Gå til innhold

Date/ha seksuelt forhold til gift mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er viktig å minne seg selv på at det i tilfelle bare er det seksuelle du skal måle om det er verdt det utifra, og ikke hvorvidt han går ifra kona eller ikke. Det blir å legge for mye i relasjonen og en risikerer kjærlighetssorg og lang rekonvalisens etterpå. Ja man risikerer å bli glad i hverandre, men hvis man går og håper han skal forlate kona legger man bare ekstra sten til byrden.

Anonymkode: 8a600...61f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kariannne
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så stygt med dette? Om de ikke har et sexliv og hun ikke engang liker bdsm, hvorfor skal ikke mannen kunne få ha sex med andre? 

Anonymkode: b61eb...958

Da må han skille seg da vet du, om det å leve ut kinken sin er så viktig. Om kona godtar at han ligger med andre og hun er vell vitende om det (ville ikke trodd på det med mindre du hørte hun si det selv, forresten) så er det jo en ting. Hvis ikke holder du deg unna, og det er tvilsomt at han går fra kona. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så stygt med dette? Om de ikke har et sexliv og hun ikke engang liker bdsm, hvorfor skal ikke mannen kunne få ha sex med andre? 

Fordi noen mennesker blir lurt i det som kalles "ekteskap" der de sverger at de skal være med hverandre til døden skiller dem av og ikke forventer at deres elskede skal velge en annen da det ikke var det de signerte seg på. Denne mannen ønsker et hemmelig forhold, der kona ikke skal få vite noe, fordi begge valgte å være "lykkelige gifte". Idet mannen har sex med andre og kona finner ut, vil all form for tillitt og respekt være borte. 

Tenk deg ts. En mann som velger å ha sex med deg og holde det skjult for kona, har sikkert andre på sidelinje. Så du kommer sikkert til å finne ut hvordan kona føler det snart, iallfall hvis du velger å innlede et forhold til denne mannen.

Anonymkode: 4bc0f...963

• Liker 4
Skrevet

Hei

Jeg er en godt voksen single dame. Tenkte bare å dele min erfaring på dette her. 
Jeg var etter 4 mnd’er sykt seksuelt fustrert da min ff aldri hadde tid til å møtes. Så kom jeg i kontakt med denne gifte mannen. Han var ærlig på at han var gift og hadde ingen planer om å gå fra sin frue. 
Jeg tenkte at nei det her skal jeg ikke rote meg borti. Men dette var en mann som ikke ga opp så lett. Han var god på flørt og jeg kjente at jeg likte han etterhvert. Men fortsatt skikkelig bitch til han om at han er utro osv... likevel ga han ikke opp. Ble ikke sint av hva jeg sa. Jeg prøvde å skremme han bort. Han var der like støtt og kommuniserte... jeg tiltrekkes av sånne menn som ikke gir opp så fort.  Jeg var underernært på nærhet, kos, selskap og sex. Det endte med at jeg møtte han. Ergo han fikk d som han ville tilslutt😂.

Hadde en kjempedag sammen med han. Vi var ute og vi spiste middag og han tilbød masse kos og nærhet.selskap. Og en kort dose sex. Min erfaring fra før er at har jeg hatt sex med de er jeg ikke så interessant lengre etterpå. Og var sikker på det samme ville skje her for han er tross alt gift. 
Der ble jeg overrasket ... han var mer «på» etterpå en før vi møttes. Har jeg aldri opplevd med single menn. 
Jeg likte oppmerksomheten jeg fikk. Så dro han hjem til sin frue...

Da ble det dørgende stille... jeg kan jo forstå det fra hans side. Men for meg kjentes ikke dette bra. At jeg plutselig virket som jeg ikke eksisterte lengre for han.

Jeg har skjønt at sånn blir det hvis man roter seg borti opptatte som ikke har planer om å gå. Det er min egen feil at jeg kjente som jeg gjorde. Jeg vet bare at sånn vil jeg ikke ha det. Kun være bra nok når det passer han. Maktbalansen blir helt feil og jeg går ut som taperen.

Ellers forstår jeg deg godt. Finne menn med litt spesielle interesser i senga og med erfaring fra slike leker er ikke lett. Men jeg har møtt 1 single som lærte meg litt. D var en fantastisk opplevelse. Men her ble jeg forelsket og for han var d kun sex og litt vennskap. 

Nå ser det litt positivt ut igjen. Har begynt å snakke med en ny en via online som liker mye av det samme som meg og som er ute etter noe seriøst og ikke minst har erfaring på område.

Anbefaler deg og gå for single her. Ser allerede det 🚩🚩🚩da du skrev du begynner å bli betatt... d vil bli ett irritasjons moment for han ganske fort. Du blir taperen med et knust hjerte og masse følelser som ikke er gode å kjenne på. Vet alt om det der og. Det kan bli fort sånn med single og. Men tross alt større sjanse for at det kan bli noe mer med en single enn en gift som ikke har tenkt å gå.

Fortell hvordan det går

Anonymkode: ad0d1...eef

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner dette frister! Nå har du valg mellom å møte han eller la være. Jeg anbefaler  deg å la være. Han forlater ALDRI konen sin.

jeg har to stk erfaringer på det.

det ender opp i en grusom kjærlighetssorg....

Anonymkode: da749...24e

• Liker 3
Skrevet

Hør på oss som tidligere har vært elskerinner. Jeg har selv skrevet utallige tråder her inne om det. De går aldri! Hele pakka, med hus, felles økonomi, familier som er innflettet i hverandre, venner, redsel for tap av ansikt. De går ALDRI! Det er lettere å bytte ut en elskerinne som ikke vil mer, enn hele familielivet. Disse mennene vet at de finner en ny elskerinne om de vil, og det behagelige familielivet beholdes. Menn som er utro mangler evnen til å bry seg om andre mennesker, selvom han sier han er glad i deg og er forelsket, ikke tro på det. Det er tomme ord! Mennesker som klarer å gå bak ryggen til partneren sin er kun glad i seg selv. 

Anonymkode: b5376...92e

• Liker 6
Skrevet

Det synest eg ikkje.

Men om du «må» innsjå tidlig at du aldri får han og at det kun er sex. Innsjå at spenninga går over på sikt. 

Anonymkode: 697d3...2c3

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør på oss som tidligere har vært elskerinner. Jeg har selv skrevet utallige tråder her inne om det. De går aldri! Hele pakka, med hus, felles økonomi, familier som er innflettet i hverandre, venner, redsel for tap av ansikt. De går ALDRI! Det er lettere å bytte ut en elskerinne som ikke vil mer, enn hele familielivet. Disse mennene vet at de finner en ny elskerinne om de vil, og det behagelige familielivet beholdes. Menn som er utro mangler evnen til å bry seg om andre mennesker, selvom han sier han er glad i deg og er forelsket, ikke tro på det. Det er tomme ord! Mennesker som klarer å gå bak ryggen til partneren sin er kun glad i seg selv. 

Tull !  Slutt å generaliser sånn. Jeg har selv gått, og jeg kjenner flere andre som har gjort det samme.  Vet ikke hvilke miljøer du vanker i, men langt fra alle er sykelig opptatt av fasade.  Både jeg og flere med meg, har fått det mye bedre nå med nye partnere. Noen får frem det verste i hverandre skjønner du.

Anonymkode: d1c40...87e

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Edie, adm.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull !  Slutt å generaliser sånn. Jeg har selv gått, og jeg kjenner flere andre som har gjort det samme.  Vet ikke hvilke miljøer du vanker i, men langt fra alle er sykelig opptatt av fasade.  Både jeg og flere med meg, har fått det mye bedre nå med nye partnere. Noen får frem det verste i hverandre skjønner du.

Signerer denne. Mannen og jeg gikk fra hver våre partnere for hverandre, og har holdt sammen siden og fått barn sammen. Man har aldri noen garanti i livet, men foreløpig er jeg 99% sikker på at ingen av oss vært utro. 

Anonymkode: 98a8e...a47

Skrevet
På 2.11.2019 den 10.15, AnonymBruker skrev:

det virker dessverre som om han tenker å forbliVet at sånt nesten aldri skjer, men hva er fellesnevneren i sånne tilfeller hvor mannen faktisk skiller seg? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for det?

Haha glem det. 

1: innledende fase, ingen krav om å skilles

2 dama er for betatt og begynner å mase om å skilles. Mannen sier vet ikke

3: dama sier hun går hvis de ikke skilles. Mannen sier ja han skal, trenger bare litt tid

4: dama gir endelig opp etter å ha kastet bort sine beste år. Lever ulykkelig resten av livet

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som klarer å gå bak ryggen til partneren sin er kun glad i seg selv. 

Hva med mennesker som prøver å stjele andres partner?

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke om det er mulig for deg å forholde seg kaldt og rolig til noen man har et elsker-elskerinneforhold til. Og bortsett fra det som har med ekteskapsbrudd å gjøre: 

Fyren er straks femti. Det slår meg at jeg hørte noe skitprat for noe tid siden om menn sist i førtiårene/ femtiårene som begynte å nærme seg sølvbryllupet og 25 år med et temmelig kjedelig seksualliv, som plutselig skal begynne å eksperimentere. (Jeg fikk de påstandene i fleisen sjøl da jeg var singel en periode sist i tredveårene - altså ti år for tidlig). Men vi vet ikke om han bedriver SM med kona eller om alt der foregår i mørket under dyna til bestemte klokkeslett på bestemt ukedag.

Jeg nevner det der fordi jeg funderer over hvordan han tenker som mann. Han har det nok behagelig og fint i ekteskapet, men kjeder seg. Så går han bak ryggen på kona for å sprite opp livet. SM er noe han ikke vil leve ut med henne.

Så jeg konkluderer med at jeg ikke ser for meg at du får noen stor opplevelse.

Skrevet
På 2.11.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg skal love deg at om du er ulykkelig nå så vil du bli hundre ganger mer ulykkelig etter å ha vært i et forhold med denne gifte mannen når han blir lei/ikke vil mer/blir avslørt så dumper han deg og går tilbake til kona. Det er veldig vondt, tro meg for jeg har opplevd det selv. Skal aldri inn i et forhold med gift mann igjen, og har sett veldig mange eks-elskerinner her inne som sier akkurat det samme. Og nei, du kan aldri få han til å gå fra kona. Det er bare en naiv illusjon.

Anonymkode: e01e2...6ce

Du har mest sannsynlig rett, men jeg håper selvsagt ikke det. Han har sagt at han ikke har skilt seg ennå pga praktiske årsaker, men at han ikke vet hva fremtiden bringer.

Skrevet
På 3.11.2019 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Er du mann? Og hvor gammel var du da du skilte deg? Han er snart 50, er det da «for sent» snart?

Skrevet
På 2.11.2019 den 15.48, O.G. skrev:

Vel, men når man er en utøver av BDSM så bør man kunne stole 100% på partneren sin. Hvordan kan du stole på en fyr som viser at han så blatant skiter i sitt troskapløfte. Han forgriper seg jo på familien sin når han er utro.

🤣

Anonymkode: ea463...9e1

Skrevet
På 3.11.2019 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Men da hadde du gått uavhengig av elskerinnen/elskeren. Da var forholdet så dårlig fra før. 

• Liker 2
Skrevet

Skulle du bare hatt et rent seksuelt forhold med en gift mann og hadde vært storfornøyd og ellers ikke tenkt over det, så hadde jeg sagt go for it. Det er mange fordeler og veldig spennende å ha en gift elsker som attpåtil deler samme fetisj, sånn når man setter moralen til side. Jeg har en gift elsker selv, så ingen pekefinger herfra sånn sett.

Men når du skriver at du er ulykkelig mye av tiden og sitter og planlegger for at han skal dumpe kona allerede før du har møtt han, så er det et så feil utgangspunkt som du kan få det for å involvere seg med en gift mann. Å være "for" forelsket i en gift mann er nemlig synonymt med å være ulykkelig mye av tiden. En søndag som singel kan være litt ensom, en søndag som forelsket i en man ikke kan få, som du ikke kan kontakte og som ikke kan kontakte deg, er hundre ganger mer ensom. Du vil hele tiden få mindre av han enn du ønsker deg, både fysisk og særlig emosjonelt, og det vil slite på deg.

Det er jo  også utrolig høy risiko å innlede et forhold som vil få deg til å gråte deg i søvn når det nok er størst sjanse for at det aldri blir dere. Den sannsynlige utviklingen her er at det starter som noe veldig spennende for begge, utvikler seg til at følelsene kommer og du blir ulykkelig, og ende med kjærlighetssorg. 

Som sagt ingen moralsk pekefinger, men dette høres bare ut som en oppskrift på KATASTROFE. Å være ulykkelig og lete etter en mann for å fylle en eller annen følelse av tomhet er ikke et bra utgangspunkt for noen som helst forhold, og aller minst et seksuelt basert forhold til en gift mann, som jo bare forsterker enhver følelse av tomhet.

Du bør være lykkelig som singel og kjenne null behov for en mann dersom du skal innlede en affære, det er de eneste personene som kun har glede av å ha seg med en gift mann. 

Anonymkode: 9bf17...e52

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skulle du bare hatt et rent seksuelt forhold med en gift mann og hadde vært storfornøyd og ellers ikke tenkt over det, så hadde jeg sagt go for it. Det er mange fordeler og veldig spennende å ha en gift elsker som attpåtil deler samme fetisj, sånn når man setter moralen til side. Jeg har en gift elsker selv, så ingen pekefinger herfra sånn sett.

Men når du skriver at du er ulykkelig mye av tiden og sitter og planlegger for at han skal dumpe kona allerede før du har møtt han, så er det et så feil utgangspunkt som du kan få det for å involvere seg med en gift mann. Å være "for" forelsket i en gift mann er nemlig synonymt med å være ulykkelig mye av tiden. En søndag som singel kan være litt ensom, en søndag som forelsket i en man ikke kan få, som du ikke kan kontakte og som ikke kan kontakte deg, er hundre ganger mer ensom. Du vil hele tiden få mindre av han enn du ønsker deg, både fysisk og særlig emosjonelt, og det vil slite på deg.

Det er jo  også utrolig høy risiko å innlede et forhold som vil få deg til å gråte deg i søvn når det nok er størst sjanse for at det aldri blir dere. Den sannsynlige utviklingen her er at det starter som noe veldig spennende for begge, utvikler seg til at følelsene kommer og du blir ulykkelig, og ende med kjærlighetssorg. 

Som sagt ingen moralsk pekefinger, men dette høres bare ut som en oppskrift på KATASTROFE. Å være ulykkelig og lete etter en mann for å fylle en eller annen følelse av tomhet er ikke et bra utgangspunkt for noen som helst forhold, og aller minst et seksuelt basert forhold til en gift mann, som jo bare forsterker enhver følelse av tomhet.

Du bør være lykkelig som singel og kjenne null behov for en mann dersom du skal innlede en affære, det er de eneste personene som kun har glede av å ha seg med en gift mann. 

Anonymkode: 9bf17...e52

Du kommer med mange kloke ord, og jeg ser jo at sannsynligvis så kommer han ikke til å skille seg. Men likevel, ingenting er jo 100% sikkert, og kanskje klarer jeg å gjøre han til min på sikt. Jeg vil i alle fall prøve, så jeg ikke trenger å se tilbake om flere år og angre på det jeg aldri gjorde...

Gjest ByeByeLove
Skrevet

Du får prøve og se hvordan det går. Jeg setter pengene mine på at det blir frustrasjon, tårer og tenners gnissel. Ikke bare for din del, men det bryr du deg vel ikke om. Ha litt klasse og omtanke for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...