Gå til innhold

MENN. Angående camel toe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor legge ut et bilde som er tydelig ovverredigert? Bare se på beltet feks. 

Anonymkode: 797eb...24f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått høre av min elsker at camel toe er skikkelig sexy. Jeg fikk nesten sjokk. 😂

Er dette en vanlig oppfatning hos menn? Jeg selv syns det er svært usexy og unngår det. 

Her tenker jeg på forholdsvis veldreide damer da, ikke svært overvektige i tights med camel toe og en halv mage hengende på hver side. Så hva sier dere mannfolka. Hot or not? 

Anonymkode: abc0d...7a1

Det er supersexy! 🤩 

Elsker når man få se hele konturen av musa igjennom et stramt plagg. Hvorfor skulle det ikke være det?

Er nok litt samme som med de kvinnene som setter pris på en god mannebul i buksa 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hvorfor noen menn syns det er fint. Jeg selv synes det er turn off. Er jo bare et fettberg.

Anonymkode: 6407f...ea8

Nei, det er jo selve sex-sentrum, det er jo dritsexy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ansagt skrev:

Er nok litt samme som med de kvinnene som setter pris på en god mannebul i buksa 😉

Jepp!

Og av den grunn burde også vi vite at noen ganger er det sexy, andre ganger bare helt ekkelt.

Anonymkode: ca6ab...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun her har da ikke på seg truse?? 

Anonymkode: 5da38...a19

Dette bildet er nok redigert, men har sett et par så tydelige cameltoes 😊

Anonymkode: 2320c...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ansagt skrev:

Det er supersexy! 🤩 

Elsker når man få se hele konturen av musa igjennom et stramt plagg. Hvorfor skulle det ikke være det?

Er nok litt samme som med de kvinnene som setter pris på en god mannebul i buksa 😉

Chris Hemsworth i The Vacation 😁 gir bul i buksa et helt nytt perspektiv.

Anonymkode: 38270...52f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 1.11.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hvorfor noen menn syns det er fint. Jeg selv synes det er turn off. Er jo bare et fettberg.

Anonymkode: 6407f...ea8

Ja da skjønner vi vel ikke hvorfor både pupper og rumpe er sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
7 timer siden, HarryDotter skrev:

Ja da skjønner vi vel ikke hvorfor både pupper og rumpe er sexy?

Kvinner er for strenge mot seg selv. De lider, og vi menn lider av det. Men det er kanskje riktig. Noen hemmeligheter bør det være. Et lite tilfeldig glimt av og til, gjør stor lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk hadde giddi og lese innlegget nøye, så siktes det helt og holdent til veldreide damer.. så i de tilfeller kan det være hot. Men alt med måte. 
jeg tenner på det selv, men jeg er vel et svin og det kan jeg leve godt med.

Anonymkode: a3367...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Vulgært. Det er som med dyp utringning og synlige brystvorter, et tydelig signal om at man ønsker å tiltrekke seg kåte menn. 

Anonymkode: a9141...f09

Jeg går uten bh :sleep: Er fordi jeg ikke liker å gå med det lengre. Er i forhold så er ikke fordi jeg ønsker å tiltrekke meg noe. 

Om jeg av og til går med cameltoe så er det fordi det er digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NOT!

Mann, 31.

Anonymkode: 55d63...0cb

Ha ha!

Ser i grunn for meg at cameltoe er noe man må være litt oppe i årene for å synes er fint. 

Anonymkode: ca6ab...eff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha!

Ser i grunn for meg at cameltoe er noe man må være litt oppe i årene for å synes er fint. 

Anonymkode: ca6ab...eff

Det har du nok rett i. Perspektivet utvikler seg med tiden. Og det er aller morsomst for den som utvikler seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

min erfaring er at de fleste menn liker når jeg har en cameltoe. flere som stirrer meg i skrittet når jeg har det. jeg hadde en kjæreste som var helt besatt av cameltoen min. han ville bare at jeg skulle gå i trange jeans sånn at jeg fikk det og ble kåt av at andre menn så på meg.

Anonymkode: d34a2...709

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde da ikke komme som noen overraskelse at menn liker å se fitte. Jeg er bifil kvinne, og liker både kameltå på kvinner, og kuksiluett på menn. Jeg har et par kosebukser i lysegrått stoff som jeg hovedsaklig bruker hjemme eller hos partner, for å by litt på meg selv. Elsker det når han går med en halvstiv en og lysegrå bukser også. 😍 Uten undertøy, selvsagt. 

Ute velger jeg svarte kosebukser, så det blir mindre påfallende. Å gå uten BH kan ikke helt sammenlignes, siden BH er valgfritt, og for oss som ikke trenger det er det bare en unødvendig, dyrt og ubehagelig plagg. (Ja, jeg vet man kan kjøpe gode bh'er til en liten formue, men det ser jeg ingen grunn til å bruke penger på, så lenge jeg trives bedre uten.)

Anonymkode: b6a09...f2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde da ikke komme som noen overraskelse at menn liker å se fitte. Jeg er bifil kvinne, og liker både kameltå på kvinner, og kuksiluett på menn. Jeg har et par kosebukser i lysegrått stoff som jeg hovedsaklig bruker hjemme eller hos partner, for å by litt på meg selv. Elsker det når han går med en halvstiv en og lysegrå bukser også. 😍 Uten undertøy, selvsagt. 

Ute velger jeg svarte kosebukser, så det blir mindre påfallende. Å gå uten BH kan ikke helt sammenlignes, siden BH er valgfritt, og for oss som ikke trenger det er det bare en unødvendig, dyrt og ubehagelig plagg. (Ja, jeg vet man kan kjøpe gode bh'er til en liten formue, men det ser jeg ingen grunn til å bruke penger på, så lenge jeg trives bedre uten.)

Anonymkode: b6a09...f2f

En nice Camel toe på hjemmefronten er jo bare herlig. Å gå rundt i commando i en løs bukse er jo bare bra for utstyret. Det er noe med det uutalte når hun har camel toe der hun sitter i benken og hviler blikket mot bulken min. Da er det bare å smile varmt og begynne å gå mot soverommet.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 7b2e0...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

min erfaring er at de fleste menn liker når jeg har en cameltoe. flere som stirrer meg i skrittet når jeg har det. jeg hadde en kjæreste som var helt besatt av cameltoen min. han ville bare at jeg skulle gå i trange jeans sånn at jeg fikk det og ble kåt av at andre menn så på meg.

Anonymkode: d34a2...709

Skjønner han veldig godt😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...