Saeria Skrevet 21. august 2005 #461 Del Skrevet 21. august 2005 Nææææh! Gratulerer med BISen! (Åkei...så har ingen bursdag...men dette må jo feires! ) Du er vel kjempestolt av din lille pusefant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. august 2005 #462 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer med alle premiene! Så fin og flink pusekatt du har! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. august 2005 #463 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer igjen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. august 2005 #464 Del Skrevet 22. august 2005 Lykke til på første "skoledag". :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #465 Del Skrevet 22. august 2005 Helga gikk jo kjempefint, gratulerer så masse :bukke: Hva er det du studerer egentlig? Skal du bli tannlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 22. august 2005 #466 Del Skrevet 22. august 2005 Gratulerer med de bra utstillingsresultatene! Ble overrasket selv da jeg så deg gå inn døra, men så er det jo takket være deg at jeg oppholder meg på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. august 2005 #467 Del Skrevet 22. august 2005 Tusen takk for hilsener alle sammen! Da var "Home And Away"-dosen tatt inn for i dag, blir ikke så mye av det på meg framover...Det begynner før jeg vanligvis kommer hjem... Foreldrene mine er her enda, de skulle egentlig kjøre hjem etter utstillingen i går, men en annen oci som skulle pares med Oliver ble visst "klar" i går På dommerbordet stod hun med rompa i været, og ønsket hvilken som helst katt velkommen! Så nå er Oliver på en "over-night-date", han hadde visst sjarmert frøkenen i går kveld også, så nå er det forhåpentligvis småpuser på vei Første dag på universitetet overstått, det var tøft...Kjempesliten allerede, etter forelesninger i ett. Og så må jeg lese i kveld, for vi skal gjøre noe praktisk i morgen, så da måtte alle begrepene være klare for oss...*sukk* Ja, det er tannlege jeg skal bli Alwa! BØ! Men nå er det snart kjøttkaker til middag, sånn sett er det greit å ha mamma og pappa på besøk! Dekke bordet! Nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. august 2005 #468 Del Skrevet 22. august 2005 Min tannlege er ikke så skummel. Jeg får til og med en liten belønning etterpå (Les: tannlegeskrekk delux) Kos deg med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. august 2005 #469 Del Skrevet 22. august 2005 Når skal du fortelle i detaljer om den nådeløse spenningen på utstillingen Om pusen som spiste en assistent, vanskelig dommer som elsket Tommy til alles forbauselse (fordi han er vanskelig, ikke fordi det var Tommy. Tommy er jo PERFEKT!!!!), LUKK DØRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! og alt det deeeeeeeeeeeeer...? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm???????????????????? Og takk for meldinger når jeg satt på legevakten i dag, kjedet meg... snufs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. august 2005 #470 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Da har sambo dratt på trening. Burde egentlig vært med selv, men huff... Det har skjedd så masse disse siste fire dagene! Fra å ikke gjøre noen ting i lang tid til plutselig å ha fulle dager fra morgen til kveld, det tar på! Jeg må fordøye! Så da fordøyer jeg litt her Ushj, telefonselger fra BT ringte nettopp....aaargh! Vi sa opp abonnementet på avisen, ble aldri til at vi leste den. Så nå ringer de selvfølgelig for å spørre om hvorfor vi sa opp, og om ikke vi vil fornye...er det mulig...Et nei er et nei, liksom! Men, eeeniveeei.... Forelesning på skolen i dag var faktsisk kjempespennende! Lære litt om vekslingstannsettet (Sånn når barn har litt melketenner og noen permanente tenner), og om alt mulig rart som kan skje. F.eks hjørnetenner som kommer ut på litt feil plasser, trangstillinger, overbitt, kryssbitt, saksebitt...osv.... Vi har kurs i kjeveortopedi denne uka, og alt er nytt. Trodde det skulle bli kjedelig, men det er heldigvis gøy. Da går dagen mye fortere. :smile: Utstillingen ja, oh my gaaaad sier jeg bare, visste ikke at det gikk an å være så nervøs! Husker jeg lo av pappa da han skulle bære frem Oliver for første gang, han ble så nervøs. Men jeg var sikkert like nervøs og spent selv. Om ikke mer! Her er et bilde av Tommy når han skal vurderes for BiS på lørdagen. Dommeren ser jo kjempeskummel og streng ut! haha! Men har var en flink dommer! Bildet er litt uskarpt, det er tatt på lang avstand, så jeg har zuuumet inn litt På lørdagen så tapte han på loddtrekning, så da vant broren til Felix Det var så spennende!! Og så gøy!! Jeg er så glad jeg har fått lurt med meg Ninakanin på dette, og det ser ut til at hun ble like bitt av basillen som meg Ikke så rart da, Felix er jo en N Y D E L I G katt! Her er et bilde til, Tommy ligger og slapper av i buret på lørdagen: Den orange greia der er lekemusa hans! Den fikk gjennomgå til tider den! Og til slutt så avslutter vi meg en ny stripe! Sånn var Tommy stort sett når han lå i buret. Soooov, og sjekket forholdene innimellom! Men nå tenkte jeg å KGfisere meg litt før sambo kommer tilbake fra trening, så er det vel snart Judging Amy også :smile: Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. august 2005 #471 Del Skrevet 23. august 2005 Haha, humret virkelig av den stripen.. Er som å se pusene mine Så flott at du har det bra på skolen da, jeg har enda 5 dager igjen før jeg begynner. Hurra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. august 2005 #472 Del Skrevet 23. august 2005 Skjønne sambissen min! Jeg sa jeg var så godtesyk før han dro på trening, så nå kom han hjem med smågodt til meg. Og akkurat de smågodtene jeg liker best! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. august 2005 #473 Del Skrevet 23. august 2005 Åh, jeg bare eeeelsker stripene dine! :grine2: Slitsom dag i dag, kurs til kl 18, så fikk jeg et kvarter med sambo før han skulle ut på taekwondo-trening. Nå har jeg spist middag og bakt krydderkake. Har en uke "fri" nå (vel, for å være heeeelt korrekt så "skulker" jeg to frivillige forelesninger), som skal brukes til flittig lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. august 2005 #474 Del Skrevet 23. august 2005 Her er enda en fan av stripene. De er så geniale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2005 #475 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ushj, drittvær i Bergen i dag.... Det var ikke så ille i dagtidlig når jeg syklet, med fullt regntøyutstyr...Men når jeg skulle sykle hjem igjen nå, så hadde sykkelen min blås over ende, og styret var vrengt 180 grader...Og så fikk jeg ikke til å vrenge det tilbake, det var helt låst liksom! Så da ringte jeg sambo som hentet meg med bilen sin. Han klarte jo selvfølgelig å fikse sykkelen uten noen som helst problem... Men det var greit å slippe det uværet altså. *hutr hutrrr* Interessant på skolen i dag, vi hadde kliniske undersøkelser på hverandre i dag, sånn med tanke på kjeveortopedi. Det viste seg at jeg kanskje må ha regulering! Tennene i underkjevens front ser jo ut som om de bare har blitt kasta inn! Hadde litt trangstilling jah! Men tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det, da må jeg visst trekke et par tenner for å få plass. Det vil jeg vel ikke!! Kanskje om noen år...får se... Og så har jeg fått bestilt meg et nytt studentkort. Jeg har endevendt leiligheten, men det er søkk borte. Skjønner ingenting jeg! Ellers, lite nytt. Skal snart prøve å lage noe middag, vi fant noen frosne kyllingfileter i går, så jeg får se om jeg klarer å lage noe hokus pokus med de. :smile: Kjekt dere liker stripene! Jeg synes hvertfall de er hilllllaaarious! Dagens: Det er ikke få ganger jeg har leita og leita og leita etter katten. Her er forklaringen :grine2: Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. august 2005 #476 Del Skrevet 24. august 2005 Ja, du må ikke finne på å slutte med stripene. Jeg sender dem til Mamma hver dag, vi ler oss ihjel! :-D Må bare humre litt av at du, som skal bli tannlege, ikke vil ha regulering. Skomakerens barn? Men jeg skjønner deg godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #477 Del Skrevet 24. august 2005 Tannlege i morgen.. *grøss* Kanskje du kan komme å ta over :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. august 2005 #478 Del Skrevet 24. august 2005 eeey, grattis!!! så gøy! Forresten, likte bildet der Tommy blir vurdert av dommeren, ser ut som han bare heeenger og slenger, og tar livet med ro Men dommeren var jo litt skjønn jo??? Gøy at du trives med skolen snorke godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #479 Del Skrevet 24. august 2005 Seroxata: enn hvis vi hadde snudd det på hodet. At vi hadde blitt strukket utover på den måten.. Fatter ikke at kattene godtar det Når birmaen er på utstilling, og dommerne skal vurdere henne på den måten, bruker hun å ha et ansiktsutrykk som sier "whatever turn you on.." Hun kjeder seg skikkelig.. Du har nydelig pus, Sniglå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. august 2005 #480 Del Skrevet 25. august 2005 Arkana: Du synes jeg burde ha regulering kanskje? Neida, hvis jeg ikke hadde vært tannlegestudent, så hadde jeg sikkert fått. Bittet mitt er helt fint, det er bare litt rotete i ukj. fronten. Så det det står på er hygienen og estetikken. Hygienen har jeg jo kontrollen på, hallo hallo. Og underkjevetennene er ikke så synlige. Så jeg synes det blir litt mye styr med trekking av tenner, regulering, og mye penger bare for å rette opp de tennene. Men hvem vet, kanskje eg gang i fremtiden. Underkjevetennene blir mer synlige jo eldre en blir...Bare se på eldre mennesker, når de snakker så viser de tennene i ukj, mens yngre mennesker viser de i okj når de snakker! :smile: Seroxata: Jeg måtte bare le av deg som synes dommeren var fancy pants! Egentlig var det jo ingen overraskelse, siden du liker litt smerte og sånnt, så jeg ser hvorfor du synes han var snæxy! Lille ballerina: Kom her skal jeg fikse tennene dine jeg Tror ikke du hadde turt...Men jeg er kjempeforsiktig, altså! Så det så. Nå sitter jeg på gamlekontoret på skolen. Vi har til 1.september å rydde ut, vi drøyer så lenge som mulig. Det er deilig å sette seg ned ved sin egen PC, på et eget rom og surfe i pausene. Studentene må vanligvis sitte på en PCstue. Det er litt kjipt, synes jeg... Jeg har lovet meg selv at jeg IKKE skal sove middag når jeg kommer hjem i dag. Det gjorde jeg både i går og forigår, hele dagen forsvinner jo. Så i dag får jeg heller bare være trøtt. Vi må nok en tur på apoteket, lillepus er så løs i magen. Så han må ha noen medisiner, og kun spise kokt ris i noen dager. Så i går kokte vi makrell til kattene, sånn siste måltid før ris-kuren. Tommy ELSKER fisk, det går ned på høykant, og så er magen trillrund etterpå! Før vi la oss i går kveld, lagte vi hver vår kopp med kakao og tjadret i sofaen. Det var så koselig, når det var helt mørkt ute, og regnet plasket. Litt sånn høstfølelse. Godt å snakke litt med sambo også. Blir fort til at en bare går forbi hverandre når en bor sammen. Det blir liksom en selvfølge at den andre er der. Det er ikke bra! Nei, lunsj! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg