AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Del Skrevet 2. november 2019 Ny norsk NRK serie. Dette var virkelig ubehagelig å se på. Samtidig utrolig godt skuespill. Serien virker lovende https://tv.nrk.no/serie/skitten-snoe/sesong/1/episode/1/avspiller Anonymkode: 71648...38f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Del Skrevet 2. november 2019 Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. Anonymkode: 274be...f37 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 2. november 2019 #3 Del Skrevet 2. november 2019 Gleder meg til neste episode kommer ut. Mange tema å ta tak i her! Herlig jobba, NRK. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Del Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. Anonymkode: 274be...f37 Hva har det med saken å gjøre. alle kan være voldtektsmenn. Anonymkode: 71648...38f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Del Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det med saken å gjøre. alle kan være voldtektsmenn. Anonymkode: 71648...38f Ja, dessverre, men tror du det er tilfeldig i denne serien, på denne kanalen? Garantert ikke! Anonymkode: 274be...f37 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Del Skrevet 2. november 2019 Er dette en politisk korrekt serie som skal endre holdninger hos ungdommer? Fikk litt sånne vibber av den, men har ikke sett på den enda. Anonymkode: 90956...3c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg ombestemte meg, den er bra. Foruten litt dårlig dialog og noen ikke helt fantastiske skuespillerprestasjoner, som kanskje kan tilskrives ikke helt topp regi. Men jeg ble revet med! Anonymkode: 90956...3c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 3. november 2019 #8 Del Skrevet 3. november 2019 Spoiler Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Del Skrevet 3. november 2019 Skal gi serien en sjanse når det kommer snø 🤪 Anonymkode: 470b8...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Del Skrevet 3. november 2019 8 timer siden, blåbærpike skrev: Skjul innhold Det er ganske opplagt at Charlotte også har blitt voldtatt av Nicolas. Er det flere som tenker at babyen moren hennes bar på kanskje er et resultat av det? Spoiler Tenkte akkurat det samme! Men reagerte på at hun lot henne dra sammen med ham fra senteret, Og at hun ikke hjalp henne da hun kom løpende ut fra leiligheten til Nicolas. Skjønner at hun sikkert er redd for ham, men stusset litt på det.. Anonymkode: 64543...eff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. november 2019 #11 Del Skrevet 3. november 2019 Er dette en fjortisserie eller passer den for voksne folk også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg er godt voksen og liker den. Anonymkode: 90956...3c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #13 Del Skrevet 4. november 2019 Foreldre til muslimske jenter i Oslo kommer til å vise denne serien til døtrene sine for å vise hva som skjer hvis de henger med norske gutter Anonymkode: 45e77...256 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #14 Del Skrevet 4. november 2019 5 timer siden, SupaWoman skrev: Er dette en fjortisserie eller passer den for voksne folk også? De er 18 ish de jentene. Vil ikke kalle det fjottisserie. Jeg er 30+ og like den godt. Verdt å sjekke ut! Anonymkode: 62b1b...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #15 Del Skrevet 4. november 2019 På 2.11.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev: Er dette en politisk korrekt serie som skal endre holdninger hos ungdommer? Fikk litt sånne vibber av den, men har ikke sett på den enda. Anonymkode: 90956...3c1 NRK er flinke til det, så skulle ikke forundre meg. Anonymkode: 783c8...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #16 Del Skrevet 4. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: NRK er flinke til det, så skulle ikke forundre meg. Anonymkode: 783c8...c0d Serien er basert på Mahmona Khan sin roman med samme navn, en bestselger bok. Så tja, hvor mye kred skal man egentlig gi NRK for selve historien? Anonymkode: 62b1b...3de 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #17 Del Skrevet 4. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Foreldre til muslimske jenter i Oslo kommer til å vise denne serien til døtrene sine for å vise hva som skjer hvis de henger med norske gutter Anonymkode: 45e77...256 Haha, han fyren ser ut som en psykopat uavhengig av hudfarge. Moralen er: Ikke gå inn i leiligheten til menn du ikke kjenner, og advar andre om du vet at noen er psycho! Anonymkode: 90956...3c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #18 Del Skrevet 4. november 2019 On 11/2/2019 at 3:13 PM, AnonymBruker said: Så politisk korrekt at jeg har ikke ord. Den eneste hvite mannen i serien er den grusomme voldteksmannen. Anonymkode: 274be...f37 Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. Anonymkode: b3160...4c1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #19 Del Skrevet 4. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. Anonymkode: b3160...4c1 Nevn tre filmer som bare har hvite skuespillere med unntak av en mørk som spiller en "bad guy" 🙂 Anonymkode: cf012...74f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Del Skrevet 4. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja sånn kontra de 99.999% alle verdens eksisterende filmer som bare har hvite hovedpersoner og en mørk badguy mener du? Det er jo uhørt at folk med en annen type hudfarge skal diskriminere på denne måten sant? De meningene du kommer meg er for meg helt blåste, du skriver som en "I think I am gods gift, and all of you are trash" Narsissistisk så det holder ja.. Anonymkode: b3160...4c1 Konstruktivt... I denne tråden diskuteres denne serien, tråden heter ikke "alle verdens filmer". Jeg hadde syntes det var like feil om det kun var hvite i serien med en mørkhudet voldtektsmann. Dessuten er nok statistikken du kommer med feil, men den diskusjonen kan vi ta i en annen tråd. Jeg er lei av ungdomsserier (der hovedpersonene er unge) som lages for å fremstille hvor hardt det er for de med en annen religion å vokse opp i rasistiske, forferdelige Norge. Anonymkode: 274be...f37 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå