Gå til innhold

Har mistet lysten på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Kvelertak skrev:

Alle tenker litt på utseendet. Begge kjønn. Helt normalt. Kvinner liker ofte muskler💪🏻

Ikke alle menn har fotball og øl som interesser selv om alle dine menn har hatt det.

Begge kjønn lyver og bedrar for egen vinning. Dessverre. Det er mange falske mennesker der ute, men man kan ikke gi opp et helt kjønn for det. 

Har ikke hatt kjæreste så "dine menn" blir feil. De fleste er dårlig til å snakke om dype ting og lite reflekterte. 

Anonymkode: fef02...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Kvelertak skrev:

Du er flink å angripe et helt kjønn. Du får bli lesbisk hvis du mener alle menn er så grusomme. Kvinner er i alle fall ikke noe bedre. 

Det går ikke an å bare bli lesbisk... Dessverre:(

Anonymkode: fedce...94c

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å bare bli lesbisk... Dessverre:(

Anonymkode: fedce...94c

Hadde det gått an så hadde du nok blitt overrasket over at kvinner ikke er noe bedre.

Skrevet

Du har aldri hatt et forhold, så det er vel litt kjipt... Nei det er ikke lett å finne den rette.

Skrevet

Jeg er en snart 20 år gammel jente og holder på med en veldig mannsdominert idrett (veldig sosialt miljø). Jeg er veldig pen og populær. Vil ikke virke innbilsk, men i denne sammenhengen kan jeg skrive det. 

Når jeg har vært på samlinger og klubb fester, så vil dere ikke tro hvor mange gifte menn eller menn med samboere som har prøvd seg på meg! Eller komt med kommentarer om utseendet og kroppen min osv.

Jeg har også sett mange være utro😳 Spesielt i utlandet og syden, hvor mange fra klubben min og andre klubber i Norge har vært. Da har det vært som «guttetur» men jeg som en av få jenter har vært med. En av mennene jeg delte hus med var 40 år (liker han veldig godt som person, men ikke hva han gjør)og har veldig draget på damene. Han hadde med en dame hjem 2 av kveldene vi var ute på byen. Hjemme har han samboer og datter på 2 år🙁 

Jeg gruer meg selv til jeg blir gift og sender mannen min på gutteturer osv. Det er virkelig ikke lett å se hvem som kan vær utro.

Anonymkode: e9bc4...e27

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en snart 20 år gammel jente og holder på med en veldig mannsdominert idrett (veldig sosialt miljø). Jeg er veldig pen og populær. Vil ikke virke innbilsk, men i denne sammenhengen kan jeg skrive det. 

Når jeg har vært på samlinger og klubb fester, så vil dere ikke tro hvor mange gifte menn eller menn med samboere som har prøvd seg på meg! Eller komt med kommentarer om utseendet og kroppen min osv.

Jeg har også sett mange være utro😳 Spesielt i utlandet og syden, hvor mange fra klubben min og andre klubber i Norge har vært. Da har det vært som «guttetur» men jeg som en av få jenter har vært med. En av mennene jeg delte hus med var 40 år (liker han veldig godt som person, men ikke hva han gjør)og har veldig draget på damene. Han hadde med en dame hjem 2 av kveldene vi var ute på byen. Hjemme har han samboer og datter på 2 år🙁 

Jeg gruer meg selv til jeg blir gift og sender mannen min på gutteturer osv. Det er virkelig ikke lett å se hvem som kan vær utro.

Hva er forskjellen?

Anonymkode: f27b9...938

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen?

At jeg synes han er kjempemorsom, hjelpsom og snill, derfor liker jeg han som person og ser på oss som «venner», hvertfall i klubben

Men liker ikke at han er utro selvfølgelig! 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg synes han er kjempemorsom, hjelpsom og snill, derfor liker jeg han som person og ser på oss som «venner», hvertfall i klubben

Men liker ikke at han er utro selvfølgelig! 

Så du vil si at han overall er en bra person 🙂 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil si at han overall er en bra person 🙂 

Ja for meg er han det, men han er notorisk utro og en «partyløve» , så sånne som han kommer jeg til å styre laaangt unna når jeg leter etter en ektemann

Han er respektløs og slem mot samboeren når han gjør dette bak ryggen hennes, mens hun lar han reise hvor og når han vil mens hun er hjemme med ungen😞

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke akkurat å henge på kvinneguiden, det får fram den verste misantropen i meg. 

Anonymkode: bb3ce...835

Det tror jeg dessverre gjelder begge kjønn🙁

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for meg er han det, men han er notorisk utro og en «partyløve» , så sånne som han kommer jeg til å styre laaangt unna når jeg leter etter en ektemann

Han er respektløs og slem mot samboeren når han gjør dette bak ryggen hennes, mens hun lar han reise hvor og når han vil mens hun er hjemme med ungen😞

Høres ut som en strålende fyr 🤣

Skrevet

Ja. Det finnes jo bra menn som kan øke livskvaliteten foran å senke den, men det er vanvittig langt mellom dem. Det er et sjansespill, og så fremt man ikke har veldig lav risikoaversjon er det best å holde seg unna. Single, barnløse kvinner er de lykkeligste av en grunn.

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/25/women-happier-without-children-or-a-spouse-happiness-expert?utm_source=LTcom&utm_medium=Facebook&utm_campaign=health&awc=11152_1560339212_1b842074959af9db4f91acb398f6343a

Anonymkode: 8e5c8...d09

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Kvelertak skrev:

Begge kjønn lyver og bedrar for egen vinning. Dessverre. Det er mange falske mennesker der ute, men man kan ikke gi opp et helt kjønn for det. 

Nå gjentar jeg bare akkurat det jeg skreiv i sted, men føler ikke at du forstod det siden du svarer dette. Jeg skreiv at kvinner gjør det og (så du er jo ikke uenig med meg så jeg skjønner ikke uansett hvorfor du svarer som du gjør), MEN jeg personlig er en heterofil kvinne som da liker menn, så hvorfor i all verdens land og rike skal jeg fokusere på hva andre kvinner gjør og ikke gjør i forhold til dating og forhold når jeg ikke dater kvinner? Hvorfor prøver du å bruke det som et argument at kvinnet gjør det også, hva har det med temaet i det hele tatt å gjøre når man diskuterer problemene man selv opplever ved å date menn?

Og hvor i all verden har du det fra at jeg har "gitt opp et helt kjønn" bare fordi at jeg har funnet ut at jeg har det bedre med å være singel slik ting er nå fordi jeg har opplevd at flere menn den siste tiden har behandlet meg på vis jeg ikke fortjener i det hele tatt? Jeg har lov til å være lei av å date menn fordi jeg erfarer at jeg kommer ingen vei med det uansett. Det eneste de (jeg har truffet i det siste) vil ha er sex og de stikker når de blir lei fordi kvinner er bruk og kast for dem og ikke noe mer enn det, og jeg gidder ikke bli brukt og har det mye bedre med meg selv i eget selskap og med å ha menn bare som venner.

Anonymkode: 52266...98a

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gjentar jeg bare akkurat det jeg skreiv i sted, men føler ikke at du forstod det siden du svarer dette. Jeg skreiv at kvinner gjør det og (så du er jo ikke uenig med meg så jeg skjønner ikke uansett hvorfor du svarer som du gjør), MEN jeg personlig er en heterofil kvinne som da liker menn, så hvorfor i all verdens land og rike skal jeg fokusere på hva andre kvinner gjør og ikke gjør i forhold til dating og forhold når jeg ikke dater kvinner? Hvorfor prøver du å bruke det som et argument at kvinnet gjør det også, hva har det med temaet i det hele tatt å gjøre når man diskuterer problemene man selv opplever ved å date menn?

Og hvor i all verden har du det fra at jeg har "gitt opp et helt kjønn" bare fordi at jeg har funnet ut at jeg har det bedre med å være singel slik ting er nå fordi jeg har opplevd at flere menn den siste tiden har behandlet meg på vis jeg ikke fortjener i det hele tatt? Jeg har lov til å være lei av å date menn fordi jeg erfarer at jeg kommer ingen vei med det uansett. Det eneste de (jeg har truffet i det siste) vil ha er sex og de stikker når de blir lei fordi kvinner er bruk og kast for dem og ikke noe mer enn det, og jeg gidder ikke bli brukt og har det mye bedre med meg selv i eget selskap og med å ha menn bare som venner.

Fordi det blir skrevet som om alle menn er drittsekker pga noe noen har gjort.

Skrevet
7 timer siden, Kvelertak skrev:

Fordi det blir skrevet som om alle menn er drittsekker pga noe noen har gjort.

Du må gjerne sitere den setningen, for jeg kan ikke se noen sted at jeg har skrevet at alle menn er drittsekker.

• Liker 1
Skrevet

Forstår deg ts, har bare lyst til å gi opp kjærligheten. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis kvinner kun møter på dårlige menn, er det fordi de utelukkende ser på utseende når de velger partner? 🤔

Endret av Edalokojs
  • Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, Edalokojs skrev:

Hvis kvinner kun møter på dårlige menn, er det fordi de utelukkende ser på utseende når de velger partner? 🤔

Tror du det bare er kjekke menn som oppfører seg som idioter? For i såfall har jeg nyheter til deg... 

Anonymkode: a9760...1e8

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Edalokojs skrev:

Du tror vel virkelig ikke på dette selv? De verste kan faktisk være de mest uattraktive fordi attraktive menn har selvtillit men de uattraktive ikke har det og det kommer til uttrykk gjennom ekstrem kontroll og sjalusi....

Anonymkode: 53650...4b9

• Liker 5
Skrevet
På 30.10.2019 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det samme. Jeg har stort sett ikke vært singel noe særlig, og er det for første gang som voksen nå, og helt ærlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å gå inn i et forhold igjen. Jeg er så drittlei av å vaske andres undertøy når de tror det skjer helt magisk, jeg er lei av å lage middag mens de har beina på bordet, jeg er lei av å kjøpe inn snacks til meg selv som bare forsvinner fra skapet før jeg rekker å røre det. Jeg er lei av å legge arbeid og kjærlighet i gaver til menn som kjøper det første og beste til meg, jeg er lei av å ikke bli sett og så forventes det av meg at jeg skal være knulledukke når vi har lagt oss. 

Jeg er drittlei.

Det er ikke kjempegøy å være singel, men det er så utrolig mye bedre enn å være i forhold. 

Anonymkode: a9760...1e8

Høres ikke ut som noe forhold jeg har vært i...

Anonymkode: 2f339...345

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...