Gå til innhold

Jeg er gift men fikk nakenbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en godt gift mann, men jeg fikk nå nylig nakenbilde fra ei tutte på i tjueåra. Hva skal jeg gjøre? Jeg finnes jo ikke interessert i denne jenta, og hun har null respekt for at jeg er i et godt forhold. Bør jeg si ifra til kona eller bare la det være? 

Anonymkode: 0c7a1...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff hva om dette er en vaskeekte psykopat? Jeg ville trått varsomt her...

Anonymkode: eea87...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å krisemaksimere her alltså, men å sende slikt vitner om stor psykisk ubalanse...

Anonymkode: eea87...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sier du fra til kona drar du henne også med i psykopatens spill, så kanskje ikke så lurt?

Anonymkode: eea87...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt gift mann, men jeg fikk nå nylig nakenbilde fra ei tutte på i tjueåra. Hva skal jeg gjøre? Jeg finnes jo ikke interessert i denne jenta, og hun har null respekt for at jeg er i et godt forhold. Bør jeg si ifra til kona eller bare la det være? 

Anonymkode: 0c7a1...a16

Sikker på at det var ment for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg faktisk at jeg hadde sagt i fra, og så sagt at du har blokkert ho. Brått kan jenta ha sagt til kona/kjæresten at ho har sendt deg bilde, også har du ikke sagt noe? 🤷🏼‍♀️ You never know

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt det til kona, og så blokkert henne mens hun så på. Kvinner kan være gærne, og da er det bedre å holde sin sti ren. Hvis hun som sendte bildet er koko nok, så kan det at du slettet og holdt det skjult, komme tilbake og bite deg i ræva.

Anonymkode: ece2f...9ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes det er litt merkelig at denne dukker opp rett etter den andre tråden om hun i tjueårene som ville sende nakenbilde til en gift mann ? 

Anonymkode: 19f0b...343

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dårlig spøk. Try again. 

Tror det er normalt at gifte mannfolk kan få et nakenbilde fra andre i ny og ned, uten at de forteller det til sin kone. Er jo bare å blokkere, skjønner ikke vitsen av å lage en stor sak av det.

Anonymkode: 70502...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt gift mann, men jeg fikk nå nylig nakenbilde fra ei tutte på i tjueåra. Hva skal jeg gjøre? Jeg finnes jo ikke interessert i denne jenta, og hun har null respekt for at jeg er i et godt forhold. Bør jeg si ifra til kona eller bare la det være? 

Anonymkode: 0c7a1...a16

Hvorfor sendte hun bilde til deg? Var vel ikke helt ut av det blå? Her er det nok litt mer du ikke forteller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som synes det er litt merkelig at denne dukker opp rett etter den andre tråden om hun i tjueårene som ville sende nakenbilde til en gift mann ? 

Anonymkode: 19f0b...343

Åh..kødder du? Den tråden fikk jeg ikke med meg. Hvorfor gidder jeg være her inne lenger? Er jo bare troll og dritt.

Anonymkode: ece2f...9ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt gift mann, men jeg fikk nå nylig nakenbilde fra ei tutte på i tjueåra. Hva skal jeg gjøre? Jeg finnes jo ikke interessert i denne jenta, og hun har null respekt for at jeg er i et godt forhold. Bør jeg si ifra til kona eller bare la det være? 

Anonymkode: 0c7a1...a16

Si fra til kona. Du vet aldri. Selv om du sletter , kan hun beholde det sendte bildet i sendt-boksen sin. Og om det skulle komme kona for øyet senere, har du forklaringsproblem. Nei, si det!

Anonymkode: 4151b...282

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hvorfor skjer dette aldri meg. Får faen ikke nakenbilde av noen jeg, og som femtiåring skulle jeg klart å levd med å fått til-sendt nakenbilder uoppfordret fra tjue-års gamle jenter. "Keep them coming" hadde jeg sagt.

Men hva skal du gjøre: Reis og kjøp en fin ramme og skriv ut bildet og heng det på veggen med teksten "mitt første nudes"

 

Anonymkode: 59867...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si i fra til kona, og si til den desperate at hun er anmeldt. Om du gjør det eller ikke, så kanskje hun får noe å tenke på. Ikke at det er særlig håp for de som uoppfordret sender nakenbilder, men man vet jo ikke. Eventuelt bare anmeld uten å si noe, så er du garantert hakeslepp. Du får jo ikke sett det med egne øyne, men tanken!

Anonymkode: 1516f...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Gi henne et 2 minutters knull så slutter hun

Anonymkode: b0e4d...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en gift kvinne hadde opprettet en tråd rundtndenne problemstillingen, så ville denne tråden beldig kjapt kommet opp i hundre og ørten kommentarer.       

Med bare dritt mot menn selvfølgelig...    

Anonymkode: 4467d...ac8

Handler vel mest om at den er foreldet.

Anonymkode: 58d16...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...