AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #21 Skrevet 28. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Det er deilig å leke med disse følelsene, se hvor kåt og forventningsfull han blir. Det blir han nok. Men du tar en risiko, men uten risiko, ingen gevinst. Det er ditt, og hans valg. Er litt usikker da han ikke virker å være helt med her. Det er et usikkert moment i dette. Kanskje han ikke stoler på seg selv? Anonymkode: 6478c...13d Hva mener du? Altså på hvilken måte tror du han ikke stoler på seg selv i dette? Det har jeg ikke tenkt på før. Anonymkode: 403a5...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #22 Skrevet 28. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Altså på hvilken måte tror du han ikke stoler på seg selv i dette? Det har jeg ikke tenkt på før. Anonymkode: 403a5...ea3 Det kan være at han har kjent på denne lysten tidligere, uten at han har sagt noe, og frykter at han ikke klarer å beherske seg når muligheten blir lagt i hendene hans. Anonymkode: 6478c...13d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #23 Skrevet 28. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: At nyhetens interesse er meget sterk, og kan gjøre ei middels dame like attraktiv som ei som er penere, men vant med. Men den effekten er kortvarig. Anonymkode: 6478c...13d Takk for svar, det var dette jeg tenkte var årsaken. Ville antageligvis vært det samme omvendt vei? Altså, hvis den andre dama var penere? Jeg har i hvert fall tenkt sånn, at en pen dame har lengre holdbarhet som kjæreste, enn en mindre pen dame, men ikke så veldig mye større seksuell holdbarhet (nyhet). 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at noen overgår meg. Min mann får blowjobs hver gang han ønsker det, sex hver dag, analsex, jeg svelger sæd, jeg deepthroater, jeg tar den i analen og deretter i fitta, jeg lar han tisse i meg, vi har prøvd ALT. Altså jeg gjør ALT 😛 Det er ingen som kan overgå meg i senga, de kan være på lik linje som meg men ikke bedre. Det er simpelthen umulig.. Anonymkode: 403a5...ea3 Er dette ditt seksuelle repertoar, så vil jeg vel muligens si at det hørtes litt standard og kjedelig ut.. Rett og slett litt sånn nedverdige seg selv mest mulig. Har du ingen elementer hvor du ikke er dørmatte? Anonymkode: 43ddf...b52 9
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2019 #24 Skrevet 28. oktober 2019 Det er liten sjanse for at han forelsker seg i andre når det kun er sex og ny person hver gang. ikke samme hver gang. Da øker jo sjansen litt for forelskelse, men jeg tror ikke det hadde skjedd. Kjør på og kos dere👌🏻
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #25 Skrevet 28. oktober 2019 Som mann hadde jeg mistet respekten for deg Anonymkode: f2488...cb1 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #26 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som mann hadde jeg mistet respekten for deg Anonymkode: f2488...cb1 Hadde det vært annerledes om det var motsatt vei, at hun knullet noen andre? (er også litt nysgjerrig på cirka aldersgruppe) Anonymkode: 43ddf...b52 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #27 Skrevet 28. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i hvert fall tenkt sånn, at en pen dame har lengre holdbarhet som kjæreste, enn en mindre pen dame, men ikke så veldig mye større seksuell holdbarhet (nyhet). Som kjæreste er det personlighet som bestemmer hvor varig du blir, seksuelt er det først og fremst hva du gjør som bestemmer hvor varig du blir. Utseende betyr mindre og mindre, det er aller viktigst for å få oppmerksomhet i starten, og mindre viktig etter hvert. Forutsatt at du tar litt vare på deg selv. Anonymkode: 6478c...13d 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #28 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som kjæreste er det personlighet som bestemmer hvor varig du blir, seksuelt er det først og fremst hva du gjør som bestemmer hvor varig du blir. Utseende betyr mindre og mindre, det er aller viktigst for å få oppmerksomhet i starten, og mindre viktig etter hvert. Forutsatt at du tar litt vare på deg selv. Anonymkode: 6478c...13d Jo, det er sant. Tenkte nok mest på dette med å ta litt vare på seg selv. Mange som er mindre attraktive har jo i grunn bare unnlatt den biten. Anonymkode: 43ddf...b52
Gjest Paramount Skrevet 28. oktober 2019 #29 Skrevet 28. oktober 2019 Du bør kjenne partner veldig veldig godt skal du leke denne leken. For meg er det å ha sex med en kvinne veldig intenst og spesielt. Noen klarer å skille sex og følelser, noen påstår de klarer det, for meg gjelder ingen av alternativene. Jeg har ikke hatt så mange partnere, etter manges målestokk. Kanskje nettopp fordi jeg blir fryktelig forelsket i de jeg har sex med. Hva tror du om din partner?
MuffinStud Skrevet 28. oktober 2019 #30 Skrevet 28. oktober 2019 Ikke bry deg om trollene. Mitt inntrykk er at du er både spennende, god og har en heldig mann. Aldri prøvd wet sex, Men hvis det er i dusjen og det ikke skal i munn eller lignende så ser jeg ikke problemet. Det bare interesserer verken meg eller kona. Kan jo forsåvidt prøve i tilfelle det tenner noen av oss, men har ikke skjedd så langt. Synes det høres riktig ut med ei jente som ikke ha rmed dere å gjøre i det daglige. Personlig ville jeg tatt det til en swingers klubb eller noe hvor du kan prøve ut avstanden du vil ha til dette og dere kan gjøre kjapp retrett og ha dere sammen. Med fast FF risikerer man selvfølgelig at hun har tid med mannen din og har på en måte tak i lillefingeren. Pleier å være et lite visdomsord rundt dette med at trekant blir komplisert. I et vanlig forhold er det jo bare forholdet mellom deg og han. I en trekant over tid er det 3 forhold. Du og han, han og henne og til sist du og henne.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #31 Skrevet 28. oktober 2019 15 minutter siden, MuffinStud skrev: Ikke bry deg om trollene. Mitt inntrykk er at du er både spennende, god og har en heldig mann. Aldri prøvd wet sex, Men hvis det er i dusjen og det ikke skal i munn eller lignende så ser jeg ikke problemet. Det bare interesserer verken meg eller kona. Kan jo forsåvidt prøve i tilfelle det tenner noen av oss, men har ikke skjedd så langt. Synes det høres riktig ut med ei jente som ikke ha rmed dere å gjøre i det daglige. Personlig ville jeg tatt det til en swingers klubb eller noe hvor du kan prøve ut avstanden du vil ha til dette og dere kan gjøre kjapp retrett og ha dere sammen. Med fast FF risikerer man selvfølgelig at hun har tid med mannen din og har på en måte tak i lillefingeren. Pleier å være et lite visdomsord rundt dette med at trekant blir komplisert. I et vanlig forhold er det jo bare forholdet mellom deg og han. I en trekant over tid er det 3 forhold. Du og han, han og henne og til sist du og henne. Ja det med swingers klubb høres greit ut det, men det er ikke i nærheten her. Kan bli vanskelig.. Jeg tenker ikke det skal skje så ofte, ikke noe mer enn 1 gang i mnd. Det er dermed ikke ett problem dette med tiden jeg har til min mann. Jeg tenker også at om jeg merker dette tar opp mye tid hos ham og at han hele tiden vil til henne, da setter jeg ned foten og han avslutter "forholdet". Anonymkode: 403a5...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #32 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært annerledes om det var motsatt vei, at hun knullet noen andre? (er også litt nysgjerrig på cirka aldersgruppe) Anonymkode: 43ddf...b52 20 årene. Anonymkode: 403a5...ea3
Fru Uperfekt Skrevet 28. oktober 2019 #33 Skrevet 28. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på tanken at mannen min har sex med andre. Vi er unge enda men vært gift 1 år og sammen siden vi var 14. Jeg er veldig pen og er en 10er på utseendeskala i tillegg til at jeg har en personlighet mannen min elsker. Det jeg er redd for er om han kan forelske seg i den andre? Er det noen spesielle regler jeg bør sette for dette? Feks at aldri den samme personen flere ganger? Hva tenker dere? Beveger vi oss inn i ett minefelt? Er menn kapable til å ha sex med damer uten å få følelser? Anonymkode: 403a5...ea3 Er det polyamorøst eller cuckquean du tenker på? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #34 Skrevet 28. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker også at om jeg merker dette tar opp mye tid hos ham og at han hele tiden vil til henne, da setter jeg ned foten og han avslutter "forholdet". Det er nok smart ja. Tror også det er lurt at du velger hvem han kan få, det minsker faren for et crush. Anonymkode: 6478c...13d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #35 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan være at han har kjent på denne lysten tidligere, uten at han har sagt noe, og frykter at han ikke klarer å beherske seg når muligheten blir lagt i hendene hans. Anonymkode: 6478c...13d Han får lov til å gjøre det han vil med henne, jeg legger ikke ned noen regler sånn i forhold til selve akten og dermed tror jeg ikke at det kan være en grunn. Anonymkode: 403a5...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #36 Skrevet 28. oktober 2019 3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Er det polyamorøst eller cuckquean du tenker på? Nei det vet jeg ikke. Det er ikke noe spesielt, er bare slik. 😆 Anonymkode: 403a5...ea3
MuffinStud Skrevet 28. oktober 2019 #37 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja det med swingers klubb høres greit ut det, men det er ikke i nærheten her. Kan bli vanskelig.. Jeg tenker ikke det skal skje så ofte, ikke noe mer enn 1 gang i mnd. Det er dermed ikke ett problem dette med tiden jeg har til min mann. Jeg tenker også at om jeg merker dette tar opp mye tid hos ham og at han hele tiden vil til henne, da setter jeg ned foten og han avslutter "forholdet". Anonymkode: 403a5...ea3 Første gangen er en slags "anledning" uansett, så jeg ville vurdert å tatt turen til et sted med slik klubb. Kan tilogmed være at du møter noen likesinnede der som kan dele erfaringer. Og uansett hvordan dette "lander" så er du i nærheten. Tenker at selve sex'en ikke er det store her, men heller dynamikken dere to imellom mens det skjer. Tror ikke man trenger fast tid. Det kan jo variere hvor ofte man trenger pirrende påfyll.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #38 Skrevet 28. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 20 årene. Anonymkode: 403a5...ea3 Nå var det ikke deg jeg spurte Anonymkode: 43ddf...b52
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #39 Skrevet 28. oktober 2019 Det er flere og flere som kommer ut med at de er poly i en eller annen for (Etisk ikke-monogame). Om det er denne versjonen som dere vurderer, om det er andre veien, om det er begge har sex med andre, eller polyamori. De er der ute. Og de er ikke så få som vi først trodde. Jeg er poly, og lever i et polyforhold 😃 vi er veldig fornøyde med det. Men hvordan finne partnere? Tja, samme måte som alle andre? Dating sider/apper. Anonymkode: 941ba...d4a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #40 Skrevet 28. oktober 2019 10 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Er det polyamorøst eller cuckquean du tenker på? Cuckquean er da i aller høyeste grad også et polyforhold. Anonymkode: 43ddf...b52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå