Gå til innhold

Ringte og banka på døra.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo uansett fint å ta litt vare på seg selv, du taper jo ikke noe på det? Aldri godt å vite, men med tanke på hvordan personen oppførte seg er det vel egentlig mer sannsynlig å tro at h*n vil prøve å kontakte deg igjen? 🙂

Anonymkode: 1926b...d0b

Duh, jeg tar mer vare på meg selv enn de fleste andre. Jeg hadde trent tok på meg noe lett og skulle rydde og vaske før dusjen. Tror ikke jeg hadde hatt noe eks i det heletatt om jeg var så lurvete til vanlig. 

Jeg kurer håret, drar jevnlig til frisør, sminker meg lett når jeg går ut døra, går pent kledd til vanlig. Akkurat derfor har jeg "angst" for å vise meg som et lurveleven når jeg tilvanlig ikke ser sånn ut utenfor husets fire vegger alene. Jeg vil ikke vise meg sånn. 

Anonymkode: 2f367...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Duh, jeg tar mer vare på meg selv enn de fleste andre. Jeg hadde trent tok på meg noe lett og skulle rydde og vaske før dusjen. Tror ikke jeg hadde hatt noe eks i det heletatt om jeg var så lurvete til vanlig. 

 Jeg kurer håret, drar jevnlig til frisør, sminker meg lett når jeg går ut døra, går pent kledd til vanlig. Akkurat derfor har jeg "angst" for å vise meg som et lurveleven når jeg tilvanlig ikke ser sånn ut utenfor husets fire vegger alene. Jeg vil ikke vise meg sånn. 

Anonymkode: 2f367...cf4

Åja, da beklager jeg 🙂 Fikk bare inntrykk ut i fra det du skrev at du hadde gått slik over lengre tid og kanskje heller ikke helt hadde motivasjonen til å gjøre noe med det. Ser nå at jeg definitivt burde formulert meg annerledes, uansett. 

Anonymkode: 1926b...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, da beklager jeg 🙂 Fikk bare inntrykk ut i fra det du skrev at du hadde gått slik over lengre tid og kanskje heller ikke helt hadde motivasjonen til å gjøre noe med det. Ser nå at jeg definitivt burde formulert meg annerledes, uansett. 

Anonymkode: 1926b...d0b

Hvordan fikk du intrykk av det?? Hadde aldri klart å gå sånn over lang tid. Greit nok at jeg hadde trent dagen før også og ikke vasket håret (men kroppen) fordi jeg prøver å ikke skade håret mer enn nødvendig når jeg uansett ikke skal noen ting, så håret så jo ekstra ille ut ikveld, men vasket jo håret ikveld da etter dette😂 skulle bare rydde og vaske før jeg dusja, blir svett av å vaske å. Skjønner ikke hvordan du fikk det til å høres ut som at jeg har gått rundt svett i flere dager.... 🤮

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk du intrykk av det?? Hadde aldri klart å gå sånn over lang tid. Greit nok at jeg hadde trent dagen før også og ikke vasket håret (men kroppen) fordi jeg prøver å ikke skade håret mer enn nødvendig når jeg uansett ikke skal noen ting, så håret så jo ekstra ille ut ikveld, men vasket jo håret ikveld da etter dette😂 skulle bare rydde og vaske før jeg dusja, blir svett av å vaske å. Skjønner ikke hvordan du fikk det til å høres ut som at jeg har gått rundt svett i flere dager.... 🤮

Anonymkode: 2f367...cf4

Ikke ta det personlig i alle fall, jeg kjenner jo ikke deg og trakk bare konklusjoner ut i fra informasjonen her. Som rot, fett hår, pysj, svette, alle gardiner trukket for, redd for å åpne osv. Kan vel også sies at jeg nok baserte meg litt for mye på egen erfaring og jobberfaring. Litt sånn type "man ser det man er mest vandt med og tenker er mest sannsynlig".

Anonymkode: 1926b...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta det personlig i alle fall, jeg kjenner jo ikke deg og trakk bare konklusjoner ut i fra informasjonen her. Som rot, fett hår, pysj, svette, alle gardiner trukket for, redd for å åpne osv. Kan vel også sies at jeg nok baserte meg litt for mye på egen erfaring og jobberfaring. Litt sånn type "man ser det man er mest vandt med og tenker er mest sannsynlig".

Anonymkode: 1926b...d0b

Gardinene er trukket for nede på kveldstid ja, fordi det er ikke kult å ha innsyn rett inn. Det er en park rett utenfor der ungdommer henger på kvelden, fra den kan man se rett inn i mine vinduer. Man ser godt inn i andres hus når det er mørkt ute. På dagtid er alt åpent. Rotet er jo fordi jeg tok ut alt av kjøkkeskapene for å rydde i skapene som jeg gjør titt og ofte!! Det skrev jeg jo også, det var ikke tilfeldig rot, men det kan se sånn ut for en person som står i døra og titter inn på det. 

Syntes bare det var ganske frekk kommentar du kom med, du bare regnet med at jeg ikke tar vare på meg selv liksom. Har uansett ikke noe med saken å gjøre, så kunne bare droppa det for det blir jo bare avsporing av sånt. 

Anonymkode: 2f367...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gardinene er trukket for nede på kveldstid ja, fordi det er ikke kult å ha innsyn rett inn. Det er en park rett utenfor der ungdommer henger på kvelden, fra den kan man se rett inn i mine vinduer. Man ser godt inn i andres hus når det er mørkt ute. På dagtid er alt åpent. Rotet er jo fordi jeg tok ut alt av kjøkkeskapene for å rydde i skapene som jeg gjør titt og ofte!! Det skrev jeg jo også, det var ikke tilfeldig rot, men det kan se sånn ut for en person som står i døra og titter inn på det. 

 Syntes bare det var ganske frekk kommentar du kom med, du bare regnet med at jeg ikke tar vare på meg selv liksom. Har uansett ikke noe med saken å gjøre, så kunne bare droppa det for det blir jo bare avsporing av sånt. 

Anonymkode: 2f367...cf4

Mente ikke at du skulle måtte forklare deg selv for meg og utbrodere om hvorfor og hvordan. Jeg så det jo selv etter at jeg innså at jeg hadde tatt feil. Misforståelser skjer, spesielt i tilfeller som dette over nett. Jeg føler du tar dette litt vel personlig, jeg har jo beklaget og forklart hvorfor jeg tenkte som jeg gjorde. Og at jeg burde ordlagt meg annerledes.

Klarer ikke helt se hva du egentlig forventer av svar fra fremmede på et forum, det er jo åpent for alle å svare og da vil du få svar fra alle slags folk som kan tolke den informasjonen du gir på helt ulik måte, i tillegg til at de aller fleste vil ha en egen mening om det du skriver om uavhengig om du er uenig, føler deg misforstått eller føler det er fekt. 

Men skal ikke avspore tråden din lengre nå, ville bare gi deg ett siste svar. 
 

Anonymkode: 1926b...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente ikke at du skulle måtte forklare deg selv for meg og utbrodere om hvorfor og hvordan. Jeg så det jo selv etter at jeg innså at jeg hadde tatt feil. Misforståelser skjer, spesielt i tilfeller som dette over nett. Jeg føler du tar dette litt vel personlig, jeg har jo beklaget og forklart hvorfor jeg tenkte som jeg gjorde. Og at jeg burde ordlagt meg annerledes.

Klarer ikke helt se hva du egentlig forventer av svar fra fremmede på et forum, det er jo åpent for alle å svare og da vil du få svar fra alle slags folk som kan tolke den informasjonen du gir på helt ulik måte, i tillegg til at de aller fleste vil ha en egen mening om det du skriver om uavhengig om du er uenig, føler deg misforstått eller føler det er fekt. 

Men skal ikke avspore tråden din lengre nå, ville bare gi deg ett siste svar. 
 

Anonymkode: 1926b...d0b

Føler jeg nesten må forklare meg, ellers er det bare flere som begynner å henge seg på kommentaren din, ikkesant? Det blir bare et kaos.. 

Men det er greit, da lar vi det ligge der :)

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg trakk de samme slutningen som An.1926b...d0b på måten du beskrev deg selv og leiligheten din.

Merkelig ting å gå så vanvittig i forsvar på, du er jo anonym på et forum. 

Anonymkode: bf108...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva dù mente jeg med det du skrev. Syntes jeg svarte riktig til det du skrev også sier du at du kommenterte et eller annet etterpå og at det ikke var ment til meg?? 

Anonymkode: 2f367...cf4

Var vel veldig opplagt hva jeg mente med mine kommentarer. Jeg startet t.o.m andre avsnitt med «Men over til denne saken...»

Men hva er du forventer at noen fremmede på KG skal kunne hjelpe deg med her? Fortelle deg hvem som ringte på? Hvordan i alle dager skal vi kunne svare på det... 🤔 Det er i hvertfall ikke Kg du må kontakte, men en synsk en.

Anonymkode: 571d7...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg trakk de samme slutningen som An.1926b...d0b på måten du beskrev deg selv og leiligheten din.

Merkelig ting å gå så vanvittig i forsvar på, du er jo anonym på et forum. 

Anonymkode: bf108...5b7

Off noen folk.... bare kutt ut nå. 

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel veldig opplagt hva jeg mente med mine kommentarer. Jeg startet t.o.m andre avsnitt med «Men over til denne saken...»

Men hva er du forventer at noen fremmede på KG skal kunne hjelpe deg med her? Fortelle deg hvem som ringte på? Hvordan i alle dager skal vi kunne svare på det... 🤔 Det er i hvertfall ikke Kg du må kontakte, men en synsk en.

Anonymkode: 571d7...c44

Jeg lurte på om det var vanlig oppførsel for selgere, firmaer osv. 

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2019 at 7:36 AM, AnonymBruker said:

Må si at jeg trakk de samme slutningen som An.1926b...d0b på måten du beskrev deg selv og leiligheten din.

Merkelig ting å gå så vanvittig i forsvar på, du er jo anonym på et forum. 

Anonymkode: bf108...5b7

Jeg er ikke TS, men jeg kan forstå tankegangen deres. Hvis jeg har helgefri så hender det seg titt og ofte at jeg ikke gidder å gå ut døra en eneste gang fra torsdag til mandag. Har handlet det jeg trenger av mat og fått min dose sosialisering tidligere i uka i form av jobb. Da kan det fort flyte litt over her og jeg dasser rundt i joggings med pulsveis og ser helt jævlig ut. For hvorfor skal jeg gidde å stelle meg når jeg har fri og bare sitter å slapper av med netflix? xD 

Men jeg angrer jo hver gang det plutselig ringer på døra her (nevnte min gamle nabo tidligere i tråden som står å skriker i gangen når jeg ikke gidder åpne). Jeg skvetter til og pulsen stiger for jeg vil ikke bli sitt sånn og jeg ønsker å være i fred i mitt eget hjem 😛 må vel ta meg litt sammen.. 

Men ts, hvordan gikk dette? Fikk du noen på døra dagen etter? 

Anonymkode: 56792...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men jeg kan forstå tankegangen deres. Hvis jeg har helgefri så hender det seg titt og ofte at jeg ikke gidder å gå ut døra en eneste gang fra torsdag til mandag. Har handlet det jeg trenger av mat og fått min dose sosialisering tidligere i uka i form av jobb. Da kan det fort flyte litt over her og jeg dasser rundt i joggings med pulsveis og ser helt jævlig ut. For hvorfor skal jeg gidde å stelle meg når jeg har fri og bare sitter å slapper av med netflix? xD 

Men jeg angrer jo hver gang det plutselig ringer på døra her (nevnte min gamle nabo tidligere i tråden som står å skriker i gangen når jeg ikke gidder åpne). Jeg skvetter til og pulsen stiger for jeg vil ikke bli sitt sånn og jeg ønsker å være i fred i mitt eget hjem 😛 må vel ta meg litt sammen.. 

Men ts, hvordan gikk dette? Fikk du noen på døra dagen etter? 

Anonymkode: 56792...66c

Nei, ikke fått noen på døra igjen 🤷‍♀️ ingen meldinger som bekrefter hvem det kan være eller noen ting. 

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2019 den 18.49, theTitanic skrev:

Vedkommende har kanskje sett i et vindu at du var hjemme og syntes det var uhøflig av deg å ikke åpne eller tenkt du ikke hørte første gangen? 

Alle som kommer på døren om det så er dørselgere, vaktselskap, Jehovas, tv aksjon, +++ er forskjellige mennesker. Ikke alle fra samme organisasjon banker likt. 

Hvorfor er det uhøflig? Jeg åpner ikke med mindre jeg vet hvem som kommer. De som trenger å få tak i meg, har telefonnummeret mitt.

Anonymkode: 6d960...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forbanna om det var  sånn aggressiv og skikkelig uhøflig banking, og ville mest sannsynlig smelt døra opp og spurt hvorfor faen de står der og dæljer på døra mi! 😅 (nå er jeg litt hissig på uhøflige folk som invaderer min private sfære da) 

Anonymkode: 75d3e...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres skummelt ut. Jeg hadde blitt livredd. Og veldig ekkelt at du faktisk ikke klarte se noen gå igjen..?

Jeg fikk en grusom følelse når jeg leste dette innlegget.

Anonymkode: a634b...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres skummelt ut. Jeg hadde blitt livredd. Og veldig ekkelt at du faktisk ikke klarte se noen gå igjen..?

Jeg fikk en grusom følelse når jeg leste dette innlegget.

Anonymkode: a634b...40c

Ja, var litt rart det ja. Men jeg kan ha vært for treg, kan ha gått den ene veien når jeg så den andre. Jeg får bare sett en side av gangen. 

Hva mener du det kan være siden du får en grusom følelse ? 

Anonymkode: 2f367...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 10/24/2019 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg har sånn blurry vindu på døra og kan se skikkelsen av et menneske. Derfor jeg vet at han stod der lenge etter siste ringe på forsøk. Det var tydlig en mann. 

Prøvde å se ut av vinuer når personen dro, men kunne ikke se noen som gikk noe vei... 

Anonymkode: 2f367...cf4

Kan det ha vært noen fra åndeverdenen da? Har selv brukt noen kroner på åndeutdrivelse fra mitt hjem, og det er verdt pengene. Vi fikk det hvertfall myyye roligere.

Anonymkode: 48eec...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...