AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Vurderer å begynne å date en gift mann på 49. Selv er jeg 36 og skilt. Vi kom i kontakt på et forum for BDSM-ere, og kjenner merkelig nok at jeg er litt betatt allerede før vi har møttes. Han er kjekk og fascinerende, men dessverre altså gift. Han er ikke i et åpent forhold, og vil altså møte meg likevel for å muligens innlede et seksuelt forhold. Vet at det er umoralsk for mange, og at jeg ikke burde gjøre det. Men, jeg møter så og si aldri noen som engang interesserer meg, og jeg er ulykkelig mye av tiden. Denne mannen er jeg super interessert i, og har så lyst til å bli mer og mer kjent med han. det virker dessverre som om han tenker å forbli gift, siden han vil møte meg med målet om å ha et hemmelig forhold. Jeg har ikke spurt han om ekteskapet, det var han selv som i starten fortalte at han lever i et ekteskap hvor han ikke får det han trenger, og at han håper jeg vil bli kjent med han og møtes til tross for hans sivilstatus. Så vet ikke noe særlig om ekteskapet, men antar at han sikkert er glad i kona og at de har barn etc. Mitt mål da, om vi har like god kjemi når vi møtes, er å på sikt få han til å forlate kona for meg. Vet at sånt nesten aldri skjer, men hva er fellesnevneren i sånne tilfeller hvor mannen faktisk skiller seg? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for det? Anonymkode: b61eb...958 1
mumrikk1 Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Drit i å treff han - best for dere begge og ikke minst for kona😳 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Det høres jo ut som dere passer sammen i hvert fall. Det skorter på elementær anstendighet og empati hos begge. Anonymkode: 01315...90d 23
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Hvorfor gidder du å spørre på kg? Du vet hva slags svar du får fra folk her inne. Anonymkode: 4d67e...09e 4
Gjest Kariannne Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Hold deg unna! Har selv vært elskerinne selv. Skulle bare være sex, men det ble sterke følelser og en grusom vond kjærlighetssorg. Du kan ikke styre følelsene dine, og får du følelser må du belage deg på å føle deg ekstremt ulykkelig. Det spiser deg til slutt opp innvendig, å er det noe du sitter igjen med en det ikke annet en litt av selvtilliten din, om ikke den å ha gått dunken. Les utroskapstrådene her, se hvor mye elendighet og sorg det medfører. Spenningen det gir, som uansett varer en kort periode, er IKKE verdt det. Du vil føle deg tom, verdiløs og du vil kjenne på en fryktelig vond sorg. Du vil deg selv bedre enn det ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å begynne å date en gift mann på 49. Selv er jeg 36 og skilt. Vi kom i kontakt på et forum for BDSM-ere, og kjenner merkelig nok at jeg er litt betatt allerede før vi har møttes. Han er kjekk og fascinerende, men dessverre altså gift. Han er ikke i et åpent forhold, og vil altså møte meg likevel for å muligens innlede et seksuelt forhold. Vet at det er umoralsk for mange, og at jeg ikke burde gjøre det. Men, jeg møter så og si aldri noen som engang interesserer meg, og jeg er ulykkelig mye av tiden. Denne mannen er jeg super interessert i, og har så lyst til å bli mer og mer kjent med han. det virker dessverre som om han tenker å forbli gift, siden han vil møte meg med målet om å ha et hemmelig forhold. Jeg har ikke spurt han om ekteskapet, det var han selv som i starten fortalte at han lever i et ekteskap hvor han ikke får det han trenger, og at han håper jeg vil bli kjent med han og møtes til tross for hans sivilstatus. Så vet ikke noe særlig om ekteskapet, men antar at han sikkert er glad i kona og at de har barn etc. Mitt mål da, om vi har like god kjemi når vi møtes, er å på sikt få han til å forlate kona for meg. Vet at sånt nesten aldri skjer, men hva er fellesnevneren i sånne tilfeller hvor mannen faktisk skiller seg? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for det? Anonymkode: b61eb...958 Det er INGENTING du kan gjøre for at mannen skiller seg fra kona. Her ble han forelsket i meg, han gråt, og vurderte hver dag om han skulle gå, men klarte det aldri. Gifte menn går så godt som aldri fra kona si, uansett om de er aldri så forelsket i den andre. Det er ingenting du kan gjøre for å endre det. Ikke sikkert han forelsker seg i deg en gang og da kan du bare glemme at han går. Anonymkode: b5376...92e 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 (endret) Tenker at du fint har lov til å prøve deg fram og lete etter kjærligheten, som sikkert er ekstra utfordrende for deg pga dine seksuelle preferanser. You go girl❣️ Anonymkode: 003d4...00f Ryddet for brukedebatt. Edie, adm. Endret 4. november 2019 av Edie 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 (endret) På 2.11.2019 den 10.56, AnonymBruker skrev: Tenker at du fint har lov til å prøve deg fram og lete etter kjærligheten, som sikkert er ekstra utfordrende for deg pga dine seksuelle preferanser. You go girl❣️ Anonymkode: 003d4...00f Men jeg ønsker vel å få han på fulltid etterhvert. Bare aner ikke hvordan jeg skal få til det. Anonymkode: b61eb...958 Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 4. november 2019 av Edie
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ønsker vel å få han på fulltid etterhvert. Bare aner ikke hvordan jeg skal få til det. Anonymkode: b61eb...958 Hvis det klaffer for fullt, så kan han ganske raskt endre mening. Anonymkode: 003d4...00f 1
Sparkling_Pink Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 Jeg har vært i samme situasjon to ganger, med noen små variasjoner. Min anbefaling: Møt han gjerne, men om det klaffer gi han heller tilbudet at han ved senere anledning når han ikke er gift kan ta kontakt med deg igjen. I mellomtida, kutt all kontakt. Jeg har ingen kunnskaper om hva som kjennetegner de forholdene som begynte mens mannen enda var gift, for de to-tre jeg har hatt BDSM forhold til ble værende i sine ekteskap og gikk heller på leiting etter noen som kunne godta deres dobbeltliv. Forelskelsene kommer lett når seksualiteten og maktfordelinga klaffer, noe som gir ekstra grunn til å sjekke etter for grunnleggende verdier. Du bør holde deg unna av en grunn til: det kan være svært destruktivt å prøve å innlede forhold med seksuelle smaksettinger som har og lever i seg selv med skam og fornektelse. Tendensen er at problemer ikke tas tak i der de burde, løsninger av helt lettvint art innhentes og helhjertede situasjoner hvor en står og venter med sårbarheta si i handa blir unngått. Disse strategiene utelukker å avslutte haltende ekteskap. Om du innleder et forhold, er det bare å notere på en lapp at det er grunnleggende strategier som med stor sansynelighet også skaper problemer for deres forhold - så har du noe konkret å henge det på når det blir turbulent etter noe tid. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 Har selv vært elskerinne å det er ikke verdt det! Han snakket så ofte om at nå skulle han flytte fra konen men det skjedde aldri. Når konen fant ut at han var utro så måtte han velge,å han valgte selvsagt konen. Jeg gikk i mange månender med dyp kjærlighetssorg og angrer så bittert på at jeg kastet bort 2 år på den drittsekken! Anonymkode: 44c90...028 3
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 Hjelp, vil du virkelig ikke noe bedre for deg selv enn å innlede et BDSM forhold med en fyr som ikke er din?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Hjelp, vil du virkelig ikke noe bedre for deg selv enn å innlede et BDSM forhold med en fyr som ikke er din? Bedre det enn å møte noen jeg ikke føler noe for i det hele tatt. Jeg er ikke interessert i vanlig sex uansett, så utvalget blir desto mindre. Anonymkode: b61eb...958
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 Hvis du vil møte han for sex så kjør på! Men hvis målet ditt er å få han til å forlate kona tror jeg det er stor sannsynlighet for at du ender opp skuffet. Hvis mannen snart er 50, og fortsatt gift, er det svært liten sannsynlighet for at han forlater henne. Jeg tipper at denne mannen har hatt utenomekteskapelige forhold før. Så han vet hva han vil og han vet hvordan han skal få det. Anonymkode: cddb3...371 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedre det enn å møte noen jeg ikke føler noe for i det hele tatt. Jeg er ikke interessert i vanlig sex uansett, så utvalget blir desto mindre. Anonymkode: b61eb...958 For deg kanskje, men hva med kona hans? Hvorfor er du så egoistisk? Finn en som ikke er i et forhold. Det finnes mange nettsider, også for BDSM ol. Anonymkode: 70238...9ee 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 Unner du deg selv ikke noe godt? Hvorfor med viten og vilje innlede et forhold med en gift mann som gir uttrykk for at han kun ønsker et seksuelt forhold når du allerede før du har møtt han har planer om å få han til å forlate kona? Er det en slags form for selvpining? Anonymkode: 0fba8...51c 5
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bedre det enn å møte noen jeg ikke føler noe for i det hele tatt. Jeg er ikke interessert i vanlig sex uansett, så utvalget blir desto mindre. Anonymkode: b61eb...958 Vel, men når man er en utøver av BDSM så bør man kunne stole 100% på partneren sin. Hvordan kan du stole på en fyr som viser at han så blatant skiter i sitt troskapløfte. Han forgriper seg jo på familien sin når han er utro.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 6 timer siden, O.G. skrev: Vel, men når man er en utøver av BDSM så bør man kunne stole 100% på partneren sin. Hvordan kan du stole på en fyr som viser at han så blatant skiter i sitt troskapløfte. Han forgriper seg jo på familien sin når han er utro. Forgriper seg på familien fordi han er utro? Er du en fanatisk religiøs ekstremist?? Anonymkode: b61eb...958 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #19 Skrevet 2. november 2019 Jeg skal love deg at om du er ulykkelig nå så vil du bli hundre ganger mer ulykkelig etter å ha vært i et forhold med denne gifte mannen når han blir lei/ikke vil mer/blir avslørt så dumper han deg og går tilbake til kona. Det er veldig vondt, tro meg for jeg har opplevd det selv. Skal aldri inn i et forhold med gift mann igjen, og har sett veldig mange eks-elskerinner her inne som sier akkurat det samme. Og nei, du kan aldri få han til å gå fra kona. Det er bare en naiv illusjon. Anonymkode: e01e2...6ce 7
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Forgriper seg på familien fordi han er utro? Er du en fanatisk religiøs ekstremist?? Anonymkode: b61eb...958 Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå