som en pakke eller noe! haha!) Og bestefar til sambo skal opereres i dag. For kreft. Hva skjer liksom? Hvorfor kommer alt på en gang? Skjønner ikke dette jeg. Tror jeg glemte å banke i bordet den gangen jeg tenkte for meg selv at jeg har vært så heldig, at jeg ikke hadde opplevd så mye dritt innad i familien. Teit. Jaja, men det går bra med meg altså :smile: Har glemt stripene i det siste! unnshjull....Men her er en hvertfall! Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. august 2005 #540 Del Skrevet 31. august 2005 Håper det går bra med tanta di. Tanten til samboeren min fikk kreft for bare et par uker siden. Hun er søsteren til moren hans, de var 5 i søskenflokken, og så langt har to dødd av kreft (heldigvis ikke moren hans) og nå har altså den tredje fått det. Hadde jeg vært en av de siste to hadde jeg følt meg litt ille til mote. Men, de regner heldigvis med at det går bra med tanten da, de oppdaget det tidlig. Så vi krysser fingrene for alle tanter. Skal tenke på deg og Tigris i morgen. Rart hvor involvert man kan bli i folks liv, når man aldri har truffet dem. Men jeg har faktisk tenkt på deg og Tigris i det siste. Jeg er jo så glad i katter selv, og vet hvor vondt det er når man må innse at det beste for katten ikke nødvendigvis er det du selv ønsker. Og du har kjempesnille foreldre som vil være med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg