Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt han franske er ute. Og nå er jeg heeeeeeeeelt fortapt i Jerry! :hjerter: Han var så usikker og myk i gårsdagens episode, jeg ble helt lam i beina! :ler: Satser på at det er han som vinner, Jen er jo i 7. himmel i armene hans. SUKK!

Nå skal jeg bare motså fristelsen og surfe på nettet for svaret... Pleier å holde ut til nest siste program, da holder jeg ikke ut lenger! :hoho:

Ser ut som det blir spennende neste uke også! Herregud, familiene er jo alltid en utfordring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Godt han franske er ute....

Helt enig. Han virket meget spesiell. Likte ikke han.

Skrevet

Helt enig. Han virket meget spesiell. Likte ikke han.

Æsj... nei, jeg likte ikke han jeg heller. Blæh....

Skrevet

Helt enig Alwa! Er på nippet til å sjekke om det er han som "vinner".... Og om de fortsatt er sammen! Men jeg prøver å holde meg...

Gjest Nemesis75-ikke innlogget
Skrevet
Helt enig Alwa! Er på nippet til å sjekke om det er han som "vinner".... Og om de fortsatt er sammen! Men jeg prøver å holde meg...

Jeg falt for fristelsen og sjekka det ut. Klarte rett og slett ikke dy meg. Er så svak :roll:

Skrevet

Åååå nei, sjekket du! Hvor lenge kan jeg motstå fristelsen da? :roll: Venter til mandagens utgave er ferdig.... :tunge1:

Gjest Aillann
Skrevet

Er ekle franske Fabrice med ennå?

Dama har isåfall ekstremt lite sans for bra menn.

Slo av tv`n da Keith måtte hjem jeg, har ikke sett Ungkarskvinnen siden.

Håper Jerry blir stemt ut også.. Han er for bra for henne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor mange episoder er det igjen egentlig? Hun kutta jo så mange allerede 1 eller 2. episode og nå er det plutselig tid for hjemmebesøk :o

Gjest Gjesta
Skrevet
Åååå nei, sjekket du! Hvor lenge kan jeg motstå fristelsen da? :roll: Venter til mandagens utgave er ferdig.... :tunge1:

Jeg prøver å holde meg når det kommer til LOST også jeg da :ler: Men nå er det (heldigvis) bare en uke igjen ;)

Skrevet

Æsj, jeg ble så nysgjerrig at jeg sjekket jeg og. Skuffa over meg selv, for det har jeg aldri gjort før enda jeg har sett en god del realityshow, ja. Men skal fortsette å se fordet da.

Skrevet
Hvor mange episoder er det igjen egentlig? Hun kutta jo så mange allerede 1 eller 2. episode og nå er det plutselig tid for hjemmebesøk :o

Ja, det går betydelig raskere fremover nå enn i de første Ungkaren/Ungkarskvinnen programmene. Håper hun har mer tid sammen med guttene enn vi ser. Hun skal jo tross alt gifte seg med vedkommende, eller finne en partner i det minste.

Skrevet

Veldig glad for at Fabrice gikk ut (eller "valgte å dra hjem.. tror han visste at han kom til å ryke uansett). Skjedde det noe spesielt sist gang? Jeg så på Top Model så jeg fikk bare med meg slutten :roll:

Håper hun velger Jerry!

Skrevet

Det er en som skal stemmes ut i dag. Så så vidt jeg skjønner er det 3 episoder igjen: En ut i dag, en neste mandag og så er det "finale". Hvis ikke TVNorge gjør som de pleier innimellom, nettopp å kutte finalesendingen i to og tar det over to kvelder. Da er det 4 kvelder igjen (godt jeg ikke skal ha ferie før seeeent i juli! :wink:)

Gleder meg til i kveld! Hi hi. Så morsomt ut på preview forrige gang. Familien har man jo ikke mye kontroll med!

Skrevet

Ikveld er det familietreff

http://www.tvnorge.no/index_LimeTVProgram_...tml?lid=1284419

men i alledager! Jeg tror faktisk at det er skuespiller-familier, når alle familiene er så "ekstreme". Det pleier jo vanligvis å være veldig glatt og amerikansk, med blurry bilder av marshmallow-møblerte stuer og med høflig konversasjon.

Skrevet

Gler meg til i kveld jeg også, blir sikkert morsomt! Men hvorfor går det samtidig med Top Model?? :sur:

Gjest gjesta
Skrevet

kan ikkje nåken skrive en oppsummering her når det e ferdig?? har ikkje tvnorge lenger.... :-(

Skrevet

Jen møtte familiene til ungkarene, og det gikk stort sett bra. Hun følte familien til John Paul (er det det han heter?) passet veldig bra sammen med sin egen familie, Ryans familie var ok, men de snakket bare om ferien sin til Thailand hele tiden, visstnok. Hos Wendell drakk de mye, men det gjorde ikke noe, var bare morsomt sa hun. Til slutt var hun hos Jerry, og måtte lære seg litt tegnspråk fordi moren er døv. Det gikk helt fint og Jerry var lettet over at kommunikasjonen gikk så bra.

Hun sendte til slutt hjem Wendell, fordi hun ikke var tiltrukket av ham (følte han var en kjempegod venn, men ikke noe mer).

Tror det var hovedpunktene :)

Skrevet

hørte i forordet at hun har sagt det er rart å date de andre siden hun allerede vet hvem hun vil være med, har dere fått med dere hvem det er hun vil være med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...