Gå til innhold

Noen som må feire jul alene i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meld deg som frivillig på gamlehjemmet til bestemoren din! Det er grådig koselig å være på et sånt sted på julaften! Jeg var besøksvenn og det ene året spurte jeg om jeg kunne få være på aldershjemmet på formiddagen, de ansatte ble jublende glade og vi stelte i stand kos for dem som var der den dagen, selv julenissen kom på besøk!

Anonymkode: 3c8cf...c52

Ja det kan jeg gjøre 🙂 Håper bestemor er litt i form på julaften og ikke bare sengeliggende. Bare ringte du å spurte?

Anonymkode: 7c0a6...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jegerstoltmammatil
På 22.10.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Veldig skeptisk til å feire jul med vilt fremmede men er jo bedre enn å feire alene. Hvordan finner jeg ut av hvem som er villig til å feire jul med fremmede? Noen Facebook sider?

Bor foresten i en liten by på Sørlandet 

Anonymkode: 7c0a6...b75

Kjære TS. Send meg en mld,  men det er plass hos oss.

Endret av jegerstoltmammatil
fjrnet feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan jeg gjøre 🙂 Håper bestemor er litt i form på julaften og ikke bare sengeliggende. Bare ringte du å spurte?

Anonymkode: 7c0a6...b75

Nei, jeg avtalte det på forhånd, jeg var nemlig med på ganske mye som en ekstra hjelper det året og dermed var jeg godt kjent med flere av de ansatte, deriblant aktivitøren som også skulle jobbe formiddagen på julaften😊

Anonymkode: 3c8cf...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Jeg skal feire jul med pul alene. Pattaya. 👍

Anonymkode: d049f...3c1

Æsj 🤮

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venniner eller naboer? Er ofte flere enn du trur som er aleine i jula

Anonymkode: ebdc5...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo legge ut en invitasjon på Facebook hvor du ber inn andre enslige  til deg på julaften? 

Anonymkode: 84c41...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange steder blir det arrangert julekveld for de som ikke har noen å feire med. Jeg vet ikke om det finnes noe slikt der du bor, men hvis du kunne tenke deg det kan du jo undersøke. Hør med det lokale Røde Kors for eksempel. 

Ellers er det jo "bare" en kveld. Sitter du alene får du lage deg noe godt og kose deg som best du kan. Du treffer kanskje moren din i romjula, så kan dere ha det hyggelig sammen da? 

Anonymkode: 27e0e...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass heldig at jeg har familie å feire med, og jeg syns jula er en virkelig fin tid, sånn egentlig..

Men å være i en familie uten noen barn føles likevel litt tomt og meningsløst i jula. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 22.10.2019 den 11.32):

Jeg liker egentlig jula, men gruer meg fryktelig til jul i år 😕 Har ingen venner og liten familie, så må feire alene i år. Det er veldig stusselig og ensomt å tenke på. Jul er en tid for å samle familien. Sjalu på de som har stor familie 

Mamma må jobbe, bror feirer med sin svigerfamilie i Thailand (har dårlig kontakt med han)og har en tante som er narkoman. Jeg kan kanskje feire med bestemor på gamlehjemmet, men hun er dement og mye sengeliggende. Jeg er forberedt på å feire alene i år 

Pappa døde for 10 år siden og familien hans bor i USA. Har null kontakt med de

Noen som må feire jul alene i år?

Anonymkode: 7c0a6...b75

Hva i all verden er det som feiler deg?? Du må jo kunne feire jul alene. Jeg er frivillig singel, barnløs og lager meg en nydelig treretters hver jul kun for meg sjølv. Jeg er en ekte livsnyter, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gerd Karin skrev (2 minutter siden):

Hva i all verden er det som feiler deg?? Du må jo kunne feire jul alene. Jeg er frivillig singel, barnløs og lager meg en nydelig treretters hver jul kun for meg sjølv. Jeg er en ekte livsnyter, hva med deg?

Tiden er først og fremst 4 år gammel, for der andre, hva feiler det deg? Bare fordi du synes det er stas å sitte alene julekvelden så betyr det ikke at andre får lov å kjenne på at det er sårt?

Respekter andre folk da. 

Anonymkode: 964d4...61c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tiden er først og fremst 4 år gammel, for der andre, hva feiler det deg? Bare fordi du synes det er stas å sitte alene julekvelden så betyr det ikke at andre får lov å kjenne på at det er sårt?

Respekter andre folk da. 

Anonymkode: 964d4...61c

Tråden.

Anonymkode: 964d4...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...