Arkana Skrevet 13. august 2005 #401 Del Skrevet 13. august 2005 Ja, de må nå få kose seg litt de også. Ikke bare varte opp kjærestene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. august 2005 #402 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har funnet ut hvordan jeg kan få glassene med vann til å stå i fred! Kattene elsker å drikke vann fra glass, helst de som vi har drukket litt av, og det er ekstra gøy når de står på bordet. Det er til tider upraktisk, det blir jo masse oppvask når vi må bytt glass hele tiden! Men nå har jeg begynt med bon aqua! Så nå tar de store omveier rundt glasset i stedet! Moahahhahaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2005 #403 Del Skrevet 13. august 2005 Kos deg med Bon Aquaen din du. *rynke på nesa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. august 2005 #404 Del Skrevet 13. august 2005 Sånn er Maxi (Mammas pus) også. Hun skal absolutt drikke av vannglass som står rundt om kring, og hun stikker potene oppi og velter glasset, så vi kan ikke la noe stå i fred der. Vår pus derimot drikker kun av badekaret. Hun elsker gurglelyden fra dusjhodet (som ligger nedi badekaret, det må det gjøre, for det er den hun drikker fra). Det hender rett som det er at vi går på badet og ser henne sitte klar i badekaret og vente på vann, der kan hun godt sitte lenge og bare vente. Så ser man bare det lille søte hodet stikk opp over kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. august 2005 #405 Del Skrevet 14. august 2005 Jah, da var det søndag. Sniglå sin kveld: Vin, nam nam! oi, et glass med bacardi razz, nam nam! Ninakanin kommer, nam nam! Så taxi til byen----Sniglå blir dårlig. Inn på en annen fest----Sniglå kommer aldri inn døra.... Første taxi hjem. Så snakker jeg litt i den store hvite telefonen før sovner. Da var kl 23.00!! Så det ble ikke lange kvelden altså. ushj. typisk. Men det var gøy så lenge det varte! Men nå er formen bra, tok litt tid å komme seg, men etter litervis med vann og et par stykker grandi så var jeg tilbake til normalen. Nå har vi vært i sentrum og spist på Godt brød, og seinere i kveld skal vi på kino med Ninakanin. (som forøvrig stod i den andre enden av den store hvite telefonen i går! ) zå zzååån er deeet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. august 2005 #406 Del Skrevet 14. august 2005 Ikke verst kveld det da. I morgen begynner hverdagen igjen. Kurs fra 9-13 hver dag neste uke. Og må tenke på å kjøpe flere pensumbøker. Jaja, sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. august 2005 #407 Del Skrevet 14. august 2005 Jadda, jeg hadde det kjempegøy her hjemme, men jeg ble "bilsyk" på vei ned til byen... Menne, hverdagen ja, det kan du si. Jeg begynner ikke før neste mandag, heldigvis. :smile: Men det blir lange dager, pasienter fra 8-16, pluss en forelesning midt i mellom, for så å hjem for å lese etterpå...pheeew!! Men det skal bli gøy også da, dagene går jo fort når vi gjør noe praktisk hele tiden, og en lærer massevis. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2005 #408 Del Skrevet 14. august 2005 Flinke Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. august 2005 #409 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har bare praksis en dag i uken dette semesteret. Men til våren begynner hovedpraksis, 6 mnd. Da jobber vi 4 dager i uken og har forelesninger og kurs den siste dagen, blir vel noe helgeundervisning også og kveldsundervisning. Kommer til å bli travelt! Men deilig å ikke ha eksamen da. Jobbing er liksom greit, ikke samme presset. Og så er det så spennende å endelig å bruke alt vi har lest om de siste årene, endelig få gjøre det hele studiet handler om. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2005 #410 Del Skrevet 14. august 2005 Tror du kommer til å gjøre det kjempebra Arkana. Sniglå har jeg også full tiltro til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. august 2005 #411 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) hmmmm...har jeg også sniklesere?? Saeria: Endret 14. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. august 2005 #412 Del Skrevet 14. august 2005 Atter en helg over, ny uke begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. august 2005 #413 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Da var det mandag og jeg har enda en uke fri før jeg begynner igjen. I går skulle jeg, sambo og Ninakanin egentlig på kino kl 11, fordi bror til sambo skulle kjøres til Flesland kl 8, så da rakk vi ikke den som gikk 8.30. Men så ringer sambo ti på åtte, joda, vi rekker filmen, hvis vi bare hiver oss rundt!! Så da var det å jage Ninakanin inn i dusjen, kjøre bort og hente henne, slippe oss to av for å kjøpe billetter og snoooop, mens sambo parkerte! Phhewww! Men vi rakk til og med litt reklame! Ikke verst! Forresten så så vi The Hitchhiker's Guide to the Galaxy! Knallfilm, akkurat vår type humor, så vi lo oss skakke! Jeg har brukt sommeren på å lese boka, kjøpte en shwær tjukk bok som inneholdt alle 6 bøkene. Så jeg er ferdig med de tre første. I løøøøv hitchhiker Men sånn ellers, så så jo jeg Klodenes kamp da vi var i Oslo i sommer, og det er en film som må sees på kino pga alle spesialeffektene. Det blir neppe det samme uten MEGA lyd, og diiiger skjerm! Så da skal jeg og Ninakanin se den i dag! Men nå får jeg vaske litt klær, det gikk mange håndklær her i helgen, de forsvinner bare når en har besøk....Og merkelig nok så forsvant nøkkelen til badet også i helga! Merkeliiiii :klø: Endret 15. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 15. august 2005 #414 Del Skrevet 15. august 2005 Heihei! *titter innom* Hitchhikers Guide to the Galaxy er en knallfilm Koste meg gjennom hele filmen, og lo kjempemasse. ("- So we're gonna die, then? - No wait! What's this? This....is nothing, yeah we're gonna die" ) Klodenes kamp har jeg ikke sett, anbefaler du den? Bra lyd og spesialeffekter - da venter jeg kanskje til den kommer på dvd, så kan jeg se den i hjemmekinoen til broren min (er i følge ham myyye bedre enn kino ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. august 2005 #415 Del Skrevet 15. august 2005 Det er mange gode sitater fra Hitchhiker's ja! "Ford...? I feel like a sofa" Om jeg anbefaler klodenes kamp? Ja altså, jeg elsker sci-fi, så jeg sluker alle sånne filmer rått.... Men den må ha masse lyd, det er det ingen tvil om Jeg hører enda lyder som minner meg om filmen....hohooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. august 2005 #416 Del Skrevet 15. august 2005 Huff, jeg synes Hitchhiker-filmen var dårlig. Boken var bra, men filmen var til tider så kjedelig at jeg hadde mest lyst til å gå. Hadde forventet mer. den fikk vel en 3'er så vidt jeg så, og det kan jeg forstå. Men smaken er som baken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. august 2005 #417 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, jeg er enig i at boken er myyye bedre, det er mye som mangler i filmen. Men sånn er det jo med alle filmer som er basert på bøker. Alle sier at bøkene er bedre....Jeg ble skuffa på slutten, jeg trodde nemlig at de hadde tatt med de to første bøkene, jeg var SÅ klar for turen til restauranten ved enden av universet... Men hvis en ser filmen uten å sammenligne med boka, synes jeg den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 15. august 2005 #418 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Blir ofte sånn når man har lest boka til en film, ja. Jeg har ikke lest den i dette tilfellet, men jeg skal! Har bare ikke fått somla meg til å kjøpe den ennå... Endret 15. august 2005 av Milly:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #419 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) jeeez! Våknet i dag av lyden av en katt som spyr! Så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt å gi Tigris antibiotikapillen i går, etter jeg kom hjem Så da var det bare til å stå opp og trykke ned denne her tabletten. Tigris har blitt så flink nå, tror nesten han synes de er litt gode! Den ene dagen så trykket jeg ned en tablett, trodde jeg, så den kom opp igjen. Men før jeg fikk tatt den hadde Tigris bøyd seg ned og spiste den selv!! Flinke pusedatten! :smile: Nei, så i går våknet jeg også tidlig, men da sov jeg videre, men fikk så masse ekle mareritt. ushj. Så i dag satte jeg på kaffen heller, vil ikke ha mareritt i dag også! I går var kjempekos, traff Ninakanin på jobben hennes, og vi ble enige om å "øve" til KG-treffet på fredag, så da ble det mat på Friday's! Jeg spiste noe kyllingfileter som skulle serveres med potetmos, og potetmos er jeg vanligvis ikke så glad i, så jeg spurte etter pommes frites i stedet. Så glemte de jo selvfølgelig det når maten kom, så jeg fikk en tallerken ved siden med frittene på!! Så da tenkte jeg jo at jeg skulle smake denne mosen, den lå jo liksom der....Og den var jo kjempegod!! Jeg liker ikke potetmos uten klumper i, synes det blir så babymataktig, men denne var det masse klumper i. Og et forsøk på å forklare dette for Ninakanin, endte bare opp med at jeg tok kniven, pekte på en potetbit i mosen, og så alvorlig på Ninakanin: "Se, dette er en potet"! Nei, vi koste oss virkelig Ninakanin spanderte jo hele greia også!! Stas! Så etterpå deeeet gikk vi og trålte skobutikkene for å finne nye sko til meg, og det fant vi. I den siste butikken, selvfølgelig. Men de var fine fordiom altså! Så gikk vi på Fusion og drakk iste! Så kjøpte vi masse snooooop, og så gikk vi på "shjino". War of the Worlds Jeg elsker sånne filmer, men samtidig så hater jeg dem. Liker ikke å bli skremt og å se ekle ting uforberedt, men likevel så er det så gøy!!! Så nå skal jeg kosemose meg med kaffi og KG! Perfekt start på dagen!! Endret 16. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #420 Del Skrevet 16. august 2005 Nammenam! Smågodtrester fra i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg