Gå til innhold

Singeltråden - nå og alltid!!


Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

I'm back, og er (dessverre) fortsatt singel! Har prøvd hardt i det siste, blitt forelsket for første gang på, mange år, og blitt blankt avvist. Hyggelig? Nope. Forfriskende? Ja, egentlig.

Endret av hyggeligfyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Det har vært en begivenhetsrik sommer skjønner jeg. Litt kjipt å bli avvist da, men sånt skjer. En ting er i alle fall sikker, man kjenner at man lever når man står midt i en forelskelse. Det samme gjelder når man går på trynet, og det å leve er jo ikke det værste man kan gjøre :)

Velkommen tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det er godt å kjenne at man fortsatt har følelser i kroppen. Har begynt å lure, siden det ikke har dukket opp noen som har gitt meg slike følelser på utrolig lenge. I´m alive, and I like it.

Beklager også at jeg har vært borte så lenge herfra, men det er nå sånn at jobben min har forhindret meg i å være like mye på nett på dagtid (som jeg har samvittighet til) og i tillegg har jeg rett og slett glemt det. Det er rart med det. Diskusjonene i vinter var veldig givende for min del, og jeg er fortsatt lei meg for at jeg ikke fikk til å komme på treffet i Oslo i februar.

Ser det er mange jeg ikke har hilst på før her i denne tråden, så here goes:

Hei, jeg er en hyggelig fyr på 31 år, singel på sjette året (med en del moro i mellom), trønder og i eksil i Telemark. Jeg liker jenter med sterk personlighet, men som er varme og snille og har smart humor. ;)

Jeg er utrolig ledig! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt imellom er ikke noe kjekt vel... :sjenert: Å være trygt i havn er kjekt.. Så vidt jeg kan huske :ler:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

i sta ble jeg plutselig veldig lite singel :sjarmor:

Jippi!!!

Timbuktu fikk rett, det bruka orna sig :sjarmor: Gleder meg til å få referat når du dukker opp på msn,ja :klem:

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med ett enda mer singel enn jeg har vært på mange år nå.. rart igrunn.. en stor tomhet selv om det ikke var en kjæresten man mistet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med ett enda mer singel enn jeg har vært på mange år nå.. rart igrunn.. en stor tomhet selv om det ikke var en kjæresten man mistet..

Er ikke du nygift? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...