Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg må bare innrømme det. Jeg ELSKER Ungkarskvinnen/Ungkaren! Så jeg har begynt å følge med nå også (NB! Liker ikke norske versjoner, må være amerikansk suppe!) :tunge1:

Så, hva synes dere damer? Mange morsomme typer, jeg kommer til å sitte klistret. He he. Men jeg synes hun virket litt tam + hvorfor var det så mange treningstyper der? Hm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte nesten sjå det eg og :) Syns ikkje det var så forferdelig bra utvalg, men Jerry var jo ikkje så verst :)

Skrevet

Ja..Så faktisk på det jeg også. Grei underholdning! Selvom jeg synes hele opplegget er noe stort tull..Men, men!! Er jo et sånt typisk program en blir hekta på etterhvert...

Skrevet

Hekta ja! Spesielt når jeg så hva som skulle skje videre. Ser ut som det blir skikkelig action! Politbiler og stalker-stu. Hi hi.

Har satt av tid til å se videre i morgen... Følg med jenter!

Skrevet

Det er sånt som en bare MÅ ha med seg :)

Klarte ikke motstå fristelsen, men søkte på nettet, så nå vet jeg hvem det blir...

Liker å vite, følger med akkurat den personen på en litt annen måte, legger mer merke til hva som skjer mellom de...

Sykt nysgjerrig, eg vet..... :oops:

Skrevet
Det er sånt som en bare MÅ ha med seg :)

Klarte ikke motstå fristelsen, men søkte på nettet, så nå vet jeg hvem det blir...

Liker å vite, følger med akkurat den personen på en litt annen måte, legger mer merke til hva som skjer mellom de...

Sykt nysgjerrig, eg vet.....  :oops:

Nyskjerig jeg oxo :) Hvor på nette kan jg finne det ut?

Skrevet

Jeg ville også se men det crasjer jo med Top Model på TV3. Og de damene er morsommere syns jeg.

Håper Jen finner en koselig fyr for hun virker så søt.

Du kan finne ut hva som skjer videre på www.abc.com (det er kanalen som sender det i USA). Sidne det ikke går der borte lenger må du søke på progammet etter bachelorette....

Skrevet

Ikke lov til å røpe hvem det blir altså jenter! Jeg prøver å holde meg (tittet på hvem som vant første Ungkarskvinnen, og da ble programmet mye kjedeligere!)

Så jeg skal holde meg unna - dvs. inntil finalen eller noe sånt. :tunge1:

Skrevet

greit nok, men hu dama har jo ingen personlighet...

Skrevet
greit nok' date=' men hu dama har jo ingen personlighet...[/quote'] Syns du ikke??? Så du da hun var med på Bachelor da??

JEg har ikke sett nå men syns hun var veldig søt og sjarmerende på Bachelor ivertfall!

Skrevet

Nyskjerig jeg oxo :) Hvor på nette kan jg finne det ut?

Søkte på The bachelorette 3, poppet opp mange forskjellige sider....

*skal ikke røpe no'* 8)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jaaaa, jeg digger også den amerikanske versjonen av Ungkaren/kvinnen og sitter klistra :roll:

De norske værsjonene så jeg derimot ikke på for de var, som vanlig når nordmenn hermer, ufattelig dårlige.

Skrevet
Hekta ja! Spesielt når jeg så hva som skulle skje videre. Ser ut som det blir skikkelig action! Politbiler og stalker-stu. Hi hi.

Har satt av tid til å se videre i morgen... Følg med jenter!

tror de hadde krøsskløppa fritt. Stu gikk jo ut, og politibilene var jo dette uskyldige "nattebråket" i går.

Skrevet

Utrolig mange stygge fyrer. SKjønner ikke at hun kan ha vært med på å velge dem ut. Skikkelig takras.

Selv om Fabrice er søt, heier jeg på ham med oppstopper-håret. Og ikke han som hun fikk så god kontakt med på basketballkampen, Wendell. Da så hun for første gang litt happy ut. Og han så ikke ut i måneskinn....

Skrevet

Gutta er jo skikkelig duste! Han ene som ga henne et smykke fra sin avdøde mor :o og han andre som la ut om at han var jomfru, eller han som ville ha autografen :o :o :o Vet ikke hvem som er mest nuts, men 10 poeng til henne for å synes at det er passe weird. Hun kjenner jo knapt gutta! Jeg tror jeg hadde fått spader om jeg hadde drink med en fyr og han hadde lagt ut om at han var jomfru før vi en gang hadde kysset! Utrolig.

Fabrice er ekkel! ÆSJ! Han må jo bare ut. Synes duden med det rød håret var en søt fyr. Ja, ja. Håper det tar seg opp, det var kjedelige saker på mandag (snart må jeg sjekke på nettet...)

Skrevet

Jeg er så nyskjerrig jeg at jeg for lenge siden sjekket hvem hun valgte........................ :oops: :oops: :oops:

Men sier det så klart ikke :)

Jen er bare en kjempesøt jente synes jeg

Skrevet

jeg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg ikke titte på nettsiden for å finne uthvem hun velger. Det er mange særinger da. Spesielt han Stu, som var allerede forelsket før han hadde møtt henne in real. Og han med AUTOGRAFEN!! hellooooo!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk vondt i magen av han som var sååå forelska i henne før han i det hele tatt hadde sett dama live, og som i andre episode påstod at hun også elsket han, hun måtte bare innse det først. DA ringte varselsklokkene mine :o

Skrevet
Gutta er jo skikkelig duste! Han ene som ga henne et smykke fra sin avdøde mor :o og han andre som la ut om at han var jomfru, eller han som ville ha autografen :o :o :o Vet ikke hvem som er mest nuts, men 10 poeng til henne for å synes at det er passe weird. Hun kjenner jo knapt gutta! Jeg tror jeg hadde fått spader om jeg hadde drink med en fyr og han hadde lagt ut om at han var jomfru før vi en gang hadde kysset! Utrolig.

Fabrice er ekkel! ÆSJ! Han må jo bare ut. Synes duden med det rød håret var en søt fyr. Ja, ja. Håper det tar seg opp, det var kjedelige saker på mandag (snart må jeg sjekke på nettet...)

Jeg måtte sjekke det ut. Han het visst Jerry og hadde mørkt hår han jeg synes var søt. Han hadde samme sveis som meg, kanskje det var derfor :P

Skrevet

Ja, Jerry var en sukkerklump. Men så er jeg en sucker for rødhårete gutter da. :ler:

Gleder meg til mandag (og har klart å LA VÆRE å sjekke på nettet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...