AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #41 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Kognosøren skrev: Du får prøve og se hvordan det går. Jeg setter pengene mine på at det blir frustrasjon, tårer og tenners gnissel. Ikke bare for din del, men det bryr du deg vel ikke om. Ha litt klasse og omtanke for andre. Hvorfor skal jeg bry meg om kona hans? Hun er tydeligvis ikke nok for han uansett, og vil jo være best om hun før eller senere oppdager det. Dessuten, han er noe eldre enn meg, så hvorfor skal hun ha førsterett kun fordi hun hadde flaks og møtte han først? Det er urettferdig Anonymkode: b61eb...958
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. november 2019 #42 Skrevet 5. november 2019 (endret) På 2.11.2019 den 10.15, AnonymBruker skrev: Vurderer å begynne å date en gift mann på 49. Selv er jeg 36 og skilt. Vi kom i kontakt på et forum for BDSM-ere, og kjenner merkelig nok at jeg er litt betatt allerede før vi har møttes. Han er kjekk og fascinerende, men dessverre altså gift. Han er ikke i et åpent forhold, og vil altså møte meg likevel for å muligens innlede et seksuelt forhold. Vet at det er umoralsk for mange, og at jeg ikke burde gjøre det. Men, jeg møter så og si aldri noen som engang interesserer meg, og jeg er ulykkelig mye av tiden. Denne mannen er jeg super interessert i, og har så lyst til å bli mer og mer kjent med han. det virker dessverre som om han tenker å forbli gift, siden han vil møte meg med målet om å ha et hemmelig forhold. Jeg har ikke spurt han om ekteskapet, det var han selv som i starten fortalte at han lever i et ekteskap hvor han ikke får det han trenger, og at han håper jeg vil bli kjent med han og møtes til tross for hans sivilstatus. Så vet ikke noe særlig om ekteskapet, men antar at han sikkert er glad i kona og at de har barn etc. Mitt mål da, om vi har like god kjemi når vi møtes, er å på sikt få han til å forlate kona for meg. Vet at sånt nesten aldri skjer, men hva er fellesnevneren i sånne tilfeller hvor mannen faktisk skiller seg? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for det? Anonymkode: b61eb...958 Møter aldri noen som intresserer meg, og er ulykkeleg mye av tiden. Ditt mål er å på sikt å forføre en gift mann på 49 år slik at kan forlate kona til din fordel. Du har tydelegvis "lagt en plan " å begynne å date en 49 år gammel gift mann, og du er selv en skilt dame på 36 år. Her oser det av umoralsk ansvar, og ugler i mosen . Her er det utvilsamt snakk om å forholde seg til eit TROLL TIL KVINNFOLK Endret 5. november 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #43 Skrevet 5. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer med mange kloke ord, og jeg ser jo at sannsynligvis så kommer han ikke til å skille seg. Men likevel, ingenting er jo 100% sikkert, og kanskje klarer jeg å gjøre han til min på sikt. Jeg vil i alle fall prøve, så jeg ikke trenger å se tilbake om flere år og angre på det jeg aldri gjorde... Anonymkode: b61eb...958 Vær så snill å ikke prøv å få han til å bli din. Han går ikke fra sin kone uansett. Du kan være verdens deiligste og peneste elskerinne, det hjelper ikke... Anonymkode: da749...24e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #44 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill å ikke prøv å få han til å bli din. Han går ikke fra sin kone uansett. Du kan være verdens deiligste og peneste elskerinne, det hjelper ikke... Anonymkode: da749...24e Hvorfor er du så sikker på det? Vet ikke hvor gamle barna er, men om de feks blir eldre pg flytter hjemmefra, er det jo ingen grunn til at han skal være gift lenger. Hvis jeg holder ut til da kanskje Anonymkode: b61eb...958
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #45 Skrevet 5. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så sikker på det? Vet ikke hvor gamle barna er, men om de feks blir eldre pg flytter hjemmefra, er det jo ingen grunn til at han skal være gift lenger. Hvis jeg holder ut til da kanskje Anonymkode: b61eb...958 God ide, gjør det. Kast bort mange år på en mann som allerede sier at det er uaktuelt å skille seg. Det er sikkert mye enklere for deg å få en ny kjæreste når du er 46 enn når du er 36. Havet blir jo bare større å fiske i jo eldre du blir. Anonymkode: 5ce24...3f7 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #46 Skrevet 5. november 2019 På 2.11.2019 den 10.15, AnonymBruker skrev: Vurderer å begynne å date en gift mann på 49. Selv er jeg 36 og skilt. Vi kom i kontakt på et forum for BDSM-ere, og kjenner merkelig nok at jeg er litt betatt allerede før vi har møttes. Han er kjekk og fascinerende, men dessverre altså gift. Han er ikke i et åpent forhold, og vil altså møte meg likevel for å muligens innlede et seksuelt forhold. Vet at det er umoralsk for mange, og at jeg ikke burde gjøre det. Men, jeg møter så og si aldri noen som engang interesserer meg, og jeg er ulykkelig mye av tiden. Denne mannen er jeg super interessert i, og har så lyst til å bli mer og mer kjent med han. det virker dessverre som om han tenker å forbli gift, siden han vil møte meg med målet om å ha et hemmelig forhold. Jeg har ikke spurt han om ekteskapet, det var han selv som i starten fortalte at han lever i et ekteskap hvor han ikke får det han trenger, og at han håper jeg vil bli kjent med han og møtes til tross for hans sivilstatus. Så vet ikke noe særlig om ekteskapet, men antar at han sikkert er glad i kona og at de har barn etc. Mitt mål da, om vi har like god kjemi når vi møtes, er å på sikt få han til å forlate kona for meg. Vet at sånt nesten aldri skjer, men hva er fellesnevneren i sånne tilfeller hvor mannen faktisk skiller seg? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for det? Anonymkode: b61eb...958 Skaff deg selv respekt og finn deg en singel mann... Anonymkode: 4eb01...40f 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #47 Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: God ide, gjør det. Kast bort mange år på en mann som allerede sier at det er uaktuelt å skille seg. Det er sikkert mye enklere for deg å få en ny kjæreste når du er 46 enn når du er 36. Havet blir jo bare større å fiske i jo eldre du blir. Anonymkode: 5ce24...3f7 Dette er nok en oppskrift på et liv alene ja... Ts du får lett en ny partner nå, men det blir fort veldig mye vanskeligere. Du sier sikkert at du heller vil være alene resten av livet enn å gi slipp, men det er ikke sikkert du er fornøyd med det valget om 50 år Anonymkode: 451a5...66a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #48 Skrevet 5. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg bry meg om kona hans? Hun er tydeligvis ikke nok for han uansett, og vil jo være best om hun før eller senere oppdager det. Dessuten, han er noe eldre enn meg, så hvorfor skal hun ha førsterett kun fordi hun hadde flaks og møtte han først? Det er urettferdig Anonymkode: b61eb...958 Hadde han vært din mann og dere var gift hadde du heller ikke vært nok for han... Anonymkode: 4eb01...40f
Silva Pluvialis Skrevet 5. november 2019 #49 Skrevet 5. november 2019 Dette var bare fryktelig trist å lese. Hvem er alle disse som involverer seg med andre de VET er i et forhold eller er gift? Det er så ekstremt dårlig gjort overfor den uskyldige parten som aner fred og ingen fare. IKKE gjør det! 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #50 Skrevet 5. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: God ide, gjør det. Kast bort mange år på en mann som allerede sier at det er uaktuelt å skille seg. Det er sikkert mye enklere for deg å få en ny kjæreste når du er 46 enn når du er 36. Havet blir jo bare større å fiske i jo eldre du blir. Anonymkode: 5ce24...3f7 Han har faktisk ikke sagt at det er uaktuelt. Har ikke engang spurt. Men han er nøye på at han vil være forsiktig så han ikke blir oppdaget. Anonymkode: b61eb...958
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #51 Skrevet 5. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han vært din mann og dere var gift hadde du heller ikke vært nok for han... Anonymkode: 4eb01...40f Vi er begge bdsm-ere, så jo, jeg hadde trolig vært nok for ham. Anonymkode: b61eb...958
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #52 Skrevet 5. november 2019 17 minutter siden, Gorilla skrev: Dette var bare fryktelig trist å lese. Hvem er alle disse som involverer seg med andre de VET er i et forhold eller er gift? Det er så ekstremt dårlig gjort overfor den uskyldige parten som aner fred og ingen fare. IKKE gjør det! Uskyldig part? Kanskje, men hun gjør ham jo ikke lykkelig, og deler ikke hans seksuelle preferanser. Hun burde vel heller slutte å være egoistisk, og skille seg fra ham. Anonymkode: b61eb...958
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #53 Skrevet 5. november 2019 Veldig ødeleggende, både for deg selv og den andre parten. For det første er det stor sjanse for at du kommer til å lure på om han kommer til å gjøre det samme mot deg hvis det blir noe mer seriøst, for hva er det egentlig som stopper en person som har vist at h*n har evne til å være utro å gjøre det samme mot deg down the road? For det andre bidrar man til å ødelegge et annet forhold/familie. Anonymkode: 5c236...263
Charlene87 Skrevet 5. november 2019 #54 Skrevet 5. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer med mange kloke ord, og jeg ser jo at sannsynligvis så kommer han ikke til å skille seg. Men likevel, ingenting er jo 100% sikkert, og kanskje klarer jeg å gjøre han til min på sikt. Jeg vil i alle fall prøve, så jeg ikke trenger å se tilbake om flere år og angre på det jeg aldri gjorde... Anonymkode: b61eb...958 En dag når du blir gift eller får kjæreste så fortjener du at mannen er utro mot deg. Karma is å bitch 2
Gjest ByeByeLove Skrevet 5. november 2019 #55 Skrevet 5. november 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal jeg bry meg om kona hans? Hun er tydeligvis ikke nok for han uansett, og vil jo være best om hun før eller senere oppdager det. Dessuten, han er noe eldre enn meg, så hvorfor skal hun ha førsterett kun fordi hun hadde flaks og møtte han først? Det er urettferdig Anonymkode: b61eb...958 Jeg må le. Hvorfor skal du være nok for ham? Han går lei av deg slik han kanskje har gått lei av kona.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #56 Skrevet 5. november 2019 1 hour ago, Charlene87 said: En dag når du blir gift eller får kjæreste så fortjener du at mannen er utro mot deg. Karma is å bitch Det er dårlig karma å ønske dårlig karma på noen. Anonymkode: 7de98...c58 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #57 Skrevet 5. november 2019 Da holder du deg unna. Finnes nok av single der ute å ta av. Anonymkode: 20357...dfb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #58 Skrevet 5. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg bry meg om kona hans? Hun er tydeligvis ikke nok for han uansett, og vil jo være best om hun før eller senere oppdager det. Dessuten, han er noe eldre enn meg, så hvorfor skal hun ha førsterett kun fordi hun hadde flaks og møtte han først? Det er urettferdig Anonymkode: b61eb...958 Fordi du selv ikke hadde likt å være henne, hvis dette ble gjort mot deg. Anonymkode: 20357...dfb
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #59 Skrevet 5. november 2019 Det er så mange singel og fint mennesker😊
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #60 Skrevet 5. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg bry meg om kona hans? Hun er tydeligvis ikke nok for han uansett, og vil jo være best om hun før eller senere oppdager det. Dessuten, han er noe eldre enn meg, så hvorfor skal hun ha førsterett kun fordi hun hadde flaks og møtte han først? Det er urettferdig Anonymkode: b61eb...958 Det er urettferdig? Høres ut som 3 åringen min som ikke får is på en tirsdag 🤣🤣 Du er ikke seriøs nå? Anonymkode: fc5dd...e4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå