Saeria Skrevet 3. juli 2005 #281 Del Skrevet 3. juli 2005 Herlige pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. juli 2005 #282 Del Skrevet 3. juli 2005 så skjønne dere to var da:D hehe, puselusken så jo meeget fornøyd ut, forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. juli 2005 #283 Del Skrevet 4. juli 2005 Du ser forresten ut som du kunne vært verdens hyggeligste nabo! Vet ikke hvorfor men det slår meg bare når jeg ser på bildet ditt. Du er nå skjønn du da! Men jo, jeg tror jeg er en god nabo Da foreldrene mine kom på fredag hadde de truffet på et eldre ektepar som bor i samme blokk som meg, og de hadde visst fortalt at jeg var bare såååå koseliiiig, og at vi hadde en så fiiin katt! Deilig med et bad for kattene! Er de krakilske når de dusjes? Nah, Tigris var ganske grei når han ble dusjet.Han mjauet litt, men stod i ro. Han var mest opptatt av at døra var igjen, så han merket ikke at han ble bløtlagt og sjamponert! Tommy derimot....han var en VILLKATT! Han skulle IKKE dusjes! Men det gikk bra det også, og han er ikke redd for vann eller dusjen, så det kan ikke ha vær så skummelt som han ville ha det til! Hva slags type sjampo det er, husker jeg ikke helt navnet på. Jeg har bare fått en liten dæshj av oppdretter sånn at jeg fikk prøve. Men skal kjøpe når jeg skal hjem en gang. (Må visst til Jæren for å få tak i! :o ) --------------------------------------------------- Har hatt en rolig helg (som vanlig! ), det ble en god joggetur på meg på fredag, lørdag og sambo dro meg med en tur i går. Jeg tok ekstra hardt i på lørdag og lovet meg selv at om jeg bare ga det lille ekstra, kunne jeg ta fri i går. Men, sambo overtalte meg til en liten tur i går. Men kunne fint vært foruten, for det var jo DET drittværet. Ushj...Sommer? hvor? Sola var her i to dager, og da hadde jeg ikke tid til å være så mye ute... :-? I dag har Tigris bursdag! Han blir to år, så han er en skikkelig fjortis med andre ord....Det er litt morsomt...Tigris er født 4.juli, mens Oliver er født 11.september! :o Litt freaky jaaaa!! Ellers....Ikke noe spennede som skjer her! Så det så. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. juli 2005 #284 Del Skrevet 4. juli 2005 Ha en flott mandag, både to- og firbeinte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #285 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg koste meg skikkelig masse hos deg i går altså, fytti jeg er glad jeg ble!! Nå skal jeg ringe typen og høre hva han sier om lille Felix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. juli 2005 #286 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg koste meg skikkelig masse hos deg i går altså, fytti jeg er glad jeg ble!! Nå skal jeg ringe typen og høre hva han sier om lille Felix Ååååh!! Det var kjempegøy, og tenk, TENK(!!) Så utrooolig gøy det hadde vært hvis lille Felix kunne flyttet inn i dyrehagen din !!! Du må bruke alle overtalelsesegenskapene dine som du aldri har brukt de før, Ninakanin!! *krysser alle fingre, tær og lemmer ellers* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #287 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg sendte ham den linken, hehe, skikkelig taktikk fra min side. for der var det jo baaaaaaaaaaare skryt om ocikatter, og så skrev jeg i meldingen med linken at da kunne han finne ut all info selv, sånn at han ikke bare ble påvirket av overivrige meg... MOAHAHA!! Da får han en følelse av å ha fri vilje i denne kattesaken, og har lettere for å si ja. Plutselig kommer alle timene med studier av sosialpsykologi skremmende godt til nytte... MOAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!!! tenk hvis han sier ja... Da skal Felix ligge på puta miiiiiiiiiiiiii,være med å se tv, kommer sikkert til å se på fiskene, for ikke å SNAKKE om rottene!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2005 #288 Del Skrevet 6. juli 2005 Håper det blir en liten Felixpus på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. juli 2005 #289 Del Skrevet 6. juli 2005 Sniglå har reeeeeeeeeeeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. juli 2005 #290 Del Skrevet 7. juli 2005 Reist? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. juli 2005 #291 Del Skrevet 7. juli 2005 Neidaaaa, jeg har ikke reist!! Eller, ikke sånn vekk, liksom! Er hjemme i Sandnes nå, og skal videre til sørlandet i helga. Krysser fingrene for flott vær, helst at været slik det er nå, fortsetter. Det hadde vært knæll!!! :-) Nå har jeg tatt meg en joggis, greit å jogge her hjemme for da fikk jeg en annen rute. Litt kjedelig å jogge samme veien heeeele tiden liksom. Så nå ska det hives innpå noe mat, så kommer forhåpentligvis sambo snart hjem. (han er ute å fikser noe datagreier, selv om han har ferie... ) Årh! Ninakanin! Håper håper håper HÅPER du får Felix!!! Det hadde bare vært så gøy! Tenk da! Når foreldrene mine får kull på Josefine, så blir Felix onkel!! Huff, jeg er håpløs når det kommer til katter, men det er sikkert ikke noe nytt! Håper alle har en fin sommer, jeg kommer nok til å stikke innom av og til, men ikke sitte klistra til skjermen slik jeg har gjort til nå! Må jo prøve å få litt brunfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #292 Del Skrevet 7. juli 2005 jaaaa, og så tenk så kos da, så sender jeg en melding på mobilen, bare "hei har du planer i kveld? felix er litt rastløs!! playdate?" og så svarer du "jaaaaaaaaaaaaaaaaa ihaaaaaaaaaaa!" og så pakker jeg katten med meg, hiver meg på bussen, og vips, tadaaaaaaaa, kattekooooooooos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juli 2005 #293 Del Skrevet 12. juli 2005 Hohooo!! Da har jeg dratt meg opp av solsenga og sitter her i Bikini kun for å sjekke ut det nye KG. Spennende, uvant og alt det der...Og så er avatarten min borte...og signaturen min er snål...Og smiletrynene er borte (men hørte at de gamle kommer etterhvert, pheew). Men ellers tror jeg dette kommer til å bli bra! Ihaaa!! Ha en fortsatt fin suuumar pipels! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juli 2005 #294 Del Skrevet 12. juli 2005 Åja!!! Ninakanin får Felix!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juli 2005 #295 Del Skrevet 12. juli 2005 Tittei! Hjemme igjen, etter to herlige uker i Frankrike. B) Deilig å være fransk og kunne bo gratis i en herlig landsby i hjertet av Provence. Vi har hatt det varmt, men godt, spist mye god mat og sett mye fint. Men godt å være tilbake (og på KG) også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juli 2005 #296 Del Skrevet 12. juli 2005 Sånn! Da ble det ny avatar og ny signatur! Men nå blir det jordbær og is!! :D (Gleder meg til de gamle smiliene kommer tilbake, føler jeg ikke klarer å uttrykke meg sikkelig her, har jo blitt ganske så avhengig av de....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 13. juli 2005 #297 Del Skrevet 13. juli 2005 Åja!!! Ninakanin får Felix!!!!! :D ← Hehehehe... Godt hun klarte å overtale typen til det!! Det blir kos!! Utrolig kul avatar du har fått deg, altså!!! D Jeg er IKKE fornøyd med en del av de nye funksjonene her. <_< Spesielt ikke bilder i signaturen, og at det ikke går an å KUN velge bort dem... Man må liksom ENTEN se bilder i signaturen, eller ikke se signaturbilder OG signatur, eller så må man velge bort signaturbilder OG smileyer. Nope, ikke fornøyd... Kanskje løsningen blir å blokkere de brukerene som har signaturbilder... Får se. Ikke få deg signaturbilde, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. juli 2005 #298 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Utrolig kul avatar du har fått deg, altså!!! D :D Den er så stygg at den blei kul syntes jeg....men spørs om den varer så lenge...Når jeg får bedre tid så finne jeg kanskje en annen som er litt....finere? Ikke få deg signaturbilde, sant? ← Signaturbilde...Må du være supermedlem for å få lov til det? Hvis ikke så har jeg jo noen tøffe bilder som jeg har tatt selv da....men, foreløpig ingen bilder. Hvertfall ikke hvis det medfører at du ignorerer meg!!! Ellers er det late dager her på sørlandet, kattene stortrives og jeg ligger i sola stort sett hele dagen. Begynner å få litt brunfarge! whuhu!!!! I går kom sambo tilbake (han hadde vært hos foreldrene sine et par dager), så hadde han plukket roser i hagen. Vi hadde nemli tre og et halvt års-dag i går...:sjenert på gamle måten: Han er så god atte! Til helga blir det Oslotur! Vi skal overnatte hos ei venninne av meg som studerer medisin der. Blir gøy! Lenge siden jeg har sett henne, og så har jeg nesten ikke vært i Oslo før, så skal være litt turister også...Og shoppe seff! Det blir ikke til at jeg sitter så mye her på KG, det er jo så fint vær, halleminhatt! Så jeg får ta en skikkelig, SKIKKELIG dagbokrunde når finværet forsvinner! Hejdå alle sammaaan!! Endret 14. juli 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. juli 2005 #299 Del Skrevet 14. juli 2005 Gjett som har fått "bjuutibagg" i dag??! Fra ingen ringere enn Samsonite! Ouuuh! Utrolig hvor lenge jeg kan glede meg over sånne ting egentlig. Sitter å diller med den der, for vi reiser jo til Oslo i morgen. Pakker og ommøblerer...nei vent nå litt, sminkebørstene passer bedre heeer...og heeer kan parafymen ståååå.... Sambo ler hvertfall og synes jeg er søt... Og så har jeg nettopp hatt et par glass vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. juli 2005 #300 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvor ble det av den überkule sneglen fra i går??? Selv om den nye var tøff, den også, altså. Ja, jeg er fast bestemt på å ignorere alle med signaturbilde, for jeg syns absolutt det er en uting med en haug med bilder overalt. Sånn som du gjør i innleggene dine i dagboka er heeelt greit, men hadde det vært i hvert bidige innlegg, ville saken vært en helt annen med en gang. Åh, i dag er det fredag, og vi skal ha scampi-namnam igjen!! Med baguetter inngnidd i hvitløk!! Nam nam som jeg gleder meg!!! Oi, nå ble jeg plutselig sulten.. Skal til Kongeparken i morgen med søster og nieser, og gleder meg vilt! Har aldri vært der før, det skal bli ordentlig gøy!! De har visst fått litt karuseller og sånt som er for litt større barn i år... (les: meg) Ha en fin tur til Oslo, Sniglå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg