Milly:) Skrevet 20. juni 2005 #61 Skrevet 20. juni 2005 hørte i forordet at hun har sagt det er rart å date de andre siden hun allerede vet hvem hun vil være med, har dere fått med dere hvem det er hun vil være med? Synes akkurat det var litt merkelig, når hun i previewen for neste episode sier at hun har følelser for flere enn én person...
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #64 Skrevet 21. juni 2005 Hun vet vel en del om Thailand nå. hehe... Ja, stakkars familie.De visste vel ikke helt hva de skulle prate om, og jeg skjønner dem godt!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2005 #65 Skrevet 21. juni 2005 Hun vet vel en del om Thailand nå. hehe... Ja, stakkars familie.De visste vel ikke helt hva de skulle prate om, og jeg skjønner dem godt!
MiniMjau Skrevet 22. juni 2005 #66 Skrevet 22. juni 2005 Ja, for Jen var jo allerede en slags kjendis i USA før Ungkarskvinnen, så det kan jo være at enkelte blir litt satt ut.
Imax Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #67 Skrevet 28. juni 2005 Oj sann, nå tror jeg ikke at jeg orker å vente lenger. Nå må jeg surfe for å finne ut hvem hun velger. Orker ikke vente lenger!!! :o
Gjest Mito24 Skrevet 28. juni 2005 #68 Skrevet 28. juni 2005 Pulte hun med alle tre i går? Forresten, den Jerry-fyren er den peneste, eller hva? Selv jeg som heterofil mann kan se det.
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #69 Skrevet 28. juni 2005 fortell ka som skjedde sist mandag nåken da!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2005 #70 Skrevet 28. juni 2005 Pulte hun med alle tre i går? Forresten, den Jerry-fyren er den peneste, eller hva? Selv jeg som heterofil mann kan se det. Enig med deg! Han er den eneste jeg liker å se på, for å si det sånn.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #71 Skrevet 29. juni 2005 fortell ka som skjedde sist mandag nåken da!!!! Hun var på romantisk date med alle 3 gutta. Først med John-Paul på Bermuda. Skikkelig god romantisk stemning hele tiden og Jen lar seg villig sjarmere. De overnattet sammen i suiten. Deretter var hun på tur med Jerry på Cape Cod. Hun føler vel at hun aldri får noen direkte svar på det hun spør om. Mye ord og lite innhold. Hun er også redd for at Jerry bare er med for å vinne og at hun skal ende opp med å bli såra hvis hun velger han. Siste daten var med Ryan, husker ikke hvor. Først snakket de litt om hvor rart det hjemmebesøket hos han foreldre ble slik at han fikk ryddet det unna. Det er en veldig god kjemi og stemning mellom de men føler vel at spenningen ikke helt er der. Før rosesermonien så ville Jen ha ett par minutter alene med alle 3. Hun stilte Jerry litt til vegs for å få noen direkte svar og jeg tror hun følte at hun fikk det. John-Paul fikk første rosen og Jerry fikk den andre. Ryan tok det hele tilsynelatende veldig fint men da han satte seg i limoen tror jeg han var rimelig såra og forbanna. Nese episode tror jeg er gjensyns med alle ungkarene.
Imax Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #72 Skrevet 29. juni 2005 Nå vet jeg hvem hun valgte! Klarte ikke dy meg :oops: Har prøvd å finne ut om Jen + "vinneren" fremdeles er sammen, men det er ingen ting som tyder på det. Noen som har noen lenker?
Gjest Mito24 Skrevet 29. juni 2005 #73 Skrevet 29. juni 2005 Nå vet jeg hvem hun valgte! Klarte ikke dy meg :oops: Har prøvd å finne ut om Jen + "vinneren" fremdeles er sammen, men det er ingen ting som tyder på det. Noen som har noen lenker? Sikkert ikke. Tror det er et fåtall av disse "parene" som holder sammen, av naturlige grunner. Hvem vil gifte seg med en person de knapt kjenner, kun etter å ha vært på noen roserøde dater med pålagt manuskript å følge?
Loolaa Skrevet 12. juli 2005 #74 Skrevet 12. juli 2005 Nå vet jeg hvem hun valgte! Klarte ikke dy meg :oops: Har prøvd å finne ut om Jen + "vinneren" fremdeles er sammen, men det er ingen ting som tyder på det. Noen som har noen lenker? ← http://www.starmagazine.com/news/61593
Gjest Lilleulv Skrevet 14. juli 2005 #75 Skrevet 14. juli 2005 Synes akkurat det var litt merkelig, når hun i previewen for neste episode sier at hun har følelser for flere enn én person... ← Det er jo helt tydelig at de blir fortalt hva de skal si for at det skal bli mer spennende for seerne. De vet nok ofte hva de skal velge, men allikevel går de rundt og sier: "jeg er så forvirret. går det virkelig an å elske 2 personer?? jeg vet virkelig ikke hvem jeg skal velge!" Har lest at i ungkaren og ungkarskvinnen er det veldig lite som er overlatt til tilfeldighetene... Man merker jo at når ungkarskvinnen står alene og prater til kameraet, så er det akkurat som hun leser fra et manus... Hvem er det som er igjen i finalen forresten? Har ikke fulgt med i det siste...
Gjest lilletroll Skrevet 14. juli 2005 #76 Skrevet 14. juli 2005 Hvem er det som er igjen i finalen forresten? Har ikke fulgt med i det siste... ← Du har virkelig ikke fulgt med skjønner jeg, for finalen var på mandag
Gjest Lilleulv Skrevet 14. juli 2005 #77 Skrevet 14. juli 2005 Du har virkelig ikke fulgt med skjønner jeg, for finalen var på mandag ← shit... hehe. hvem vant da?
Mistyen Skrevet 14. juli 2005 #78 Skrevet 14. juli 2005 Ingen "vant"....Hun takket nei til både John Paul og Jerry
Gjest Lilleulv Skrevet 15. juli 2005 #79 Skrevet 15. juli 2005 Ingen "vant"....Hun takket nei til både John Paul og Jerry ← wow...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå