Shoegal Skrevet 3. juni 2005 #21 Skrevet 3. juni 2005 Jeg fikk vondt i magen av han som var sååå forelska i henne før han i det hele tatt hadde sett dama live, og som i andre episode påstod at hun også elsket han, hun måtte bare innse det først. DA ringte varselsklokkene mine :o shit! det ringer høyt i mine klokker også! høres rett og slett ikke helt "normalt" ut....litt psykopat-aktig....
Imax Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #23 Skrevet 7. juni 2005 Reprisen går på dagen på lørdag, i tre-fire tiden tror jeg. Hva synes dere om episoden i går da? Han franske er jo skikkelig psyko. Skjønner ikke hvorfor hun ga ham rose. Tror kanskje produsentene hinter om hvem som skal videre, for å lage litt action. Tenkte f.eks. på hu ene dama i Ungkaren med han Byron, hvor hun ene blondinen var skikkelig psykopat og løp etter ham hele tiden. Tror ikke han valgte henne av fri vilje, hun røk jo ut med en gang det var få roser. Ja, ja. Morsomt var det i hvert fall, og bra han slicke blonde ikke-sex-før-ekteskapet-er-min-største-prestasjon-i-livet-fyren røk ut. Han var FÆL! Men at vi må vente en hel uke til... Uff og uff!
MiniMjau Skrevet 7. juni 2005 #24 Skrevet 7. juni 2005 Gud altså han Fabrice igår! Først så begynner han å grine av lykke/sorg(??!!??) på daten, også blir han SUR når han får siste rosa! hehe.... Bare kastet seg over henne på daten og begynte å råkline med ho. Stakkars jente. Jeg tror nå hun godeste Ungkarskvinnen har bestemt seg for han galleri-eieren kanskje? Det ser jo meget HETT ut. Gleder meg til neste mandag allerede. Det går helt greitt å ikke smug-kikke på de amerikanske websidene.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #25 Skrevet 7. juni 2005 Ja,kjære vene. Fabrice kan da umulig være riktig nagla :o Jeg som satt og håpet at hun skulle sende han ut :-? Synes det er litt teit at hun faktisk går ut i fra det han foteller og synes det var nobelt av han. Hun må da skjønne at han snakker ut i fra dem han liker og ikke liker, og at det ikke nødvendigvis trenger å være sånn. Jeg synes Jerry virker snill jeg, og ikke minst kjekk
MiniMjau Skrevet 7. juni 2005 #26 Skrevet 7. juni 2005 Hvis ikke Jerry er med for å bli litt kjendis bare da...
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #27 Skrevet 7. juni 2005 Hmmm, flere som sier det....men jeg ser det ikke jeg
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #28 Skrevet 7. juni 2005 Ja,kjære vene. Fabrice kan da umulig være riktig nagla :o Og kanskje ikke den han utgir seg for å være..? Avsløringen neste uke kan bli morsom.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. juni 2005 #29 Skrevet 7. juni 2005 Fy f... Fabrice hadde skremt vettet av meg i hvert fall :o
lene24 Skrevet 7. juni 2005 #30 Skrevet 7. juni 2005 Jerry er i hvertfall den eneste der som har noe å se på
Imax Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #31 Skrevet 7. juni 2005 Jerry er jo dødspen, men kanskje litt slick? Han er en luring tror jeg.
Sarke Skrevet 8. juni 2005 #32 Skrevet 8. juni 2005 Spørsmålet er om noen i det hele tatt er med som ikke er luringer. Fabrice my ass, helt ute. Akkurat som det er et bra sjekketriks å gråte for så å stikke tungen ned i halsen på en dame. Men han det er en som ligner på Andrew Firestone der...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #33 Skrevet 8. juni 2005 Men han det er en som ligner på Andrew Firestone der... Næææjiii, hvem? :o
Gjest Coral Skrevet 8. juni 2005 #34 Skrevet 8. juni 2005 Følger også med! Må si kysset Jen og Jerry (var det han heter tror jeg?!) hadde i båten så svært så romantisk ut! - Tenk å bli så revet med av reality-tv
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2005 #35 Skrevet 9. juni 2005 Akkurat som det er et bra sjekketriks å gråte for så å stikke tungen ned i halsen på en dame. *notere*
nat26 Skrevet 10. juni 2005 #36 Skrevet 10. juni 2005 Jerry er i hvertfall den eneste der som har noe å se på
Imax Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #37 Skrevet 12. juni 2005 I morgen er det på'n igjen! Jeg har en avtale, må få tatt dette opp på video tror jeg...
Sarke Skrevet 12. juni 2005 #38 Skrevet 12. juni 2005 Næææjiii, hvem? :o Han heter Ryan. Han har noe av den samme stilen. Litt guttartig nerdete. Ligner og synes jeg
Gjest synseren Skrevet 13. juni 2005 #39 Skrevet 13. juni 2005 Synes Jen er kjempesøt unkarskvinne. Er kanskje litt sjenert foran kamera og får ikke helt vist hva hun er god for. Synes norske ungkaren var bra tv, mens unkarskvinnen var en fiasko i mine øyne. Virket ikke som hun taklet rollen som ungkarskvinne, det er sikkert tøft å bli filmet i så mange forskjellige situasjoner. Kan forstå henne.
Morea Skrevet 14. juni 2005 #40 Skrevet 14. juni 2005 Han franske.. Å herregud for en pompøs fjompenisse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå