Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Hei Ballerinaen! :vinke:

ååårrh! Birmaene er nydelige :smile: Faktisk så synes også sambo at de er kjempefine. Når vi skulle ha katt nummer to, så hadde han lyst på sånn eller en Skogkatt! Vanligvis så er vel Birmaen mer en "jentekatt" i forhold til Bengalen.

Men så ble det en bengal til på oss da... :sjenert:

...............

Jeg tenkte å vise dere som evt ikke har sett burpynt før et bilde av ocikatten Oliver. Han har en blå burpynt som passer fint til sølvpelsen hans:

gallery_6726_11_7684.jpg

Så det er noe sånnt jeg tenker til Tommy, bare han er jo ikke sølv...hmmm....Hvorfor skal det være så himla vanskeliiiii! :sur:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen skjønne puser du har. Det er godt de kan ta litt vare på hverandre, gode lekekamerater. Gleder meg til å få en pus til så vår Truly Scrumptious får en kamerat, men det får nok vente til vi flytter, en toroms blir litt trangt til to katter. Akkurat nå er vi pusevakter for naboens katt, hun er umettelig når det gjelder kos, og grynter og sikler som bare det mens vi holder på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, så det er håp om å få det tidligere enn 15. august? :hoppe:

*sjekke kontoen*

:tristbla: Nei, ikke no' studielån her. Bedre lykke i morgen. Nå fikk jeg ikke gjeldsbrevet før forrige uke, og sendte det tilbake på torsdag eller fredag, så det er kanskje derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail for to dager siden om at de hadde mottat gjeldsbrevet signert! Men husker ikke når jeg sendte det inn...det var i forrige uke tror jeg :smile:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har ikke fått noe mail jeg da. Så det betyr at selv om jeg får mail så tar det enda noen dager før jeg har det. Jaja, jeg forventet jo egentlig ikke et rødt øre før mandag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puste letttet ut* Burpynten på bildet var kjempe fint. Men du har vel sett skrekkeksempler på fæl burpynt :overrasket: Mye rart der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å handlet inn til burpynt. Det ble faktisk sateng! Ikk'no drit her i gården nei!

:ler: Neida, det var faktisk det billigste de hadde på Living..

Det var lys beige, tror jeg, og helt ensfarga. I tillegg kjøpte jeg et kjempemykt, svart, fleeceteppe til å ha i bunnen av buret :smile:

Så da var det bare å sette seg foran symaskinen å gasse på! Håper de blir bra.... :sjenert:

Og ja, det er mange grusomme burpynter ute å går, det har jeg sett litt for ofte, det var derfor jeg ville gå for noe ensfarga...

Hvis jeg blir fornøyd skal jeg legge ut et bilde av det når han ligger der på utstillingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

*pke* søt pus, søt pus!!! :D hehehe, nå følte jeg at jeg hørtes ut som en hemma idiot! :ler:

Oooh, og ja, grattis med studielån!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei...Jeg har ikke laget burpynten enda, men jeg fikk Tommy til å posere litt for fotografen slik at dere kan se fargene. Ser det greit ut?? :sjenert:

gallery_6726_11_7566.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så veldig fint ut! Tommy er jo bare en riktig liten lekkerbisken. Min lille Truly skulle nok gjerne hatt ham som kjæreste. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra det ser greit ut. Egentlig betyr det jo ingenting, for han skal jo ut av buret når han skal opp til dommeren. Men men, noen hobbyer må en jo ha :smile:

Jeg ble visst supermedlem jeg... :sjenert:

Jeg så at jeg ikke fikk lov til å ha bilder i dagboka mi! Fyshj om fyshj! Det vil jeg jo ha!! Det er jo mye kjekkere å lese da synes jeg. Bilder er gøy :Nikke:

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra et møte på skolen. Jeg driver fortsatt på å mekke sammen den teite posteren til forskningsdagene. Den begynner å ta form nå, og jeg gleder meg til å få den ut av verden, liker ikke ting som henger over meg sånn som det der...

Hei, denne ser jo ut som om den har noe i øyet, ikke som om den blunker: :blunke: hmmm...

SULTEN!

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig fint ut! Tommy er jo bare en riktig liten lekkerbisken. Min lille Truly skulle nok gjerne hatt ham som kjæreste.  :sjarmor:

Hehe, ja, vi kunne sikkert fiksa en "blind date", men tror ikke det hadde blitt noe mer enn litt snusing. Han er så kastrert som det går an til å bli! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...