Gå til innhold

MENN. Angående camel toe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 11/7/2019 at 4:11 PM, frogger said:

Skjønner han veldig godt😁

jeg hadde en ganske tydelig cameltoe i går når jeg var ute på byen. det er tydeligvis mange menn som liker det. jeg hadde kjøpt meg en ny levis bukse som egentlig var litt for trang så den gikk langt opp i rumpen og ja foran der. det var ganske deilig med responsen jeg fikk.

Anonymkode: d34a2...709

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

jeg hadde en ganske tydelig cameltoe i går når jeg var ute på byen. det er tydeligvis mange menn som liker det. jeg hadde kjøpt meg en ny levis bukse som egentlig var litt for trang så den gikk langt opp i rumpen og ja foran der. det var ganske deilig med responsen jeg fikk.

Anonymkode: d34a2...709

Vært gøy å se et bilde av deg med den jeansen på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg hadde en ganske tydelig cameltoe i går når jeg var ute på byen. det er tydeligvis mange menn som liker det. jeg hadde kjøpt meg en ny levis bukse som egentlig var litt for trang så den gikk langt opp i rumpen og ja foran der. det var ganske deilig med responsen jeg fikk.

Anonymkode: d34a2...709

Elsker camel toe på damer,

men i jeans?? Må jo være jævlig vondt å dra jeans-stoff oppi fitta,

har du svær feit monster-fitte eller noe?

Som bare sluker det tjukke jeans-stoffet?

Anonymkode: 44272...cc9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Elsker camel toe på damer,

men i jeans?? Må jo være jævlig vondt å dra jeans-stoff oppi fitta,

har du svær feit monster-fitte eller noe?

Som bare sluker det tjukke jeans-stoffet?

Anonymkode: 44272...cc9

jeg tar bare på meg buksen. jeg drar den ikke spesielt opp, men fordi den er trang så går den opp der. jeg har ikke en monsterfitte men den slukte den buksen i hvert fall.

Anonymkode: d34a2...709

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tar bare på meg buksen. jeg drar den ikke spesielt opp, men fordi den er trang så går den opp der. jeg har ikke en monsterfitte men den slukte den buksen i hvert fall.

Anonymkode: d34a2...709

Fint og sexy, men buksa ikke vise alt på denne måten for å være hot nok til å gi ereksjon, dette er ofte tilstrekkelig:

wo.thumb.jpg.4a51fcdcbb783c7f0bfc1678d84dd121.jpg

Anonymkode: 688b7...13e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fint og sexy, men buksa ikke vise alt på denne måten for å være hot nok til å gi ereksjon, dette er ofte tilstrekkelig:

wo.thumb.jpg.4a51fcdcbb783c7f0bfc1678d84dd121.jpg

Anonymkode: 688b7...13e

Vakker. 

Anonymkode: 7b2e0...67a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.11.2019 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Fint og sexy, men buksa ikke vise alt på denne måten for å være hot nok til å gi ereksjon, dette er ofte tilstrekkelig:

wo.thumb.jpg.4a51fcdcbb783c7f0bfc1678d84dd121.jpg

Anonymkode: 688b7...13e

Drømmekroppen🥰

Anonymkode: 6407f...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte jo svare? Kan jeg ikke lese da?😉

- Kvinne 

Anonymkode: 5a7ae...dbd

Det står MENN med store bokstaver i overskriften. Er vell heller det. 

Anonymkode: 7fd16...ba6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Og hun vandrer rundt i en familiepark???

Anonymkode: ca6ab...eff

Og hvorfor skulle hun ikke det ????

Anonymkode: 9e174...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hot! Spesielt om det eventuelle tøyet er tynt. 

Seff er ikke damer tiltrukket av dette

Er jo en grunn til at gutter sender dickpics,

fordi    de vil ha det samme tilbake😆

Mann

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hvorfor noen menn syns det er fint. Jeg selv synes det er turn off. Er jo bare et fettberg.

Anonymkode: 6407f...ea8

Og en kuk er bare en blodfylt svamp. 

Anonymkode: 3f77c...b62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet – fete – feta – fitte (fitta) er betegnelsen på en dampende fuktig myr som står i mellom to frodige åser. Har man kropp til det, er det selvsagt ingen ting i veien for at det/den synes.
Også jeg, som fremdeles tross relativt høy alder(54) har en velholdt kropp, tillater meg om sommeren å gå både uten truser og i tettsittende jeans. Også venninnen som går arm i arm med meg,       å i likhet med meg selv, heller ikke akkurat behøver å skamme seg over kroppen sin,går hun naturligvis også truseløs og i stamme jeans. BH under bluse eller t skorte er for henne selvsagt ikke aktuelt. Brystene hennes skal synes. Vi vil at både kvinner og menn skal snu seg etter oss. Vi nyter de sultne blikkene hemningsløst. Så ja, når kvinner har kropp til det er camel toe HOT!      

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og en kuk er bare en blodfylt svamp. 

Anonymkode: 3f77c...b62

Den blodfylte svampen er ment å være der mens fettberget ikke skal være der hvis man er sunn og slank. Dessuten må det et blodfylt svampelegeme for å kunne ha samleie.:opplyser:

Anonymkode: 6407f...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mange tulleargumenter i denne tråden. Camel toe, eller bare en kontur, spiller ingen rolle, det er himmelsk å få et glimt av den nydelig musa. Men timing er viktig, ikke i butikken, ikke på bussen, ikke når du er ute for å kjøpe juletre, men på trening, hjemme i kosebukse, eller i bikini på en varm og solfylt sommerdag. Sukk for et bibliotek av deilige minner det gir, en takk til alle som våger å vise seg fram, når det er "riktig" :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått høre av min elsker at camel toe er skikkelig sexy. Jeg fikk nesten sjokk. 😂

Er dette en vanlig oppfatning hos menn? Jeg selv syns det er svært usexy og unngår det. 

Her tenker jeg på forholdsvis veldreide damer da, ikke svært overvektige i tights med camel toe og en halv mage hengende på hver side. Så hva sier dere mannfolka. Hot or not? 

Anonymkode: abc0d...7a1

Bare hvis du har camel toe med tigh gap

Anonymkode: e08e7...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

jeg skrev her tidligere og jeg må innrømme at jeg nå har begynt å dra buksen opp for å få cameltoe. det er langt flere menn som tar kontakt med meg nå når jeg går ut. det er flere som sier at det er sexy at jeg drar buksen opp i rumpen og at jeg har cameltoe.

Anonymkode: d34a2...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg skrev her tidligere og jeg må innrømme at jeg nå har begynt å dra buksen opp for å få cameltoe. det er langt flere menn som tar kontakt med meg nå når jeg går ut. det er flere som sier at det er sexy at jeg drar buksen opp i rumpen og at jeg har cameltoe.

Anonymkode: d34a2...709

Selvfølgelig er det sexy. 

Var forresten innom ei som driver med skiløping på ganske høyt plan i dag for å hjelpe litt med noe flytting og løfting. Hun hadde tightsen på med tilhørende cameltoe. Jeg smilte godt da jeg så det. Hun er jo selvfølgelig alt for ung så det blir bare med tittingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med jenter som har bukser som dras litt opp så man kan se rumpa, men cameltoe i seg selv tenner meg ikke. Det blir litt som whale tail, ser liksom ustelt ut synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...