Sniglå Skrevet 18. august 2005 #441 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Men men, tenke på kjekkere ting heller! Da har jeg pakket bagen klar til lørdag, det er jammen masse å huske på! Så jeg tenkte jeg skulle skrive opp lista mi her, sånn i tillfelle jeg mister denne.. ¤ Stamtavle eller midlertidig registreringsbevis ¤ Vaksinasjonskort ¤ kvittering som viser at jeg har betalt avgiften ¤ Utstillerkortet ¤ Burpynt, både til vegg og gulv ¤ Spiral ¤ saks ¤ avbitertang ¤ kroker til spiralen ¤ kattedo ¤ katteseng/pute ¤ plastposer ¤ skje til tømming av doen ¤ vann-og matskåler ¤ mat ¤ bånd og sele ¤ eventuelt en leke eller to ¤ stol til matmor :rosasmil: Jeg sier bare: Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2005 #442 Del Skrevet 18. august 2005 Sånn er pusekatten vår når hun får mat hun ikke vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. august 2005 #443 Del Skrevet 18. august 2005 Den var god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. august 2005 #444 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hm! Skal si folk er aktive i P-T nabolaget! Jeg var allerede på siden 2!! Ikke så mye som har skjedd, det ble så som så med ryddinga i går, så det må jeg ta i dag. Fikk overtalt sambo til å støvsuge før skogkattfolkene kommer, så da slipper jeg hvertfall det. Phew! Men jo! Jeg fikk en aldri så liten tur innom Ikea i går da Måtte ha noen sånne brune esker til å ha i noen åpne hyller som vi har på kjøkkenet. Så nå ser det mye ryddigere ut. Jeg elsker å legge småting og tang i esker....Så nå har jeg tre esker som jeg ikke har noe å ha i.... (Men det er vel fordi jeg elsker å kaste sånne småting som ikke brukes også....) I dag er det KG-treff! Skal snart sende melding til Ninakanin og spørre hvordan formen er...Hvis ikke hun er i form, så vet jeg ikke om jeg tør gå alene...Er egentlig fryktelig sjenert av meg.... Å! Så dere det programmet om Tourettes i går? Var det slik at en kunne vokse det av seg? Jeg lurer nemlig på om jeg hadde blittelitt sånn når jeg var liten! Huff, nei, jeg hadde sånne småfakter, ristet på hodet, og lagte trutmunn i tide og utide. I tillegg lagde jeg små "koselyder" som jeg kalte det. Men faktum var at jeg ikke klarte å la være med disse smålydene. Merkelig. Heldigvis gjør jeg ikke sånn nå da. Tenkt hvis jeg hadde det!!! De sa jo at det var arvelig! Jikes!! Nei, dagens stripe! Spesielt Tigris har disse øyeblikkene ofte Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 19. august 2005 #445 Del Skrevet 19. august 2005 :ler: Morsom stripe! Lykke til på utstilling og KG-treff, Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. august 2005 #446 Del Skrevet 19. august 2005 Åh, den stripen var bare glimrende! :grine2: Har sendt den til Mamma allerede, hun elsker slike. Lykke til på KG-treff og utstilling da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2005 #447 Del Skrevet 19. august 2005 Geniale striper! Pusen din var nydelig på bildet. Gleder meg til senere. Bare noen timer nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. august 2005 #448 Del Skrevet 19. august 2005 HÅHÅ! Nå er det liv i heimen! :grine2: Tuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. august 2005 #449 Del Skrevet 20. august 2005 buuh, jeg får så lyst på kattepus igjen når jeg leser om alt det gøye som skjer med dine søtnoser En kamerat av meg hadde fått seg pus nå, en helt grå en, med nesten oransje øyer! var så søøøt! Se der ja, nå lager jeg enda mer kattemat i boka di Hatt ei fin helg så langt ellååh?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2005 #450 Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. august 2005 #451 Del Skrevet 20. august 2005 *trøøøøøtt* Lange dager på utstilling altså! Opp å stå halv syv i dag, og hjem ca 12 timer seinere Men altså! Så spennende!!! Hadde jo DEN pulsen, haha! Kjempenervøs var jeg. Men han ble dommerens beste!Whuhu!!! Så da slo han ut en Burmilla og en abysisner! haha! Men det var ENDA mer spennede da han skulle opp i panel, som det kalles, for da skulle han opp mot Nina sin Felix! Han ble dømt av en annen dommer, og han ble også dommerens beste i TILLEGG til best i variant! Så både jeg og Ninakanin sto der og holdt (to klamme) hender når de ropte opp hvilke katter dommerene hadde valgt. (kort sagt, det var tre katter, tre dommere,dommerne skal skrive på en lapp hvilken katt de mener skal bli Best in Show) Alle fikk hver sin stemme, så da ble det loddtrekning. Og da vant broren til Felix. Men men! Det var kjempegøy, hvertfall at både jeg og Ninakanin fikk så like resultater! hihihi!!! Så alt i alt, jeg er kjempefornøyd Skriver mer senere, er så trøtt!!! Og ja! KGtreff var morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. august 2005 #452 Del Skrevet 21. august 2005 Hadde vært greit hvis noen som er litt mer dreven i utstillingslivet gadd å gi beskjed om at dørene åpnes ikke før åtte i dag. Ikke syv som i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. august 2005 #453 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg slenger inn ei ny stripe også i samme slengen Den taler vel for seg selv, Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. august 2005 #454 Del Skrevet 21. august 2005 Glimrende, glimrende! :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. august 2005 #455 Del Skrevet 21. august 2005 Huff, skjønner hva du mener med lange dager. Det har ofte vært slik hos oss også, lunsjen kaster man i seg i det lille kvarteret mellom en eller annen forelesning. Jeg synes nesten det er uhørt. En arbeidstaker hadde jo aldri akseptert å jobbe 8-16 uten skikkelig lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. august 2005 #456 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer med utstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2005 #457 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer så masse, Sniglå, kaninen, og pusefantene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. august 2005 #458 Del Skrevet 21. august 2005 OH!! Enda mer sliten i dag enn i går... MEN! Tommy ble faktisk Best in Show i dag! *stolt* Skriver mer seinere, jeg er HELT utslitt, det tar jammen på nervene dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 21. august 2005 #459 Del Skrevet 21. august 2005 titter litt innom dagboken din jeg.. kjekt å se hva du holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. august 2005 #460 Del Skrevet 21. august 2005 Heia Fauna! Kjekt å treffe deg igjen på fredag! Jeg kommer ikke over hvor merkelig det var å se deg på Fridays, for så å innse at du også skulle på KG-treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg