Gå til innhold

MENN. Angående camel toe

Fremhevede innlegg

Skrevet

bare i dag fikk jeg kompliment av tre mannlige kunder på grunn av rumpen min. jeg gikk i en mørk jeans som jeg hadde dratt godt opp i rumpen. skal på date med en av de i morgen 😉

Anonymkode: d34a2...709

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 12/19/2019 at 12:36 AM, Hr. Aktiv said:

Selvfølgelig er det sexy. 

Var forresten innom ei som driver med skiløping på ganske høyt plan i dag for å hjelpe litt med noe flytting og løfting. Hun hadde tightsen på med tilhørende cameltoe. Jeg smilte godt da jeg så det. Hun er jo selvfølgelig alt for ung så det blir bare med tittingen.

jeg har også begynt å gjøre det med tights når jeg trener. det er pirrende å se hvordan menn følger meg med blikket.

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig sexy, men ikke så du ser sprekken midt foran.  

Anonymkode: 3b43d...56e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skikkelig sexy, men ikke så du ser sprekken midt foran.  

hva mener du? 

Skrevet (endret)
På 1.11.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om det var ok at jeg svarte, siden ts egentlig spør menn. Jeg synes det er hot 😍

Anonymkode: 2320c...8d8

Ufine implantater

sorri siterte feil på en måte

Endret av Dalmatian
Skrevet
1 minutt siden, sofun skrev:

hva mener du? 

At det er fint når det vises konturene av musa på innsiden av lårene på damen.  Men om f eks tightsen er helt inni sprekken midt på  vulva, synes jeg ikke det er så fint.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

At det er fint når det vises konturene av musa på innsiden av lårene på damen.  Men om f eks tightsen er helt inni sprekken midt på  vulva, synes jeg ikke det er så fint.

ok. jeg har den helt inni sprekken 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, sofun skrev:

ok. jeg har den helt inni sprekken 

No offence, Spørs jo litt på helheten i synsinntrykket. 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

No offence, Spørs jo litt på helheten i synsinntrykket. 😊

Hva tenker du på da?

Skrevet
Akkurat nå, sofun skrev:

Hva tenker du på da?

At synet av hele kroppen er viktig.  Og for å gå i detalj for akkurat den kroppsdelen vi snakker om, spørs det om sprekken går langt opp eller ikke, etter min smak.  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

At synet av hele kroppen er viktig.  Og for å gå i detalj for akkurat den kroppsdelen vi snakker om, spørs det om sprekken går langt opp eller ikke, etter min smak.  

Jeg er tynn, langt blondt hår og har 600 ml silikon, jeg liker at den går langt opp. 

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

bare i dag fikk jeg kompliment av tre mannlige kunder på grunn av rumpen min. jeg gikk i en mørk jeans som jeg hadde dratt godt opp i rumpen. skal på date med en av de i morgen 😉

Hørtes fint ut, bilde?

• 2 uker senere...
Skrevet

Camel toe er vel uavhengig av hår på musa eller ikke?

Skrevet

Tenker det er litt som med menn og synlig bul også. Hot å se konturene av utstyret til en digg mann. Ikke så hot å se konturene av utstyret til en gamling på treningssenteret, f. eks. 

Anonymkode: 73559...db8

• Liker 1
Skrevet
På 30.12.2019 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Tenker det er litt som med menn og synlig bul også. Hot å se konturene av utstyret til en digg mann. Ikke så hot å se konturene av utstyret til en gamling på treningssenteret, f. eks. 

Anonymkode: 73559...db8

Ja, akkurat sånn tenker jeg som mann om å se konturene av en dames kjønn også.  Kan ellers godt være litt lubben og likevel være sexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...