Gå til innhold

Har mistet lysten på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er kvinne 26 og har ikke hatt kjæreste før. Er høy, blond og pen og har hatt mange muligheter. Har tenkt at noe er galt med meg og at jeg savner kjæreste lenge.

Men i det siste har jeg mistet alt av dette og tenker at jeg har vært skånet for mye tull. Menn som ser på andre og tenker på andre selv i forhold. Menn som bedrar kjæresten. Menn som dumper kone og barn når noe yngre og penere kommer (ref Per Sandberg). 

Nå tenker jeg at jeg er heldig som har sluppet å utsettes for menn og at jeg heller burde satse på karriere. Og bruke fritiden på venninner og hobbyer.

Andre med samme tanker?

Anonymkode: fef02...62f

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 og tenker det samme. Føler at det blir som å velge mellom pest eller kolera, som man så fint sier. At man muligens av og til har det litt kjipt som singel, men at tilværelsen med en kjæreste kan være enda kjipere. Å ha et forhold er mye jobb. Hjelper ikke akkurat å henge på kvinneguiden, det får fram den verste misantropen i meg. 

Anonymkode: bb3ce...835

• Liker 16
Skrevet

Jeg tenker det samme. Jeg har stort sett ikke vært singel noe særlig, og er det for første gang som voksen nå, og helt ærlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å gå inn i et forhold igjen. Jeg er så drittlei av å vaske andres undertøy når de tror det skjer helt magisk, jeg er lei av å lage middag mens de har beina på bordet, jeg er lei av å kjøpe inn snacks til meg selv som bare forsvinner fra skapet før jeg rekker å røre det. Jeg er lei av å legge arbeid og kjærlighet i gaver til menn som kjøper det første og beste til meg, jeg er lei av å ikke bli sett og så forventes det av meg at jeg skal være knulledukke når vi har lagt oss. 

Jeg er drittlei.

Det er ikke kjempegøy å være singel, men det er så utrolig mye bedre enn å være i forhold. 

Anonymkode: a9760...1e8

• Liker 26
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det samme. Jeg har stort sett ikke vært singel noe særlig, og er det for første gang som voksen nå, og helt ærlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å gå inn i et forhold igjen. Jeg er så drittlei av å vaske andres undertøy når de tror det skjer helt magisk, jeg er lei av å lage middag mens de har beina på bordet, jeg er lei av å kjøpe inn snacks til meg selv som bare forsvinner fra skapet før jeg rekker å røre det. Jeg er lei av å legge arbeid og kjærlighet i gaver til menn som kjøper det første og beste til meg, jeg er lei av å ikke bli sett og så forventes det av meg at jeg skal være knulledukke når vi har lagt oss. 

Jeg er drittlei.

Det er ikke kjempegøy å være singel, men det er så utrolig mye bedre enn å være i forhold. 

Enig. Og menn er utrolig overfladiske. Alt handler om utseende. Så selv om jeg er pen nå så vil han sikle på ungjenter om noen år. Kvalmt. Nei glad jeg har sluppet unna hjertesorg og skuffelser med menn.

TS

• Liker 8
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Du er flink å angripe et helt kjønn. Du får bli lesbisk hvis du mener alle menn er så grusomme. Kvinner er i alle fall ikke noe bedre. 

Endret av Kvelertak
Skrevet
39 minutter siden, Kvelertak skrev:

Du er flink å angripe et helt kjønn. Du får bli lesbisk hvis du mener alle menn er så grusomme. Kvinner er i alle fall ikke noe bedre. 

Kvinner er i mindre grad utseendefokusert og har mer interessante interesser enn fotball og øl.

• Liker 11
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner er i mindre grad utseendefokusert og har mer interessante interesser enn fotball og øl.

Det er jo bare en myte, det ser en jo på tinder. Veldig mange menn får ingen likes, mens ingen damer er i samme situasjon. 

Anonymkode: d7a4b...fea

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Kvelertak skrev:

Jeg er ikke TS og mener heller ikke at alle menn er grusomme, men dessverre er det mange menn som lyver og bedrar for egen vinning. Synes vi er blitt et ekstremt egosentrisk samfunn, og det gjelder for begge kjønn, men det er menn jeg dater og ikke kvinner, så jeg vil selvsagt uttrykke at jeg ser det problemet hos mange menn. Det er veldig vanskelig fordi at man kan ikke vite hvem som lyver og bedrar og nå har jeg blitt ført bak lyset av flere menn jeg har datet siste året og kjenner personlig at jeg gidder ikke. Erfarer at den sikreste måten for å se om folk er real på er å bli kjent med dem uten følelser involvert og bruke laaaang tid på å treffes platonisk før man eventuelt lar det uvikle seg til noe mer. Det er dessverre vanskelig å styre hva man føler når. Jeg har faktisk en god del guttekompiser i og med at jeg driver med flere idretter som er svært mannsdominerte og må si at jeg setter ufattelig stor pris på menn, men for meg har ikke noe annet enn vennskap fungert med menn på en del år. Hilsen kvinne, 24. 

Anonymkode: 52266...98a

• Liker 10
Skrevet

Du må slutte å se på menn med bad boys fakter....søk heller etter menn med gode gammeldagse verdier. De setter familien først.

Anonymkode: 6f3a9...254

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er drittlei.

Og du tror liksom ikke menn er like pisslei av forventninger om å måtte SEEE deg hele tiden og investere alt av ledig tid i å finne en gave som er perfekt for deg. Du legger ikke masse tid og kjærlighet i gaver til mennene dine, du legger ned masse tid å kjærlighet i å uttrykke hva du vil han skal bruke av tid pg kjærlighet på deg, gjennom en slik handling. Og dette pisset er noe av det mes oppslukende og utmattende med kvinner. Dere lever i en boble av selvopptatthet forkledd som nestekjærlighet for andre. Det er bare en stor boble av selvglorifiserende vås som omhandler dere selv.

Anonymkode: a9358...5a7

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror liksom ikke menn er like pisslei av forventninger om å måtte SEEE deg hele tiden og investere alt av ledig tid i å finne en gave som er perfekt for deg. Du legger ikke masse tid og kjærlighet i gaver til mennene dine, du legger ned masse tid å kjærlighet i å uttrykke hva du vil han skal bruke av tid pg kjærlighet på deg, gjennom en slik handling. Og dette pisset er noe av det mes oppslukende og utmattende med kvinner. Dere lever i en boble av selvopptatthet forkledd som nestekjærlighet for andre. Det er bare en stor boble av selvglorifiserende vås som omhandler dere selv.

Noen tok ikke poenget....

Den å bli sett delen handler om å få kos etc og ikke bare vanlig snakk før man går til sengs og han krever sex. Det handler også om at man kan få lov til å bli kysset/få en klem oftere og ikke bare når mannen skal tømmes....

Jeg skal love deg at du hadde ikke likt det om dama ble som de fleste menn er. Når dama di gjør mange små ting for deg så ser hun deg. Men du er mer opptatt av gaming og kan kose som 5min forspill....

Anonymkode: 53650...4b9

• Liker 11
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er narsissisme. Noen kvinner er opptatt av at den andre skal være helt perfekt og dermed motarbeider de hverandre...

Anonymkode: 6f3a9...254

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, snakk om å misse poenget.

• Liker 10
Skrevet

Jepp, styrer unna menn,er alenemor til ett barn allerede, det holder!🙄

Anonymkode: 34373...f23

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er drittlei.

Sport on!!!💪👌

Anonymkode: 34373...f23

• Liker 2
Skrevet

Jeg orker ikke tanken på forhold engang. Har hatt et, som varte i bare noen måneder. Det har kurert meg fra forhold for resten av livet. 

Anonymkode: 16777...063

• Liker 1
Skrevet

M37 her. Det du skrev er som om jeg skulle sagt det selv. (Bare bytt ut menn med kvinner i teksten da;)

Utenom det så er vi 100% like og jeg er så enig med deg 🙂🙂

Anonymkode: 532d5...528

• Liker 4
Skrevet

En av tingene jeg er mest takknemlig for er at jeg er bifil så jeg kan velge bort menn uten å måtte velge bort et forhold, for jeg liker å være noens kjæreste og ha noen å gjøre det fint for og skjemme bort. Orker ikke menn lenger. 

Anonymkode: 2a174...b8b

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle tenker litt på utseendet. Begge kjønn. Helt normalt. Kvinner liker ofte muskler💪🏻

Ikke alle menn har fotball og øl som interesser selv om alle dine menn har hatt det.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS og mener heller ikke at alle menn er grusomme, men dessverre er det mange menn som lyver og bedrar for egen vinning. Synes vi er blitt et ekstremt egosentrisk samfunn, og det gjelder for begge kjønn, men det er menn jeg dater og ikke kvinner, så jeg vil selvsagt uttrykke at jeg ser det problemet hos mange menn. Det er veldig vanskelig fordi at man kan ikke vite hvem som lyver og bedrar og nå har jeg blitt ført bak lyset av flere menn jeg har datet siste året og kjenner personlig at jeg gidder ikke. Erfarer at den sikreste måten for å se om folk er real på er å bli kjent med dem uten følelser involvert og bruke laaaang tid på å treffes platonisk før man eventuelt lar det uvikle seg til noe mer. Det er dessverre vanskelig å styre hva man føler når. Jeg har faktisk en god del guttekompiser i og med at jeg driver med flere idretter som er svært mannsdominerte og må si at jeg setter ufattelig stor pris på menn, men for meg har ikke noe annet enn vennskap fungert med menn på en del år. Hilsen kvinne, 24. 

Anonymkode: 52266...98a

Begge kjønn lyver og bedrar for egen vinning. Dessverre. Det er mange falske mennesker der ute, men man kan ikke gi opp et helt kjønn for det. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av tingene jeg er mest takknemlig for er at jeg er bifil så jeg kan velge bort menn uten å måtte velge bort et forhold, for jeg liker å være noens kjæreste og ha noen å gjøre det fint for og skjemme bort. Orker ikke menn lenger. 

Anonymkode: 2a174...b8b

Skulle ønske jeg hadde det sånn. Flere muligheter som bifil. Må være deilig å være mann og forholde seg til kvinner. Noen som bryr seg om deg og som gjør små ting hele tiden for å gjøre deg glad. Sender søte meldinger og tanker gjennom dagen mens alt en selv tenker på er sex og fotball.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...