Gå til innhold

Dagens - Hannes datter og hams datter. Språk er gøy 😂


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt på jobb og kjedet meg litt, men dagen ble reddet av tråden om "Hannes voksne datter som ikke bidrar hjemme". Sitter her og humrer for meg selv av kommentar etter kommentar som er helt "off topic", men den ene morsommere enn den andre. Språk er gøy! 

Jeg skriver helt sikkert en del feil selv også, men elsker likevel humor av typen "Bilder i kampen mot særskrivingsfeil", "Damn You Autocorrect" o.l.

Flere som lar seg underholde av slikt?

Anonymkode: d1951...80f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂

Klikket meg inn fordi jeg ikke forstod hvorfor noen var så opptatt av at dattera til Hanne ikke bidro hjemme. 

Hvem legger seg egentlig opp i hva døtrene til venninner/søstre/... gjør hjemme og ikke? 

Også ble det bare gøyere og gøyere, med tidenes pronomen-bingo i hvert eneste innlegg. 

Så jeg er nok også av typen som ikke klarer å bli provosert, jeg bare ler meg gjennom det. 

 

Anonymkode: 75fcf...67d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kågebruker skrev:

Jeg blir lei meg av det norske språkets forfall.

Ja, det kan du si. Jeg er bekymret for hvordan det går med språket vårt til slutt, men lar meg likevel underholde av slikt 😅

Anonymkode: d1951...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Klikket meg inn fordi jeg ikke forstod hvorfor noen var så opptatt av at dattera til Hanne ikke bidro hjemme. 

Hvem legger seg egentlig opp i hva døtrene til venninner/søstre/... gjør hjemme og ikke? 

Også ble det bare gøyere og gøyere, med tidenes pronomen-bingo i hvert eneste innlegg. 

Så jeg er nok også av typen som ikke klarer å bli provosert, jeg bare ler meg gjennom det. 

 

Anonymkode: 75fcf...67d

Samme her 😅

Anonymkode: d1951...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utrolig mange skrivefeil både her og på facebook, og sikkert flere andre steder også.

Jeg bryr meg ikke om det, og bare svarer på det de spør om. Man skal kunne være på KG uten å bli kritisert for sånt, og endel har også dysleksi som gjør det ekstra vanskelig.

Anonymkode: 857a8...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...