Gå til innhold

" skitten snø" grusom serie.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.11.2019 den 12.35, blåbærpike skrev:
  Vis skjult innhold

Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? 

 

Var akkurat det jeg også tenkte! 
 

Anonymkode: dcc87...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.11.2019 den 12.35, blåbærpike skrev:
Spoiler

Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? 

 

Spoiler

Du hadde dessverre rett.

 

Anonymkode: d433b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest boka/bøkene. I boka heter voldtektsmannen Jamal, og er også utlending. Synes det er rart at de har forandret etnisisteten til voldtektsmannen. 

Anonymkode: 80a79...a81

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎11‎.‎2019 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. 

Anonymkode: 274be...f37

I boka var overgriperen av samme etnisitet som offeret. Hvorfor NRK har endret han til å være en etnisk norsk kan man spekulere i...

Anonymkode: 6af93...750

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lest boka/bøkene. I boka heter voldtektsmannen Jamal, og er også utlending. Synes det er rart at de har forandret etnisisteten til voldtektsmannen. 

Anonymkode: 80a79...a81

Whaat? :sjokkbla:

Anonymkode: 90956...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎11‎.‎2019 den 2.37, AnonymBruker skrev:

Foreldre til muslimske jenter i Oslo kommer til å vise denne serien til døtrene sine for å vise hva som skjer hvis de henger med norske gutter

Anonymkode: 45e77...256

Det tror jeg også 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest boka/bøkene. I boka heter voldtektsmannen Jamal, og er også utlending. Synes det er rart at de har forandret etnisisteten til voldtektsmannen. 

Anonymkode: 80a79...a81

Det er Nrk i et nøtteskall. De mener det nok godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Whaat? :sjokkbla:

Anonymkode: 90956...3c1

"HANDLING: Norsk-pakistanske Sumera går siste året på videregående. På fritiden jobber hun på Burger King på Stovner senter. Der jobber også den to år eldre Charlotte. Når Sumera forelsker seg i Jamal som jobber som vekter på senteret virker det som Charlotte blir sjalu. En dag Sumera føler seg dårlig tilbyr Jamal å kjøre henne hjem. Nølende takker Sumera ja til tilbudet. Det skal hun komme til å angre på resten av livet."

Jeg har kun sett et par minutter av serien. Men om voldtektsmannen er det eneste store de har forandra med karakterene og handlingen, er det litt rart. 

 

Anonymkode: 80a79...a81

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett 4 episoder, og jeg syns den var fryktelig! Altså, det er en bra serie og ungdommene spiller godt. Men huff så fæl han Nicolas er :( Det eneste jeg stusset på i serien, er at han er så lite diskret. Sumera kunne jo lett gått til politiet med alt det han gjør, og fått han arrestert. Sånn sett er ikke serien særlig realistisk. 

Anonymkode: f6714...f3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episode tre er lite troverdig. 

Spoiler

Hun går frivillig alene til vaktrommet for å hente jakka og ryggsekken når hun vet at Nicolas mest sannsynlig er der??   Og når hun fortalte det til venninnene, utroolig dårlig skuespill. Trodde ikke på henne og jeg syns ikke synd på henne, det skal man jo gjøre om man tror på skuespillet. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SupaWoman said:

Syns episode tre er lite troverdig. 

  Hide contents

Hun går frivillig alene til vaktrommet for å hente jakka og ryggsekken når hun vet at Nicolas mest sannsynlig er der??   Og når hun fortalte det til venninnene, utroolig dårlig skuespill. Trodde ikke på henne og jeg syns ikke synd på henne, det skal man jo gjøre om man tror på skuespillet. 

 

Ja akkurat det var elendig, reagerte på det samme.

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Synes serien er litt rar. Samtidig som den noen ganger er ganske skummel. Det er en kombinasjon av lav troverdighet og dårlig skuespill som gjør den rar. Enig i at hendelsen på vaktrommet var veldig merkelig. I tillegg synes jeg Charlotte spiller veldig merkelig i serien. På én side var hun livredd for at Sumera hadde møtt Nicolas, og virket veldig panisk rundt dette. Men når Sumera ankommer jobb dagen derpå, sier hun at hun bare kan løpe på vaktrommet og hente tingene sine, alene ???. Synes også karakteren Nicolas er litt overdreven. Skikkelig overdrevent sleskt smil for å fremstå skummel. 

Men jeg kommer til å fortsette å se på serien siden jeg synes kombinasjonen av det skumle og det dårlige skuespillet er interessant. 

 

 

Anonymkode: b2a53...5a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
Spoiler

Synes serien er litt rar. Samtidig som den noen ganger er ganske skummel. Det er en kombinasjon av lav troverdighet og dårlig skuespill som gjør den rar. Enig i at hendelsen på vaktrommet var veldig merkelig. I tillegg synes jeg Charlotte spiller veldig merkelig i serien. På én side var hun livredd for at Sumera hadde møtt Nicolas, og virket veldig panisk rundt dette. Men når Sumera ankommer jobb dagen derpå, sier hun at hun bare kan løpe på vaktrommet og hente tingene sine, alene ???. Synes også karakteren Nicolas er litt overdreven. Skikkelig overdrevent sleskt smil for å fremstå skummel. 

Men jeg kommer til å fortsette å se på serien siden jeg synes kombinasjonen av det skumle og det dårlige skuespillet er interessant. 

Anonymkode: b2a53...5a7

Spoiler

Helt enig. Stusset på Charlottes oppførsel dagen etter jeg også... Det gir ikke mening.

 

Anonymkode: d433b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåbærpike
9 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

 

Synes serien er litt rar. Samtidig som den noen ganger er ganske skummel. Det er en kombinasjon av lav troverdighet og dårlig skuespill som gjør den rar. Enig i at hendelsen på vaktrommet var veldig merkelig. I tillegg synes jeg Charlotte spiller veldig merkelig i serien. På én side var hun livredd for at Sumera hadde møtt Nicolas, og virket veldig panisk rundt dette. Men når Sumera ankommer jobb dagen derpå, sier hun at hun bare kan løpe på vaktrommet og hente tingene sine, alene ???. Synes også karakteren Nicolas er litt overdreven. Skikkelig overdrevent sleskt smil for å fremstå skummel. 

Men jeg kommer til å fortsette å se på serien siden jeg synes kombinasjonen av det skumle og det dårlige skuespillet er interessant. 

 

 

Anonymkode: b2a53...5a7

Spoiler

Jeg reagerte også på at hun ikke virker redd når hun tar med babyen for å treffe Nicolas. Og at hun gjør det alene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne serien er noe av det bedre.. ser ikke noe dårlig skuespill. sett de to siste episodene også.

Anonymkode: 71648...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett denne serien lurer jeg på hva muslimske foreldre oppfordrer døtrene sine til å gjøre dersom de blir voldtatt. Politiet eller holde det hemmelig for det viktigste er å være urørt. Er dette noe NRK prøver å få frem?

Anonymkode: 45e77...256

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.11.2019 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. 

Anonymkode: 274be...f37

Den hvite mannen er nok den som begår flest voldtekter i Norge...

Anonymkode: d1fb2...ba5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha sett denne serien lurer jeg på hva muslimske foreldre oppfordrer døtrene sine til å gjøre dersom de blir voldtatt. Politiet eller holde det hemmelig for det viktigste er å være urørt. Er dette noe NRK prøver å få frem?

Anonymkode: 45e77...256

Ja selvsagt, det er enorme mørketall på voldtekter i innvandrermiljøene. 

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Den hvite mannen er nok den som begår flest voldtekter i Norge...

Anonymkode: d1fb2...ba5

Ja fordi det er flest Nordmenn i Norge. Innvandrere er overrepresenterte i voldtektssaker: https://www.tv2.no/nyheter/8072765/

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den hvite mannen er nok den som begår flest voldtekter i Norge...

Anonymkode: d1fb2...ba5

Ja, det er min erfaring ihvertfall. 

Anonymkode: 190d8...2ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...