Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev

Men poenget, jeg har lært Ninakanin at spaghettien er ferdig kokt når den henger fast på veggen! (ikke spør hvor jeg har lært det, men det stemmer uansett...:sjenert:)

font]

Stemmer det. Jeg har noen fine Spaghetti-striper på kjøkkenveggen. :ler::ler: Gidder liksom ikke fjerne dem.

Du hadde sånn en nydelig snegle med edelstener på, hvor er det blitt av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å høre at det ikke er bare meg som hiver rundt på den spaghettien! :ler:

En snegle med steiner på...? :klø: Jeg hadde litt problemer med å bestemme meg til å begynne med, så jeg hadde så mange rare. Men jeg har konkludert at jeg måtte ha en teit og morsom snegle som avatar. Det er liksom litt meg :)

Nå venter vi på Ninakanin og shjæshten, vi skal ta taco taco! Og så skal kattene våre ha play-date! :ler: De har med seg Felix! Det blir morsomt, tre katter i full fres i leiligheten! :sjarmor:

Var å leita etter en ny jakke nettopp, vil ha en Bergans eller noe i den duren, og så vil jeg kjøpe en fleecejakke til å ha under, så kan jeg bruke den hele vinteren igjennom. Men tror jeg var litt tidlig ute, de nye modellene kommer ikke før om et par uker, så jeg venter til da. Det var liksom ingen jakker som var sånn: Aha! DEN skal jeg ha! ;)

Dagens strrrripe!

Tipper alle med katt kjenner seg igjen i denne: :grine2:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Så kjekt å se deg her inne! Jeg er innom dagboka di titt og ofte jeg, jeg er bare ikke så flink til å legge fra meg så mange spor. Men det betyr ikke at jeg ikke tenker på deg ;):klem:

Jah! I dag er det lørdag og vi skulle liksom sove så leeeeenge. Våkna klokka åtte begge to. Lysvåken. :ler:

Så nå skal vi snart ha frokost. Vi skal ha varme Hatting-rundstykker, og masse masse pålegg. Lurer på om jeg skal koke noen egg også...

Det var kjempekoselig med besøk i går, vi koste oss masse, spiste taco og så The Island. Og kattene var best buddies, de herjet inne på soverommet. Det er visst fryktelig spennende å leke med sengeteppet vårt! :lol:

Menneeee...Dagens stripe?

:rosasmil:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Herlig stripe!

God lørdag! Vi har akkurat stått opp, skal ut og shoppe og spiser frokost ute. Nyyydelig vær! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
En snegle med steiner på...?

Jaaaa, den hadde bling-bling på skallet sitt! :ler::ler::ler:

Er det Bengal du har, eller den som ligner? Jeg skal ha Bengal når jeg har blitt rik dame og huset mitt på landet er ferdigbygd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bling bling ding ding! :Hehe: Var det den lilla? *begynner å bli gammel*

Ja, jeg har to bengaler faktisk! En svartspotta og en marble, og de er beibiene mine! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg elsker stille og rolige lørdager. Bare meg og sambo som tar ting i vårt eget tempo. Deilig.

Nå skal vi snart ha middag og så skal vi sikkert se noen filmer.

Vi har vært en liten tur i byen også idag, begynte med hver vår kopp mocca på kaffebar og etterpå kikket jeg litt til på jakker. Jeg fant faktisk en, en gul en fra North Face, men jeg vil kikke litt til før jeg bestemmer meg. Det er jo tross alt masse penger...

Ellers ble fangsten i dag:

-ny kattemat, og et par nye lekemus (Tommy flår musene sine, så de varer ikke så lenge :lol:)

-fire DVD'er:

-Team Antonsen 1 og 2, samt live-DVD'en

-The Italian job. Den originale. Jeg har den nye versjonen og eeeelsker den...:hjerte:

-to nye blomster til stua, sambo drukna st.pauliaen vår...:ler:

-masse nye truser og en ny brun BH

Og så vurderer jeg å kjøpe denne boka om kornsirkler. Ninakanin har den og sier at den liker jeg helt sikker. (Jeg liker litt sånn paranormale ting, som UFO-greier og Sci-fi filmer osv :sjenert:)

Ha en fin lørdagskveld KG-godtfolk! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig stripe! :grine2:

Så jeg er ikke den eneste som liker paranormale fenomener? :smilbla:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du, frøken Slimete Insekt!

Hm, er snegler insekt? Nei. De er bløtdyr tror jeg?

eh, anyway.

Du!!

Det er sånn jakkeduskalha-test i dagbladet i dag. Sånn i tilfelle du ville vite det liksom.

Tatt i betraktning du skal ha jakke liksooooooom!!!!

Hvorfor jeg roper?

Det driter vel duuuuuuuuuuuuuuuuuu iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

:ler:

Nei, jeg har ikke drukket Cola. Men jeg skal. snart.

MOAHAHAHAAAAAA!!!

Du, du vet det jo, for du så det jo selv, men jeg må bare si:

Jeg koste meg noe utrolig massemassemasse på fredag :) Jeg koste meg i hjeeeeeeeeel!!! Jeg fikk sånn... kosebobler i magen!!

kosebobler...rart...eh, nei men for atte du vet hva jeg mener. Måtte nesten hyle, derfor jeg gjemte meg bak puta.

For atte jeg savner deeeeeeeeeeeeeeg såååååååååånn, min kjære snegleeeeeeee, jeg savner deeeeeeeeg, min kjæreeeeeee

I går spiste jeg en pæreeeeeeeee

jeg vet ikke om det er flo eller fjæreeeeeeeeeeeee

For atte jeg savner deeeeeeeeeeeeg såååååååååånn, min kjære snegleeeeeeeeeeeeeeee!! :danse::digge:

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn du eeeer!

Jeg så den jakketesten i går ja, så planen er å jage "Nure" opp på texaco å kjøpe til meg :sjarmor:

Nårtid er det shjino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuureee våkna dåååååååå for hælvedaaaaaaa!!!

nei kino, kan vel ikke sjekke det jeg vel, har jo ikke lov å være p ånettet på jobb!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du nå såg eg ka som sto med liten skrift i dagbogå mi. blir dialekt her nå, men det gjør visst det når me...når me e sånn som dette.

Vettdu, du e utrolig tøffe. Det e et grusomt valg å ta, eg forstår ikje koss du klare det. Men du har nok tenkt mye på det, hatt det i bakhåve heile veien. Det va rart, for når du sa du va litt leie deg i dag i "ode til sniglå"-tråden så tenkte eg automatisk på det.

det e gutten din, og det vil det alltid ver. eg vett ikje kati du har tenkt å gjør det, om det e nå eller om du ska venta, men uansett så vil eg du ska veda at eg alltid vil huska alt det goa med tigris. problemene hans har aldri gått inn på meg på den måten, hvis du forstår ka eg meine. det va dumt når det va på det versta, for det vitna om at han ikje hadde det så bra. eg tenkte det kanskje va någe fysisk, någe så kunne ordnas.

det blei jo bedre med tommy i hus, men...

eg e glad i tigris eg, han e..tigris, liksom. eg har vært glad i an siden første gang eg såg an når an kom hoppanes gjennom stuå di og hang seg fast midt på låret mitt :ler:

du har lov å grina, ver leie deg, sinte, allslags. utrolig urettferdig, liksom. for det ser jo kje ud te at det e någe du kan gjør. du har prøvt alt, tenkt på alt.

masse glad i deg jentå mi, for ei dyrejenta så meg så "vett" eg koss du har det, og eg misunne deg ikje. men eg e her for deg uansett, og ikje ver redde for å sei ifra hvis eg ska snakka enten mer eller mindre om tigris i tiå framover.

goe klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ode til sniglå. ;)

Men, det kom kanskje på litt feil sted ser jeg nå.

Er det noe galt med lille Tigrisen din? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...