Gå til innhold

Til MENN, la mannen være utro

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan snakke for deg selv, men du bestemmer ikke hva som er noe for meg eller ei.

Hadde du fulgt med i tråden hadde du sett at dette ikke er noe jeg driver og unndrar meg fra. Det er få ting jeg har så liten forståelse for, som folk som ikke gidder å lytte til erfaring, ikke selv vil jobbe, og i stedet krysser fingre og håper på det beste. 

Anonymkode: 43ddf...b52

DIN erfaring er bare DIN erfaring og trenger ikke gjelde for TS i der hele tatt, det er hele poenget mitt!

Endret av Pia Sofia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Pia Sofia skrev:

DIN erfaring er bare DIN erfaring og trenger ikke gjelde for TS i der hele tatt, det er hele poenget mitt!

Nettopp. Og derfor har jeg heller aldri bare snakket om min erfaring. 

Fra nå av får du ta det bryet med å lese og forsøke å forstå det du leser, om du ønsker å fortsette diskusjonen med meg. For dette blir bare for dumt. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Og derfor har jeg heller aldri bare snakket om min erfaring. 

Fra nå av får du ta det bryet med å lese og forsøke å forstå det du leser, om du ønsker å fortsette diskusjonen med meg. For dette blir bare for dumt. 

Kanskje jeg blander deg, da, siden du er anonym. Men det er ihvertfall mange som fraråder basert på egne erfaringer og mener at de har sannheten på hva som er ok og ikke. Og det synes jeg er feil!

Skrevet

Ta en prat med mannen din og hør med han hva han ønsker. Bare lurer på en ting. Kan en mann tisse inni dama? Og hva er sånt godt for? Kan ikke det være farlig?

Skrevet

Det er normalt har hatt et forhold hvor jeg lot dama ha sex med en annen og hun lot meg

Anonymkode: 56e21...66b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt har hatt et forhold hvor jeg lot dama ha sex med en annen og hun lot meg

Hvordan gikk det? Møtte dere på noen utfordringer? Ble forholdet bedre? Ble sexen mellom dere bedre? Har du noen gode råd?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? Møtte dere på noen utfordringer? Ble forholdet bedre? Ble sexen mellom dere bedre? Har du noen gode råd?

For vår del var det veldig bra sexen vår sammen ble mye bedre og vi elsket hverandre mer. Men man må stole på hverandre veldig mye for at det skal vøre mulig og vi kunne ikke gjøre det før en god stund ut i forholdet. Ble ingen problemer mellom oss og vi syntes det var gøy å snakke om hvordan det var og hvordan sexen med han andre var for hun. Eneste jeg ba om var noen bilder og videoer sånn at jeg kunne få se hvordan det var❤

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For vår del var det veldig bra sexen vår sammen ble mye bedre og vi elsket hverandre mer. Men man må stole på hverandre veldig mye for at det skal vøre mulig og vi kunne ikke gjøre det før en god stund ut i forholdet. Ble ingen problemer mellom oss og vi syntes det var gøy å snakke om hvordan det var og hvordan sexen med han andre var for hun. Eneste jeg ba om var noen bilder og videoer sånn at jeg kunne få se hvordan det var❤

Takk for svar! :) 

Skrevet

Så lenge dere kommuniserer og er trygge på hverandre funker det fint. 

Alltid lurt å holde partnerne atskilt fra ens sosiale sirkel. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også at om jeg merker dette tar opp mye tid hos ham og at han hele tiden vil til henne, da setter jeg ned foten og han avslutter "forholdet".

Anonymkode: 403a5...ea3

Jeg tror ikke du er klar for dette, dersom du tror at dette er så enkelt. Du ønsker å ha en kontroll, som ikke er mulig. Følelser kan oppstå av veldig lite, og hva gjør du, dersom du setter foten ned, og han blåser i det, fordi han er hodestups forelska? De færreste greier å gjøre kort prosess, og det vil uansett gjøre vondt å miste han. Jeg er polyamorøs, og har levd i ulike grader av åpne forhold, men jeg har aldri hatt noen illusjon om at følelser er noe man bare kan bestemme seg for at er uønsket. Så du fremstår som litt for naiv, til at dette er noe for deg. Jobb med usikkerheten din, så kanskje du kommer dit. 

Anonymkode: 3d941...f7f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neivel, hva eksakt mener du et polyforhold er da?

Trådstarter ber om råd, da kan du vel godt forklare, i stedet for å gjøre det til en test?

Spurte TS, for å vite hva og da hvilken sider/forum hun kan oppsøke for å få tips fra erfarne, da hvert par har sine egne regler.

Skrevet
5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Spurte TS, for å vite hva og da hvilken sider/forum hun kan oppsøke for å få tips fra erfarne, da hvert par har sine egne regler.

Ja, men det vil hun jo ikke kunne få når ingen forklarer henne hva man mener med de ulike begrepene. 

Jeg kunne sikkert gjort det jeg, jeg ser bare ikke hvorfor det ikke er mulig for dere som bruker begrepene, å forklare henne dette, i samme slengen som dere lanserer disse.

Hvor stor prosentandel av befolkningen har liksom hørt om quckquean?

Skrevet

Kan dere ikke avtale at han får gjøre det en gang, og så evaluerer dere og tar det derfra? At du har rett til å dra tilbake privilegiet når som helst liksom? 

Jeg har vært i åpent forhold en gang. Da var det han som foreslo det og jeg som gjorde det til et steg i en bruddprosess. Men der var det mye som skurret fra før. 

Jeg har også hatt trekant og lignende som har vært vidunderlige opplevelser. Med god kommunikasjon i et godt forhold kan mye bli bra. 

Jeg må innrømme at det er noe med måten du omtaler deg selv og sexlivet deres på som gir meg følelsen av at du innerst inne er usikker på deg selv og kompenserer. Men utenom det så tenker jeg at det er bare å kjøre på og teste. Men kommunisere godt underveis, og ikke føle at du har sagt ja for alltid. Det er ikke alt man tenner på i fantasien som føles bra i virkeligheten, og man må ofte bare prøve og feile litt for å finne ut av det. 

Om forholdet er solid tror jeg ikke det er noen stor fare om dere har gode begrensninger på det. Men hvor du er på en objektiv utseendeskala eller hva du sier ja til seksuelt tror jeg ikke spiller så stor rolle akkurat der. 

Anonymkode: c6c21...cea

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du er klar for dette, dersom du tror at dette er så enkelt. Du ønsker å ha en kontroll, som ikke er mulig. Følelser kan oppstå av veldig lite, og hva gjør du, dersom du setter foten ned, og han blåser i det, fordi han er hodestups forelska? De færreste greier å gjøre kort prosess, og det vil uansett gjøre vondt å miste han. Jeg er polyamorøs, og har levd i ulike grader av åpne forhold, men jeg har aldri hatt noen illusjon om at følelser er noe man bare kan bestemme seg for at er uønsket. Så du fremstår som litt for naiv, til at dette er noe for deg. Jobb med usikkerheten din, så kanskje du kommer dit. 

Anonymkode: 3d941...f7f

Han hadde aldri gått videre med noe om jeg sa nei. Jeg har nemlig ett ess i ermet og det er at han aldri noensinne vil dele meg.. Jeg kan synes det er greit han har sex med andre, det betyr ikke at jeg godtar emosjonelt utroskap likevel. 

Jeg er ikke poly og det er ikke min kjære heller. Du som selv er det bør vite at alle ikke er som du. 

Anonymkode: 403a5...ea3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mange voksne menn er det mer ønskelig at hun tar styring, er den som flørter, er den som knuller andre menn.

Signeres 👍. Min drøm som nok ikke blir noe av siden min samboer er like interessert i å knulle andre som jeg er... men vi har det veldig fint sammen hun og jeg. Hun vil ikke ha sex med noen hun ikke har dypere følelser for. Menn er litt enklere som kan ha sex bare for sexens skyld...

Anonymkode: 4cd42...858

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signeres 👍. Min drøm som nok ikke blir noe av siden min samboer er like interessert i å knulle andre som jeg er... men vi har det veldig fint sammen hun og jeg. Hun vil ikke ha sex med noen hun ikke har dypere følelser for. Menn er litt enklere som kan ha sex bare for sexens skyld...

Anonymkode: 4cd42...858

Kan jeg spørre om dette er et ønske som har kommet med alderen?

Og om det er sterkere ønske fra sin side, enn å få pule rundt selv?

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...