Arkana Skrevet 25. august 2005 #481 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, nei, jeg tror absolutt du har mer peiling enn meg der. Jeg bare lurer på hva du ville sagt til en pasient som hadde tenner som deg. Men det finnes vel regulering "for voksne", som bare settes bakpå tennene? Hmm, det med at eldre viser tennene i underkjeven har jeg aldri tenkt over, selv om jeg har jobbet mye med eldre. Er det fordi underleppa skrumper sammen med årene? Og, hei, hva med dagens stripe?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. august 2005 #482 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har heller aldri tenkt på det med hvilke tenner om synes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. august 2005 #483 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Arkana: Hvis jeg hadde fått en pasient som hadde samme bilde som meg, og hvis renholdet var ok, så hadde det egentlig vært opp til pasienten. Det er helst bare estetikken det står på. Jeg personlig synes ikke det er noe særlig å trekke to tenner, bare for estetikken sin skyld. Spesielt når de er helt i orden. Ikke noen hull eller noe... Og det med at tennene i Ukj er mest synlig hos eldre...vet ikke hvorfor...er bare noe jeg har lært! Men nok om det! Kurset vi har denne uke er faktisk utrolig interessant! Trodde ikke jeg skulle synes det, så det var en positiv overraskelse...Leker til og med med tanken på å bli reguleringstannlege... Men jo, dagens stripe ja! Jeg var på skolen, så hadde ikke tilgang på de, men NUH er jeg hjemme igjen Mine katter vandrer ofte på pulten, og jeg har hvertfall lært. På den vanskelige måten. Da jeg skulle sykle hjem i dag, så hoppet selvfølgelig kjettingen av. Typisk. Og jeg har jo aldri fulgt med når jeg egentlig skulle lære å sette den på igjen. Og jeg skulle rekke Home and away. Så nå er jeg helt rød i kjakene og leggene truer med å få krampe, men jeg rakk det! Fikk mail av mamma med flere bilder fra utstillingen i helga, skal se om jeg ikke skal legge ut noen. Hvis det er interesse for det. Sikkert ikke SÅ gøy å se på de bildene, for andre, mener jeg. JEG liker det, men vil ikke plage dere med de, liksom... Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. august 2005 #484 Del Skrevet 25. august 2005 Åh, jo, vil gjerne se bilder av den nydelige pusen din. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. august 2005 #485 Del Skrevet 25. august 2005 Okei! Da legger jeg inn et par tre til.... Her er han hos den første dommeren, det var hos han at Tommy ble dommerens beste, og det var denne dommeren som nominerte han til BiS begge dagene...Her tror jeg han blir litt sjarmert av Tommy. Han begynte til og med å snakke med katten, og vise og forklare hvordan han skulle få løs fjærene i leken. Og ja, det er jeg som står der og er shjiiitnervøs! :grine2: Her er skjønnassen etter han har fått DB, sover som om ingenting har skjedd. Bare vi mennesker som hopper av glede. Absurd egentlig, når du tenker på det. Og så har jeg fått lov av Ninakanin å legge ut et bilde av henne og Felixen sin! Jeg sier bare :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. august 2005 #486 Del Skrevet 25. august 2005 *smelte helt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. august 2005 #487 Del Skrevet 25. august 2005 Sååå nydelige pusekatter. *smeeeelt* Skjønner godt det ble dommerens beste ja. (og dere to er veldig pene også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. august 2005 #488 Del Skrevet 25. august 2005 Kjempenydelige pusekatter...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #489 Del Skrevet 25. august 2005 Nyyyydelige katter, og ei søt Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. august 2005 #490 Del Skrevet 25. august 2005 Tusen takk :smile: Er så redd for å legge ut for mye bilder... Menne, hva var det jeg skulle si...? Jo!! krompen og Mette M har bryllupsdag i dag! Ikke spør hvordan jeg kom på det, men sånn er det nå bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #491 Del Skrevet 25. august 2005 Hurra for kronprinsparet! *skåler med pærebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. august 2005 #492 Del Skrevet 25. august 2005 Litt febersliten i trynet der ja Men det var koselig bilde av meg og Felix, Sniglå!!! Jeg er glad jeg kom ut begge dagene selv om jeg ikke var i form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. august 2005 #493 Del Skrevet 25. august 2005 (ser forresten kortdingsen min snike seg ut fra jakkelommen min, ikke rart jeg klarer ting som å miste den i blåbærlyngen... Damn it! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2005 #494 Del Skrevet 26. august 2005 Huff, sitter å ser på nyhetene.Jeg får skikkelig gåsehud når jeg hører opptakene fra nødtelefonen under NOKAS-ranet. *grøsse* Nå sitter jeg her med en kopp kaffe, skal være på plass klokken åtte, men vi er heldigvis ferdig i 12tiden, så det blir tidlig helg! Wuhu!! Sambo sa i går kveld: "I helga skal vi spise så mye taco at du vil ikke tro det!!! " Sitter på feil PC, så jeg legger ut en ny stripe senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. august 2005 #495 Del Skrevet 26. august 2005 Så godt med kort dag da. Det trenger du etter en lang uke. Dette er min tredje lesedag på rad. Deilig å stå opp litt senere, ta det litt mer med ro. *venter spent på stripe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. august 2005 #496 Del Skrevet 26. august 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2005 #497 Del Skrevet 26. august 2005 Lille ballerina: God morgen? Har vært oppe siden halv syv jeg Men uansett: Arkana: Du vet hvordan det er å ha en data-samboer? Sambo har okkupert hele kontoret, bygger om PCen, tror han skulle ha inn et TVkort eller noe...Så jeg kommer ikke til bildene mine! Blir nok ikke noen stripe før i kveld... ENDELIG HELG!!! Det var deilig med kort dag i dag, men turen hjem var tøff, det begynte selvfølgelig å plaskregne....Så jeg ver kliss klass når jeg velta inn dørene her. Men så kikka jeg i postkassen, det var det et brev til meg. Et sånnet godt gammeldags et, med frimerke og håndskrevet adresse. Ble helt iihihiiii!!! Trodde det var noen slektninger til å begynne med, siden jeg snart har bursdag, men det var fra Ninakanin! Hun hadde lest en tegneserie om en som skulle sjekke om tøyet var skittent nok til å hives til vask, så for å sjekke det hev han skjorta på veggen for å se om den hang fast. øøøh!! Men poenget, jeg har lært Ninakanin at spaghettien er ferdig kokt når den henger fast på veggen! (ikke spør hvor jeg har lært det, men det stemmer uansett...) Så nå henger stripa på kjøleskapet, og over står det: Sniglås spaghettitest! Ninakanin er verdens beste venninne. Ikke alle som GIDDER å klippe ut fra blad, skrive brev, gå ned på butikken (og så er hun jo i tillegg syk!!!), kjøpe frimerke og poste. Og så treffer jeg henne på søndag liksom. Bestevenninna miiiiii! Inspirert av "jeg-må-snuse-på-katten-diskusjonen" i går, så dusja jeg storepus i går kveld før vi la oss. Hehe, han ser ut som ei diger rotte når han er nyvaska. Men nå er han så fiiiin, og lukter godt IIIIhaaa!! Heeeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #498 Del Skrevet 26. august 2005 jeg har lært Ninakanin at spaghettien er ferdig kokt når den henger fast på veggen! (ikke spør hvor jeg har lært det, men det stemmer uansett...) Det har jeg lært også, og det funker jo Håper du får en flott helg Sniglå Fine bilder av både dere og puseluskene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. august 2005 #499 Del Skrevet 26. august 2005 Så koselig da! Brev er alltid gøy. Ninakanin er sikkert kjempesnill! :-D Datasamboer ja. Men som den ekte datanerd min kjære er så har vi tre PC'er (den ene blir riktignok brukt som server) + en bærbar, så min får stort sett være i fred. Dette er vel forøvrig bare blåbær mot den ene kollegaen hans som har 10 PC'er, alle koblet sammen i nettverk, og han bedyrer at han trenger absolutt alle sammen. Og, storepus ser ut som en rotte? :grine2: :grine2: :grine2: *sprinte bort til Truly Scrumptious og ruuuuuuse seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2005 #500 Del Skrevet 26. august 2005 JA, det stemmer det med spaghettien. Jeg lærte det av ei veninne når jeg var 7 eller 8. Og så er det litt godt å komme her å se at jeg ikke er den eneste som lever med en datagal mann. Her hjemme har vi 6 datamaskiner....og ja...han trenger aaaaaalle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg