AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Del Skrevet 27. oktober 2019 I det siste har det blitt flere og flere rånere igjen i bygda. En trend jeg trodde det var litt slutt på - og det er jo en gruppe som aktivt reduserer antall medlemmer ved at noen med jevne mellomrom kræsjer seg til døden. Men hvor går grensen for hva de synes er trygt? I går kveld ble jeg forbikjørt av noen av de i en heidrundandes fart...mens jeg selv kjørte i speedometer-100 i 70-sonen. Der går grensen for meg, og det er vanlig trafikkflyt i disse traktene her. Men ungdommene må lett ha holdt 120-130 km/t. Da hadde ikke jeg vært trygg lenger i det hele tatt, og jeg har kjørt bil i 20 år. Barna mine kommer snart i den alderen, og jeg vil finne ut hvordan jeg kan formidle til dem hva som er trygg - og hva som ikke er det. Anonymkode: 061ae...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Del Skrevet 27. oktober 2019 Er en grunn til at jeg ønsker 30-års grense for førerkort hos menn... Praktisk umulig, men gjort veien mye tryggere Anonymkode: 654aa...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljeger Skrevet 28. oktober 2019 #3 Del Skrevet 28. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en grunn til at jeg ønsker 30-års grense for førerkort hos menn... Praktisk umulig, men gjort veien mye tryggere Anonymkode: 654aa...027 Vel, alt menn gjør er jo for å imponere kvinner, så kanskje man skulle avskaffet kontakt mellom kjønnene frem til man er 50. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå