Gå til innhold

Kjøpt meg epilator


Yuumi

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Yuumi skrev:

Nei gud bedre, hodet ditt har rett. Det er mye verre å epilere enn å vokse :') Det tar så mye lengre tid. Jeg er fortsatt ikke ferdig :')

MEN, jeg ville ikke utsatt meg for torturen om jeg ikke trodde det kom til å bli bedre etterhvert ^^ Alle sier at dersom du holder ut epilering så vil det bli bedre etterhvert. OG DA skjønner du, da blir det billigere enn å vokse (hvertfall for meg som har gjort det på salong) og det skal vare lenger (den stiller jeg spørsmålstegn med da jeg syntes voksing varer lenge og) og håret skal etterhvert gro tilbake tynnere (dette har jeg også hørt skjer når du vokser.)

Så egentlig så er det bare billigere :') Men syntes det var helt greit å epilere bena og armene så jeg kommer til å fortsette med epilering! 

Og for å svare på spørsmålet ditt, idag er jeg litt for glad i å prate merker jeg. Nei jeg ble ikke rød og nuppete, faktisk ser der bare helt glatt ut der jeg har fått det til 100% (Kan si jeg ser litt ut som en dalmatiner nedentil) :')

 

OMG, er det bare meg som tenker det ville vært så kult om man friserte seg nedentil så man fikk mønster. Leopard eller tiger feks! Jeg ville lett testet ut geopard mønster, tror det kunne blitt sexy:O

Tror det er en slags myte. For det er hvertfall ikke sant for meg. Hvis jeg lar det vokse ut har jeg fremdeles like mye hår som da jeg begynte å epilere for tolv år siden. 

Anonymkode: 26905...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neineinei du må ikke bruke det på underlivet. Det er TORTUR. Lær deg selv å vokse, mye bedre. Jeg fikk masse inngrodde hår av å bruke epilator nedentil og i leggene. Men fungeret supert på låra, magen og underarmen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt epilator på leggene i mange år. Bruker kun på sommerstider. De første 2-3 gangene på våren er det litt vondt, resten av sesongen synes jeg faktisk det er godt! 
Men selv etter 7 år med epilatoren, så har jeg ikke sjanse til å ta bikinilinjen eller under armene med den...

Anonymkode: 064f2...ea3

samme her! jeg ble epilator-frelst for rundt 11 år siden og kommer aldri til å barbere leggene igjen. Men underliv og underarmene, der tørr jeg ikke med epilator 😂

Anonymkode: 5d462...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Heisann1234 skrev:

Neineinei du må ikke bruke det på underlivet. Det er TORTUR. Lær deg selv å vokse, mye bedre. Jeg fikk masse inngrodde hår av å bruke epilator nedentil og i leggene. Men fungeret supert på låra, magen og underarmen :)

Hvordan lærte du å vokse deg selv? Bare prøving og feiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Yuumi skrev:

Hvordan lærte du å vokse deg selv? Bare prøving og 

Stort sett. Du kan søke litt tips på nettet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Yuumi skrev:

Nei gud bedre, hodet ditt har rett. Det er mye verre å epilere enn å vokse :') Det tar så mye lengre tid. Jeg er fortsatt ikke ferdig :')

MEN, jeg ville ikke utsatt meg for torturen om jeg ikke trodde det kom til å bli bedre etterhvert ^^ Alle sier at dersom du holder ut epilering så vil det bli bedre etterhvert. OG DA skjønner du, da blir det billigere enn å vokse (hvertfall for meg som har gjort det på salong) og det skal vare lenger (den stiller jeg spørsmålstegn med da jeg syntes voksing varer lenge og) og håret skal etterhvert gro tilbake tynnere (dette har jeg også hørt skjer når du vokser.)

Så egentlig så er det bare billigere :') Men syntes det var helt greit å epilere bena og armene så jeg kommer til å fortsette med epilering! 

Og for å svare på spørsmålet ditt, idag er jeg litt for glad i å prate merker jeg. Nei jeg ble ikke rød og nuppete, faktisk ser der bare helt glatt ut der jeg har fått det til 100% (Kan si jeg ser litt ut som en dalmatiner nedentil) :')

 

OMG, er det bare meg som tenker det ville vært så kult om man friserte seg nedentil så man fikk mønster. Leopard eller tiger feks! Jeg ville lett testet ut geopard mønster, tror det kunne blitt sexy:O

Hahaha, jeg dauer 😂 

Anonymkode: 189c2...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Heisann1234 skrev:

Stort sett. Du kan søke litt tips på nettet :)

Har faktisk gjort det, men syntes det virker litt skummelt å vokse seg selv 😂 men sånn som det går med epileringen så blir jeg sikkert nødt å vokse litt her og der så jeg ikke bare ser skamklipt ut 😂 eller kanskje jeg bare lar det være, kanskje han tenker skamklipt er sexy 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker epilator på legger og lår, bikinilinje og i armhulene. Har sensitiv hud, og får lett inngrodde hår av barbering i armhuler og bikinilinje. Synes det blir så mye kliss med hjemmevoksing, blir et tiltak å gjøre det. Så jeg er fornøyd med epilatoren 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gulløredobb skrev:

Jeg bruker epilator på legger og lår, bikinilinje og i armhulene. Har sensitiv hud, og får lett inngrodde hår av barbering i armhuler og bikinilinje. Synes det blir så mye kliss med hjemmevoksing, blir et tiltak å gjøre det. Så jeg er fornøyd med epilatoren 😊

Prøvde under armene istad, ble litt roping. Men venusberget var verre. Men så hadde jeg nesten ikke hår under albuen.. Kremt armhulen.. Prøver nok mest sannsynlig lure meg selv så jeg tør prøve det igjen 😂 

Klarte ikke mer epilering av underlivet idag. Det føltes verre ut enn igår, kanskje man ikke skal epilere flere dager om gangen. Høres jo logisk ut at huden er sensitiv! Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cum Control
På 24.10.2019 den 12.45, Yuumi skrev:

Har faktisk gjort det, men syntes det virker litt skummelt å vokse seg selv 😂 men sånn som det går med epileringen så blir jeg sikkert nødt å vokse litt her og der så jeg ikke bare ser skamklipt ut 😂 eller kanskje jeg bare lar det være, kanskje han tenker skamklipt er sexy 🙈

Jeg bruker Andrea brazillian hard wax. Det følger med litt olje som man bruker før voksingen. Den sørger for at voksen ikke sitter fast i huden 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg kjøpte meg epilator i fjor sommer, og lurer på om det er flere som opplever at den ikke tar alt hår på legger og lår? Jeg går over 50 ganger sikkert. Jeg kjenner og ser at den river ut men det stopper liksom opp. 
Dere som epilerer under armene, når er d minst vondt å gjøre det? Var helt grusomt da jeg prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man bruke epilatoren på "barten" i ansiktet?

Anonymkode: 0c036...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...