Gå til innhold

Fukt til håret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en god fuktighetsgivende balsam, kur eller leave in?

Anonymkode: 7e194...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å bruke kokosolje som hårkur, og det har virkelig gjort underverker for håret mitt! Smelter et par spiseskjeer i vannbad eller mikro og har i håret, og lar det sitte i så lenge jeg kan, gjerne flere timer, før jeg vasker det ut. Håret blir blankt, silkemykt og lett å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, KittyNose skrev:

Redken all soft 🙂

Kjøpte denne i dag og skal prøve i kveld

Anonymkode: 7e194...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte denne i dag og skal prøve i kveld

Anonymkode: 7e194...503

Må fortelle hva du synes da  🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si, fordi ett produkt kan være perfekt for noen, mens det ikke passer for andre. Man må jo også bruke produktene over tid for å finne ut om de virker. Mange inneholder silikon som straks gjør håret mykt og gir glans, uten å gi fukt eller proteiner til håret. 

Mitt hår er langt (til over puppene), har naturlige krøller, hadde tørre spisser,  og blir tungt av «alt» med oljer, unntatt arganolje. Vanligvis må jeg bytte sjampo og balsam etter et par måneder, for håret blir enten frizzy eller tungt, eller hodebunnen klør. 

Jeg liker Agadir Argan Oil volumsjampo og volumbalsam. Har brukt dem i over ett år, og håret mitt har aldri vært så deilig før. Olaplex er den beste kuren jeg har brukt, men den er dyr, så jeg bruker også Agadir iblant. På tuppene bruker jeg Agadir leave-in olje. Elsker også duften av Agadir.

Har også brukt Redken Extreme Length Sealer som er leave-in som man pensler på. Jeg likte den, men syntes det ble for mye kliss med penselen.

Jeg shopper hårprodukter her, de har kjempeutvalg: https://www.blivakker.no/ Du kan også lese omtaler av produktene.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.10.2019 den 19.26, KittyNose skrev:

Må fortelle hva du synes da  🙂

Brukte den i går og håret kjentes veldig mykt ut. Takk for tips!

Anonymkode: 7e194...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brukte den i går og håret kjentes veldig mykt ut. Takk for tips!

Anonymkode: 7e194...503

Bare hyggelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...