Gå til innhold

" skitten snø" grusom serie.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. 

Anonymkode: 274be...f37

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. 

Anonymkode: 274be...f37

Hva har det med saken å gjøre. alle kan være voldtektsmenn.

Anonymkode: 71648...38f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre. alle kan være voldtektsmenn.

Anonymkode: 71648...38f

Ja, dessverre, men tror du det er tilfeldig i denne serien, på denne kanalen? 

Garantert ikke! 

Anonymkode: 274be...f37

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en politisk korrekt serie som skal endre holdninger hos ungdommer? Fikk litt sånne vibber av den, men har ikke sett på den enda.

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ombestemte meg, den er bra. Foruten litt dårlig dialog og noen ikke helt fantastiske skuespillerprestasjoner, som kanskje kan tilskrives ikke helt topp regi. Men jeg ble revet med! 

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Spoiler

Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi serien en sjanse når det kommer snø 🤪

Anonymkode: 470b8...672

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, blåbærpike skrev:
  Skjul innhold

Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? 

 

Spoiler

Tenkte akkurat det samme! Men reagerte på at hun lot henne dra sammen med ham fra senteret, Og at hun ikke hjalp henne da hun kom løpende ut fra leiligheten til Nicolas. Skjønner at hun sikkert er redd for ham, men stusset litt på det.. 

 

Anonymkode: 64543...eff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre til muslimske jenter i Oslo kommer til å vise denne serien til døtrene sine for å vise hva som skjer hvis de henger med norske gutter

Anonymkode: 45e77...256

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, SupaWoman skrev:

Er dette en fjortisserie eller passer den for voksne folk også?

De er 18 ish de jentene. Vil ikke kalle det fjottisserie. Jeg er 30+ og like den godt. Verdt å sjekke ut!

Anonymkode: 62b1b...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Er dette en politisk korrekt serie som skal endre holdninger hos ungdommer? Fikk litt sånne vibber av den, men har ikke sett på den enda.

Anonymkode: 90956...3c1

NRK er flinke til det, så skulle ikke forundre meg. 

Anonymkode: 783c8...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK er flinke til det, så skulle ikke forundre meg. 

Anonymkode: 783c8...c0d

Serien er basert på Mahmona Khan sin roman med samme navn, en bestselger bok. Så tja, hvor mye kred skal man egentlig gi NRK for selve historien? 

Anonymkode: 62b1b...3de

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Foreldre til muslimske jenter i Oslo kommer til å vise denne serien til døtrene sine for å vise hva som skjer hvis de henger med norske gutter

Anonymkode: 45e77...256

Haha, han fyren ser ut som en psykopat uavhengig av hudfarge. Moralen er: Ikke gå inn i leiligheten til menn du ikke kjenner, og advar andre om du vet at noen er psycho!

Anonymkode: 90956...3c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/2/2019 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. 

Anonymkode: 274be...f37

Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? 

De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. 

 

Anonymkode: b3160...4c1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? 

De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. 

 

Anonymkode: b3160...4c1

Nevn tre filmer som bare har hvite skuespillere med unntak av en mørk som spiller en "bad guy" 🙂 

Anonymkode: cf012...74f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? 

De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. 

 

Anonymkode: b3160...4c1

Konstruktivt... 

I denne tråden diskuteres denne serien, tråden heter ikke "alle verdens filmer".  Jeg hadde syntes det var like feil om det kun var hvite i serien med en mørkhudet voldtektsmann. Dessuten er nok statistikken du kommer med feil, men den diskusjonen kan vi ta i en annen tråd. 

Jeg er lei av ungdomsserier (der hovedpersonene er unge) som lages for å fremstille hvor hardt det er for de med en annen religion å vokse opp i rasistiske, forferdelige Norge.

 

Anonymkode: 274be...f37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...