Gå til innhold

Til MENN, la mannen være utro

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Cuckquean er da i aller høyeste grad også et polyforhold.

Anonymkode: 43ddf...b52

Jo men det er likevel ikke helt det samme

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Jo men det er likevel ikke helt det samme

Neivel, hva eksakt mener du et polyforhold er da?

Trådstarter ber om råd, da kan du vel godt forklare, i stedet for å gjøre det til en test?

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cuckquean er da i aller høyeste grad også et polyforhold.

Nå skrev vedkommende du siterte polyamorøst, som er et polyforhold, men ikke det samme som et cuckgueen forhold. 

Anonymkode: 941ba...d4a

Skrevet

Kan anbefale trådstarter å lese dette innlegget fra en annen tråd:

Skrevet

Jeg synes det var mye nedlatenhet her! 

TS er voksen og må kunne bestemme dette selv, uten at noen skal mene negativt om hennes måte å ha sex på eller tro at hun ikke vet sitt eget beste! Svar på hva hun spør om istedet for å kritisere henne! 

Jeg har ingen erfaring med å dele mann, men kan tenke meg at hvis de får til dette, så kan det være at de klarer å beholde lysten seg i mellom selv etter 30 år. For alt vi vet! 

Skrevet
22 minutter siden, Pia Sofia skrev:

TS er voksen og må kunne bestemme dette selv, uten at noen skal mene negativt om hennes måte å ha sex på eller tro at hun ikke vet sitt eget beste! Svar på hva hun spør om istedet for å kritisere henne! 

Jeg har ingen erfaring med å dele mann, men kan tenke meg at hvis de får til dette, så kan det være at de klarer å beholde lysten seg i mellom selv etter 30 år. For alt vi vet! 

Jeg ville ha sagt det samme selv, for ikke så altfor lenge siden.

Og jeg er fremfor alt opptatt av at sexlivet skal kunne vare over mange år. 

Men hvis du følger med litt på det menn ofte savner, så er det initiativ og at kvinner gjør mer av jobben. Dette er gjenganger i tråd etter tråd; at hun skal vise kåthet, at han skal få lov til å slikke henne osv. Og det gjør man faktisk ofte ikke som submissiv. Da lar man ofte ting være helt opp til den andre, og kvier seg for å ta kontroll, eller nyte.

Se bare på disse to, her er det han som må knulle rundt - ikke henne.

For unge menn er dette kanskje den store ønskedrømmen.

For mange voksne menn er det mer ønskelig at hun tar styring, er den som flørter, er den som knuller andre menn.

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Bra! Hun er en voksen kvinne. Ikke alle som klarer å regne seg fram til dette selv.

Anonymkode: 6478c...13d

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange voksne menn er det mer ønskelig at hun tar styring, er den som flørter, er den som knuller andre menn.

👍

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👍

Riktig.

Og det får dere bare ikke med den laissez-faire holdningen som mange av dere utviser. 

Man høster som man sår. Man kan ikke ha kaken og spise den samtidig. Vil man ha en bra dame, må man være en klok mann.

Og så videre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig.

Og det får dere bare ikke med den laissez-faire holdningen som mange av dere utviser. 

Man høster som man sår. Man kan ikke ha kaken og spise den samtidig. Vil man ha en bra dame, må man være en klok mann.

Og så videre.

Du høres mer og mer fornuftig ut. Fleksibilitet er en fin ting, et mentalt løsemiddel som funker.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullt klar over det. Det ene er generelt, det andre er spesifikt. Det bare hjelper ikke å spørre, om man ikke vil forklare hva man vil frem til.

Begge er spesifikk. :) 

Anonymkode: 941ba...d4a

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha sagt det samme selv, for ikke så altfor lenge siden.

Og jeg er fremfor alt opptatt av at sexlivet skal kunne vare over mange år. 

Men hvis du følger med litt på det menn ofte savner, så er det initiativ og at kvinner gjør mer av jobben. Dette er gjenganger i tråd etter tråd; at hun skal vise kåthet, at han skal få lov til å slikke henne osv. Og det gjør man faktisk ofte ikke som submissiv. Da lar man ofte ting være helt opp til den andre, og kvier seg for å ta kontroll, eller nyte.

Se bare på disse to, her er det han som må knulle rundt - ikke henne.

For unge menn er dette kanskje den store ønskedrømmen.

Hva er det dere innbiller dere? At jeg ligger der som ett slakt? Ærlig talt. Vi bytter jo på det! jeg nevnte NOEN få ting slik at de skulle forstå at han ikke mangler noe på hjemmebane. 

"her er det han som må knulle rundt - ikke henne", jeg har ikke noe behov for å knulle andre og det tenner meg ikke. Skal jeg ha sex må jeg være forelsket, slik er jeg. Dermed er det han som får gleden av å gjøre det i vårt forhold, da jeg også får noe ut av det.

Anonymkode: 403a5...ea3

• Liker 1
Gjest Sirkelen
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på tanken at mannen min har sex med andre. Vi er unge enda men vært gift 1 år og sammen siden vi var 14. Jeg er veldig pen og er en 10er på utseendeskala i tillegg til at jeg har en personlighet mannen min elsker. Det jeg er redd for er om han kan forelske seg i den andre? Er det noen spesielle regler jeg bør sette for dette? Feks at aldri den samme personen flere ganger? Hva tenker dere? Beveger vi oss inn i ett minefelt? Er menn kapable til å ha sex med damer uten å få følelser?

Dette høres fullstendig idiotisk ut og den sikre måten å ødelegge ethvert forhold på. Hadde min kjæreste vært innstilt på dette hadde jeg bare nektet. Dette er et minefelt hvor noen i tillegg har gravd ned udetonerte gamle giftgassgranater.

Hilsen ung, konservativ mann (32)

Skrevet
1 time siden, Pia Sofia skrev:

Takk! Jeg synes også det. Synes faktisk det er litt leit å høre så mye dritt hver gang jeg skal skrive ett innlegg her inne. Det er absolutt en gjenganger.. Prøver bare luke ut det som egentlig ikke er vits å ta til seg, men det er litt vanskelig la være slå tilbake på det også 🤣

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirkelen skrev:

Dette høres fullstendig idiotisk ut og den sikre måten å ødelegge ethvert forhold på. Hadde min kjæreste vært innstilt på dette hadde jeg bare nektet. Dette er et minefelt hvor noen i tillegg har gravd ned udetonerte gamle giftgassgranater.

Hilsen ung, konservativ mann (32)

"Giftgassgranater " 😂 Flirer.. Da må det være ganske ille altså! 

Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Giftgassgranater " 😂 Flirer.. Da må det være ganske ille altså! 

Ja. Dette her er ren gift for alt som måtte minne om kjærlighet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"her er det han som må knulle rundt - ikke henne", jeg har ikke noe behov for å knulle andre og det tenner meg ikke. Skal jeg ha sex må jeg være forelsket, slik er jeg. Dermed er det han som får gleden av å gjøre det i vårt forhold, da jeg også får noe ut av det.

Nettopp!

Det er DETTE jeg mener er problemet. Du tenner ikke på det, du vegrer deg, du takker nei, du tror at det er til det beste for dere begge.

Det er det mest sannsynlig ikke. Det er sånne ting som gjør at partneren søker utover senere i forholdet. 

Og svært mange - det gjelder både menn og kvinner - ser ikke dette, før det er altfor sent.

Jeg tenkte å lage en egen tråd om akkurat dette, så slipper jeg å ødelegge din :) 

(blir litt senere)

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

Det er DETTE jeg mener er problemet. Du tenner ikke på det, du vegrer deg, du takker nei, du tror at det er til det beste for dere begge.

Det er det mest sannsynlig ikke. Det er sånne ting som gjør at partneren søker utover senere i forholdet. 

Og svært mange - det gjelder både menn og kvinner - ser ikke dette, før det er altfor sent.

Jeg tenkte å lage en egen tråd om akkurat dette, så slipper jeg å ødelegge din :) 

(blir litt senere)

DU mener det er problemet, men ikke TS og hun er ikke interessert i folks moralisme og "gode" råd!

Hun TENNER på at mannen skal ligge med en annen, hun har ikke selv lyst til å gjøre det, det må vel være opp til dem?? Mange lever i livslange fine forhold og driver med partnerbytte så det skvetter! Det er ikke noe for meg eller deg, men det er tydeligvis noe for andre! Slutt å definér andres levemal!

Jeg er litt allergisk mot folk som trer egne "sannheter" ned over ørene på andre! Verden er ikke så snever! Lev og lær, ikke lev og døm!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Pia Sofia skrev:

Det er ikke noe for meg eller deg, men det er tydeligvis noe for andre!

Du kan snakke for deg selv, men du bestemmer ikke hva som er noe for meg eller ei.

Hadde du fulgt med i tråden hadde du sett at dette ikke er noe jeg driver og unndrar meg fra. Det er få ting jeg har så liten forståelse for, som folk som ikke gidder å lytte til erfaring, ikke selv vil jobbe, og i stedet krysser fingre og håper på det beste. 

• Liker 1
Skrevet

Han får lage seg en tiderprofil og sette på maks radius 160km, da kan han finne folk som er drøyt 2 timer unna, så unngår man at hun er i nærmiljøet. Eller lage profil på andre dating-sider. Men man kan vel aldri forsikre seg om at han ikke får følelser. Dog er det lettere å unngå hvis hun er langt unna han personlighetsmessig.

Anonymkode: 5a1a1...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...