Arkana Skrevet 5. august 2005 #321 Del Skrevet 5. august 2005 Skjønner hva du mener om tunge og dyre bøker. Vi har helårseksamen til jul, er vel ca 30 bøker på pensumlista hvorav flere av dem er over 1000 sider og var svindyre. Tunge å lese var de også, selv om psykopatologi er veldig spennende. Gruer meg til eksamen, 8 timer og den første eksamen som kommer på vitnemålet, og neste eksamen er avsluttende eksamen. Deilig å nærme seg slutten, men jeg føler presset! Hvor lenge har du igjen av studiet ditt? God helg forresten. Jeg har en uke igjen av ferien, skal virkelig nyyyyyte den. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. august 2005 #322 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Heisann Arkana! Heldigvis så er ikke denne boka så tung å lese (bare å bære ), spesielt nå etter dette året som har gått, for da har jeg lest mange vitenskaplige artikler og sånnt. Så nå er jeg liksom "inne i" den måten å skrive på. Jeg skal ha en eller to 6 timers eksamener før jul da...Men jeg bare gleder meg til å komme igang for så å bli ferdig. Jeg er SÅ klar for å bli ferdig med studiet og tjene penger nå, altså!!! Jeg har to år igjen...Men det går nok fort....Hver dag har vi pasienter fra åtte til fire, og så er det hjem og lese. Så da går dagene og mnd fort håper jeg Og god helg til deg også!! Jeg begynner ikke før den 22.august! Så ædda bædda! Endret 8. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. august 2005 #323 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg begynner ikke før den 22.august! Så ædda bædda! ← Men jeg har til gjengjeld juleferie fra 1 desember. Jeg har også to år igjen forresten. Så skal ut i arbeidslivet samtidig, og heldigvis ikke konkurrere med deg. Skal hilse og si jeg gleder meg til å tjene penger også, skjønt med en samboer i godt betalt IT-jobb er det ingen problemer i det departementet egentlig. Og studentlivet er nå litt godt også, tror jeg kommer til å savne det faktisk, føler meg ganske fri selv om jeg har eksamenspress og pensumliste langt som et vondt år hengende over meg. Endret 5. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. august 2005 #324 Del Skrevet 6. august 2005 en to tre fiiiiiiiiiiir fem seks sju åtte niii ti og ellve-tååååååååååååll!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. august 2005 #325 Del Skrevet 7. august 2005 du var veldig søt i går i meldingene dine, bestisen min, håper du ikke har tidenes skallebank i dag da love youuuuuuuuu!!! Skal se om jeg ikke får til å dra tidligere hjem på lørdag. Men det er ikke barebare, på grunn av familien fra england... kan tråkke noen på tærne. Men jeg skal prøve!! Fest hos deg blir DØDSBRA!!! Tidlig feiring av bursdag, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. august 2005 #326 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hihi, ja huff, det var litt kjedelig i starten på den festen for det var bare masse gutter....Og gutter på fest som snakker bil er ikke såååå kult, hvertfall ikke når du MÅ høre på... Men det tok seg opp i løpet av kvelden, ble litt mer action da! Og etter vi hadde vært på byen så gikk vi hjem og grilla!!! Halv fem på kvisten! FLINTSTEIK! :grine2: Og jeg kokte ris og lagde bernaise Nam nam! Men jo, har nok en liiiten skallebank-ting going on nå i dag ja, og så er jeg ikke helt edru enda kjenner jeg... Tror jeg skal bli litt mer stødig i tastaturet før jeg skriver så mye mer nå! Endret 8. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. august 2005 #327 Del Skrevet 7. august 2005 du er alltid så søt når du er bakfull Men flintstek midt på natta!? Du må ha ledd deg halvt ihjel!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. august 2005 #328 Del Skrevet 7. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. august 2005 #329 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Le nei!?!?! Det var seriøse saker! Folk foreslo å heller gå på shell å kjøpe pølse med alt på. Men nei nei! Vi skal grille! Vi grilla en dobbel pakke med pølser også! :ler: Endret 8. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. august 2005 #330 Del Skrevet 7. august 2005 Søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. august 2005 #331 Del Skrevet 7. august 2005 Uff, så fort helgen gikk. Fikk du sett noe på nintendoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. august 2005 #332 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann Ballerina! Nei...jeg kom nettopp inn dørene nå, så jeg har ikke sett på den enda...Men skal sjekke i morgen! First thing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. august 2005 #333 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Oioi, våkna seint i dag!! Det er sikkert fordi jeg ENDELIG er kommet hjem, og fikk jumpet oppi den gode senga vår. Ingenting er som den Men tror jeg var litt bakfull ganske lenge ja! Beviset------> I natt så drømte jeg at en gammel gris skulle fange meg og hive meg oppi en diger pappvinkartong! Men meeeen..... Turen i går gikk greit da, var litt redd for at, spesielt den minste pusen skulle mase. Men Tommy var så flink, satt han i buret, det var ikke så kult, men med en gang vi startet bilen og kjørte av gårde roet han seg ned. Jeg kikket bak av og til og han bare sov, med unntak av litt kattevask i ny og ne. Synes det er utrolig bra jeg, med tanke på at turen tok 5-6 timer!! Men det er verre med Tigris, han skal ikke i noe bur om det så smalt!! Så etter to timer med KONSTANT mjauing slapp vi han ut på fanget....Jaaaa...vi ga opp, men begge hadde jo skallbank etter lørdagen... Men dere skulle hørt han da!! Han tester ut mjauing i alle ulike former og fasonger! Først stille og rolig, men jevnt, så plutselig får han en rabiat tone på det hele! Mjauer høyt og armer og bein ut av buret inkludert biting! Så tar han den andre godt brukte metoden: "stakkars-meg-som-må-være-i-bur-metoden" Da mjauer han stakkarslig og trykker ansiktet inn i sprinklene og ser på oss... Han ble jo helt hes i stemmen i går, stakkars! Men når han kommer på fanget legger han seg ned, vasker seg litt, og ikke et PIP kommer fra han....Så han vet hvordan han skal ha det. Men nå må jeg sjekke nintendoen til lille ballerina, og så må jeg rydde på plass alle klær og sånnt....Men først! KAFFI! Endret 8. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. august 2005 #334 Del Skrevet 8. august 2005 kaffiomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..... Haha søtt bilde av tigris i går, han så ut til å kjede seg skikkelig ja! Og tro meg folkens, den katten er det LYD i!! MJAAAOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUHAAAAAAAAAOUIOUOUHHHHHHHHHHAaaaaaaaaaaa.....au...ouh....muh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. august 2005 #335 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Da har Tigris vært hos dyrlegen, og vi har vært og kjøpt antibiotika til han. Han er så stor og tung at han måtte ha TRE pakker med tabletter!! Ble nesten flau der jeg stod! Og så begynner jeg så smått å forberede meg til skolestart, har handlet inn: -7.sans (må ha kontroll på alle pasientene mine) -ny trykk-blyfant -en kulepenn med fire ulike farger i ett ( rød, grønn, blå og svart). Så slipper jeg å ha tre forskjellinge penner i skjortelomma når jeg skal i klinikken -plastlommer -og maskara som er mild, jeg klør sånn i øynene av den vanlige maskaraen... Det hjelper på motivasjonen det å kjøpe nytt stæsj, synes jeg. Men nå gleder jeg meg uansett, skal bli gøy å få pasienter, det er så gøy å treffe så mange ulike folk! Og så gleder jeg meg til å bli ferdig! Og tro det eller ei, jeg gleder meg til å lese, lange kvelder på lesesal og termos med kaffe...kall meg gal! Og så vil jeg ha ny mobil....En sånn klappe-sammen-moblofon...Men så har eg snart bursdag da Så nå skal jeg surfe litt på nettet å se om jeg finner noen tøffe noen :smile: Endret 8. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. august 2005 #336 Del Skrevet 8. august 2005 bøø sniglå jeg var innom og leste litt, og så glemte jeg det jeg skulle si, men kunne ikke gå herfra uten å legge fra meg et lite spor *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2005 #337 Del Skrevet 8. august 2005 Så bra at pusen har fått medisin! Nå blir han nok fort frisk, lille klumpen. Forresten, så er du ikke den eneste som har stor katt som blir ertet litt for vekta si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. august 2005 #338 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ai ai! Jeg skal på utstilling med Tommy for første gang og jeg må jo sette meg ned med symaskinen og sy burpynt!! Heldigvis så har jeg tatt symaskinlappen! Menne.. jeg er usikker på hvilke farger jeg skal velge...Vil ha noe ensfarga stoff, men er ikke sikker på hva som passer best til Tommy sine farger :klø: (jaaa, litt forfengelig må en jo være ) Forslag mottas med takk! Jeg skal legge ut et bilde som jeg tok i går av Tommy og Tigris. Det var etter at Tigris hadde vært hos den skumle dyrlegen, og jeg tror han var glad for å se Tommy igjen! Her var de ja :smile: Endret 9. august 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2005 #339 Del Skrevet 9. august 2005 *Smeeeeelteee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. august 2005 #340 Del Skrevet 9. august 2005 ååååå, så fine pusekatter! Jeg har selv en liten hellig birma (brunmasket) og får aldri nok av å se på henne når hun gromkoser seg i kurven Burpynt er jo et must til utstillinger, så lenge den ikke blir for "trashy" Har sett min del av fæle burpynter, der jeg nesten skjemtes for kattens skyld Du får finne noe som matcher katten vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg