Gå til innhold

Har mistet lysten på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvsagt kommer menn med den samme gamle regla; "dere får slutte å gå etter bad boys da. Vi andre er så snille og enkle å ha med å gjøre". 

Jeg har aldri gått etter bad boys, men kan kjenne meg igjen i det å være lei av forhold. Det jeg er mest lei av er egoisme og forventningen om at jeg skal gjøre x og y, men selv bidrar de lite. Jeg er lei av menn som virker lite investert i forholdet og som er konfliktsky. 

Allikevel så tror jeg at kvinner også er konfliktsky og kanskje ikke alltid sier ting rett ut. Så går årene og når man tilslutt blir lei så klarer man kanskje ikke å se roten til problemet og plukker på ting som egentlig ikke har noe med saken å gjøre. Nå er det ikke alltid slik da, men tror kvinner med fordel kunne vært tydeligere. 

Noe av det som gjør meg skeptisk til å gå inn i forhold igjen er frykten for å ikke bli hørt eller tatt på alvor. I det forrige forholdet så tok ikke han ting på alvor før det var for sent. Det å gå og stange slik over tid er ikke noe jeg orker igjen. 

Så jeg har vel ikke gitt opp, men er skeptisk og kommer ikke til å gå inn i et forhold der jeg ikke blir hørt eller der han er så egoistisk at bare hans tid blir sett på som viktig. Jeg ser hva jeg gjorde feil også så jeg skylder ikke bare på han, men forhold er slitsomme og de fleste er ikke så enkle å leve med, selv om de påstår at de er det. 

Anonymkode: b5c84...f62

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.10.2019 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det samme. Jeg har stort sett ikke vært singel noe særlig, og er det for første gang som voksen nå, og helt ærlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å gå inn i et forhold igjen. Jeg er så drittlei av å vaske andres undertøy når de tror det skjer helt magisk, jeg er lei av å lage middag mens de har beina på bordet, jeg er lei av å kjøpe inn snacks til meg selv som bare forsvinner fra skapet før jeg rekker å røre det. Jeg er lei av å legge arbeid og kjærlighet i gaver til menn som kjøper det første og beste til meg, jeg er lei av å ikke bli sett og så forventes det av meg at jeg skal være knulledukke når vi har lagt oss. 

Jeg er drittlei.

Det er ikke kjempegøy å være singel, men det er så utrolig mye bedre enn å være i forhold. 

Anonymkode: a9760...1e8

👏🙌 Du sa det! Akkurat slik tenker jeg også.

Pluss at en slipper å bli skuffet, løyet til, glemt og neglisjert 🙏

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper mange mange flere kvinner mister lysten på menn fremover. Og vise versa.

Faen det har blitt mye trafikk på veiene....

Skrevet
2 minutter siden, Gent82 skrev:

Jeg håper mange mange flere kvinner mister lysten på menn fremover. Og vise versa.

Faen det har blitt mye trafikk på veiene....

Ja, fint om vi bare forsvinner fra denne planeten snart XD

Anonymkode: 8f177...d12

Skrevet
På 30.10.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Kvinner er i mindre grad utseendefokusert og har mer interessante interesser enn fotball og øl.

Anonymkode: fef02...62f

Haha, det er akkurat det dere er.  Komisk at jentene aldri er utseendefikert. Noe jeg i mitt 37 år gamle liv og 16 av dem på div. nettdatingssider har funnet ut av. Ikke bare gjennom å få oppleve det selv, men også hatt kamerater som har opplevd det samme, og sett det på div. forumer, tv osv.   Kvinner har ofte en kravliste som ikke er realistisk, og er LANGT mer kresen enn oss gutta. 

Anonymkode: 198d0...59f

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror vel virkelig ikke på dette selv? De verste kan faktisk være de mest uattraktive fordi attraktive menn har selvtillit men de uattraktive ikke har det og det kommer til uttrykk gjennom ekstrem kontroll og sjalusi....

Anonymkode: 53650...4b9

Jeg er så enig, mine dårlige erfaringer er med «stygge» menn. Fy faen for noen svin, trenger bekreftelse konstant. 

Anonymkode: c87c1...69d

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kragebein, adm

Skrevet
På 30.10.2019 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Enig. Og menn er utrolig overfladiske. Alt handler om utseende. Så selv om jeg er pen nå så vil han sikle på ungjenter om noen år. Kvalmt. Nei glad jeg har sluppet unna hjertesorg og skuffelser med menn.

TS

Menn er ikke utrolig overfladiske. De trenger bare en kvinne som er pen nok og er attraktivt nok seksuelt. Altså en kvinne aom er srksuelt tiltrekkende. Og dwtte er ikke overfladisk da man må være tiltrukket av hverandre fysisk for at et forhold skal fungere.

Kvinner derimot er opptatt av mannens lønn, sosial status, utdannelse, høyde osv dette er overfladisk. Høyde har ingenting å si i et forhold ikke utdanning og lønn heller

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 30.10.2019 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Og du tror liksom ikke menn er like pisslei av forventninger om å måtte SEEE deg hele tiden og investere alt av ledig tid i å finne en gave som er perfekt for deg. Du legger ikke masse tid og kjærlighet i gaver til mennene dine, du legger ned masse tid å kjærlighet i å uttrykke hva du vil han skal bruke av tid pg kjærlighet på deg, gjennom en slik handling. Og dette pisset er noe av det mes oppslukende og utmattende med kvinner. Dere lever i en boble av selvopptatthet forkledd som nestekjærlighet for andre. Det er bare en stor boble av selvglorifiserende vås som omhandler dere selv.

Anonymkode: a9358...5a7

Spot on. Og gjett hvem som bruker mest penger på hvem i forholdet? Forskning viser at menn bruker 3x mer penger på kjæresten sin enn omvendt.

Kvinner forventer for mye og gir lite igjen

Endret av sjwslayer
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, sjwslayer skrev:

Menn er ikke utrolig overfladiske. De trenger bare en kvinne som er pen nok og er attraktivt nok seksuelt. Altså en kvinne aom er srksuelt tiltrekkende. Og dwtte er ikke overfladisk da man må være tiltrukket av hverandre fysisk for at et forhold skal fungere.

Kvinner derimot er opptatt av mannens lønn, sosial status, utdannelse, høyde osv dette er overfladisk. Høyde har ingenting å si i et forhold ikke utdanning og lønn heller

Å være pen er en luksus , de fleste mennesker er helt vanlig. Så jo, det er kravstort.

Og jeg vet ikke at  høyded er så viktig for mange.

Anonymkode: 8f177...d12

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er akkurat det dere er.  Komisk at jentene aldri er utseendefikert. Noe jeg i mitt 37 år gamle liv og 16 av dem på div. nettdatingssider har funnet ut av. Ikke bare gjennom å få oppleve det selv, men også hatt kamerater som har opplevd det samme, og sett det på div. forumer, tv osv.   Kvinner har ofte en kravliste som ikke er realistisk, og er LANGT mer kresen enn oss gutta. 

Anonymkode: 198d0...59f

Dude

Trust me. Kvinner er utseendefiksert. Bare ikke like mye som gutta

Har dratt damer i 15 år pga utseende. Og til å med når jeg har vært direkte stygg med folk, behandlet de dårlig og egentlig hatt en veldig fæl personlighet opp gjennom tidlig 20 årene så har jeg likevell dratt mye mye mer damer enn de andre mannfolkene som så ok ut og hadde fin personlighet og var gode mennesker

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt to lange forhold og datet en del, og jeg er helt enig med deg ts. Det er bare ikke verdt det. Man får så lite tilbake i forhold til hva man investerer. Det blir mer jobb, mer stress, mer mas, flere krav, og de er så egoistiske at de alltid alltid vil sette sine egne behov først. Selv om man får barn med dem gjør de det. Det verste er dog at de tar for gitt at du også skal prioritere deres behov. Og du har så rett i at de lett kan finne på å bedra deg. Jeg har innsett at jeg er lykkeligere alene enn med en mann. Når det eneste positive er tilgang til sex og den økonomiske fordelen det gir å være to er det ikke verdt det for meg. Da har jeg heller litt trangere økonomi og tilfeldig sex når det kniper.

Anonymkode: a86cd...c59

• Liker 2
Skrevet
On 10/30/2019 at 4:01 PM, AnonymBruker said:

Og menn er utrolig overfladiske. 

TS

Det stemmer omtrent  like mye som at kvinner hater menn..

Anonymkode: 2722a...033

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

• Liker 1
Skrevet
På 30.10.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Nå gjentar jeg bare akkurat det jeg skreiv i sted, men føler ikke at du forstod det siden du svarer dette. Jeg skreiv at kvinner gjør det og (så du er jo ikke uenig med meg så jeg skjønner ikke uansett hvorfor du svarer som du gjør), MEN jeg personlig er en heterofil kvinne som da liker menn, så hvorfor i all verdens land og rike skal jeg fokusere på hva andre kvinner gjør og ikke gjør i forhold til dating og forhold når jeg ikke dater kvinner? Hvorfor prøver du å bruke det som et argument at kvinnet gjør det også, hva har det med temaet i det hele tatt å gjøre når man diskuterer problemene man selv opplever ved å date menn?

Og hvor i all verden har du det fra at jeg har "gitt opp et helt kjønn" bare fordi at jeg har funnet ut at jeg har det bedre med å være singel slik ting er nå fordi jeg har opplevd at flere menn den siste tiden har behandlet meg på vis jeg ikke fortjener i det hele tatt? Jeg har lov til å være lei av å date menn fordi jeg erfarer at jeg kommer ingen vei med det uansett. Det eneste de (jeg har truffet i det siste) vil ha er sex og de stikker når de blir lei fordi kvinner er bruk og kast for dem og ikke noe mer enn det, og jeg gidder ikke bli brukt og har det mye bedre med meg selv i eget selskap og med å ha menn bare som venner.

Anonymkode: 52266...98a

Når skal kvinne lære seg at det faktisk kan være dems egen personlighet som er årsaken til at mange menn ikke velger å bli sammen med dem? Dritt lei denne "bruk og kast" mentaliteten som mange kvinner har om menn!

Anonymkode: 88e06...e1c

• Liker 1
Skrevet
På 3.11.2019 den 4.51, sjwslayer skrev:

Dude

Trust me. Kvinner er utseendefiksert. Bare ikke like mye som gutta

Har dratt damer i 15 år pga utseende. Og til å med når jeg har vært direkte stygg med folk, behandlet de dårlig og egentlig hatt en veldig fæl personlighet opp gjennom tidlig 20 årene så har jeg likevell dratt mye mye mer damer enn de andre mannfolkene som så ok ut og hadde fin personlighet og var gode mennesker

Vel det kan en hvem som helst som er pen og/eller populær gjøre 

Skrevet
På 3.11.2019 den 4.27, sjwslayer skrev:

Ja pen nok og attraktiv nok og det skal MYE til for å være det for menn idag ass. Dere vil ha modeller og får single fordi dere ikke gidder kaste et blikk på de som ikke er modeller...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...