AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har bikket 30 og merker at cellulittene bak på lårene blir stadig mer synlige, selv om jeg har trent fast 2-3 ganger i uka de siste 10 årene. Jeg har imidlertid ikke trent noe særlig styrke tidligere, før jeg begynte med faste ukentlige økter for 3-4 måneder siden. Inntil videre merker jeg imidlertid ikke noen effekt på cellulittene. Jeg vet at disse er vanskelig å bli kvitt, og at det ikke finnes noen vitenskapelig bevist metode som fungerer, men er det noen som har redusert cellulitter betydelig gjennom styrketrening? Er dette i det hele tatt mulig når man har bikket 30? Og hvor lenge må man i så fall regne med å vente før man ser resultater? Anonymkode: 091ec...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Del Skrevet 24. oktober 2019 Siden celulitter er fett, så er den eneste måten å redusere disse på å gå ned i fettprosent. Anonymkode: 107ea...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har ikke erfaring med cellulitter, men jeg vil tro at en kombinasjon av mindre fett, og større muskel, burde være effektivt for i det minste å redusere problemet. Større muskler vil stramme det fettlaget som ligger over muskelen. 30 år er definitivt ingen hindring. Anonymkode: b33fe...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har redusert mine cellulitter betraktelig med styrketrening. Jeg har ikke mye fett på kroppen i utgangspunktet, og har ikke gått opp eller ned i vekt, men jeg trener tung styrke 3 ganger i uka. Men det har tatt tid da, gradvis forandring ila 4 år... Så smør deg med tålmodighet! Anonymkode: 1f948...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå