Gå til innhold

Er dette en trend du kommer til å følge?


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger aldri trender, jeg går i det jeg liker selv å gå i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger aldri trender, jeg går i det jeg liker selv å gå i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, kanskje jeg burde omformulere meg. :roll: Er du glad for at Barbie-trenden (inget press til å se perfekt ut) endelig er ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er fint barbie-trenden er på vei ut, men jeg har aldri fulgt den uansett. Selv liker jeg ikke mennesker som tror eller prøver å oppnå det såkalte perfekte. Som igjen for meg absolutt ikke er perfekt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt den trenden akkurat. Er generelt lite lik Barbie.

Men øyner kanskje at jeg en dag skal kunne gå opp Bogstadveien uten å føle at jeg risikerer diabetes av disse "søte", veldig striglede jentene med hvitt hår og pastellfarger fra topp til tå.

Har en venninne som jeg er redd aldri kommer til å skifte fra Barbie-stilen, men det er nå henne da. Hun er dessuten så lik Barbie at det blir jo nesten morsomt.

Hårete legger derimot.. Det takler jeg ikke.. Det er kanskje derfor disse lange sigøynerskjørtene er så moderne også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri i livet til å la kroppshår gro selv om det blir trend å være anti-barbie. Heller ikke la puppene henge løst.

Avskalla neglelakk er ikke så kult det heller..

Tror ikke det der er en trend for meg altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger aldri trender, jeg går i det jeg liker selv å gå i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Samme her.

Jeg har forøvrig ikke forstått hvordan bryststørrelse kan være mote, det kan man jo ikke akkurat forandre som passer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Greit at den barbie-looken er på vei ut; blir litt lei av alle pastell-jentene ute i gaten, alle ser jo like ut :-P

Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å la håret gro. Fyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Samme her.

Jeg har forøvrig ikke forstått hvordan bryststørrelse kan være mote, det kan man jo ikke akkurat forandre som passer seg.

Joda, kirurgen fikser gjerne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Om andre har lyst til å følge Barbietrenden eller ikke, det er meg revnende likegyldig.

Jeg har min stil som jeg er komfortabel med, så får andre ha sin egen, slik de ønsker, Barbielook eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er fint barbie-trenden er på vei ut, men jeg har aldri fulgt den uansett. Selv liker jeg ikke mennesker som tror eller prøver å oppnå det såkalte perfekte. Som igjen for meg absolutt ikke er perfekt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skriver under på denne jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste om dette i en litt lengre artikkel et eller annet sted, husker ikke hvor.

Fokuset var mye på at alt av kroppshår ble 'inn' å la gro igjen.

Hva man selv definerer som 'Barbie' stil er en ting, i min definisjon er jeg på langt nær en Barbie jente MEN jeg kommer aldri til å 'følge' denne trenden, om man kan si det slik, med det fokuset den har på feks kroppshår.

Jeg kommer overhodet ikke til å la håret gro under armene, gå med hårete legger om sommeren etc. Og uansett ihvertfall ikke fordi det er en 'trend' som tilsier det.

Om det å føle seg fresh på håret og fjerne kroppshår strategiske steder på kroppen er å være Barbie - so be it :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Om andre har lyst til å følge Barbietrenden eller ikke, det er meg revnende likegyldig.

Jeg har min stil som jeg er komfortabel med, så får andre ha sin egen, slik de ønsker, Barbielook eller ikke.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Igrunn enkelt for Sienne Miller og resten av modellflokken å si at de ikke bruker sminke og ikke barberer bena, for de er jo pene uansett. For oss menneskelige derimot... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg kommer aldri i livet til å la kroppshår gro selv om det blir trend å være anti-barbie. Heller ikke la puppene henge løst.

Avskalla neglelakk er ikke så kult det heller..

Tror ikke det der er en trend for meg altså :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forøvrig har jeg ofte avskallet neglelakk... (egentlig fordi jeg aldri orker å fjerne den. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...