AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #21 Del Skrevet 22. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vår Staude er en hederskvinne !! Anonymkode: 019b2...419 Enig! Utrolig å lese hetsen her inne, vi trenger programledere som ikke er helt A4 og politisk korrekt! Anonymkode: 134ba...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #22 Del Skrevet 22. oktober 2019 8 minutter siden, smalls skrev: Hæ? Sa hun det?! 😳 Så frekt. Vet du hvilket band det var Husker ikke hvilket band, men det bar ikke så kjent. Det er jo sånn hun holder på: sier noen spydig mens hun smiler, uten at den hun angriper kan si imot pga situasjonen. Enten fordi de ikke er det (introduksjon), eller fordi hun sier det på et tidspunkt i samtalen der i tervjuobjekten ikke får mulighet til å korrigere/si imot. Det er noe av det minst sjarmerende jeg vet om. Anonymkode: 19ec1...492 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #23 Del Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Utrolig å lese hetsen her inne, vi trenger programledere som ikke er helt A4 og politisk korrekt! Anonymkode: 134ba...da9 Hvis det å være sympatisk og høflig = politisk korrekt, så JA TAKK TIL PK!! Anonymkode: 19ec1...492 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 22. oktober 2019 #24 Del Skrevet 22. oktober 2019 10 minutter siden, smalls skrev: Hæ? Sa hun det?! 😳 Så frekt. Vet du hvilket band det var Om det var et dårlig band, så var vel det på sin plass? Verre med programledere som skryter av gjester som gjør det helt elendig, som da Letterman skrøt av Maria Mena etter at hun tabbet seg ut på Late Night for 15 år siden. Alle skjønte at han i likhet med resten av verden syntes syngingen hennes sugde møkk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #25 Del Skrevet 22. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som synes Vår Staude er ufin med sin makker, Peter? Føler hun må kommentere alt han sier og gjør, man får jo prestasjonsangst av å være med henne. Desta og Espen, derimot, flyter fint sammen. Synes forøvrig Peter er en flott fyr og flink programleder. Anonymkode: 5eb72...dc7 Vår Staude er veteran i programmet. Etter at den desta er vikar for delvis kom tilbake så tar vi ikke tven på om vi skulle være hjemme. Jeg kunne hatt desta i hjert program.... Anonymkode: 3b3ec...07b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #26 Del Skrevet 22. oktober 2019 Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev: Om det var et dårlig band, så var vel det på sin plass? Verre med programledere som skryter av gjester som gjør det helt elendig, som da Letterman skrøt av Maria Mena etter at hun tabbet seg ut på Late Night for 15 år siden. Alle skjønte at han i likhet med resten av verden syntes syngingen hennes sugde møkk Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Anonymkode: 19ec1...492 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #27 Del Skrevet 22. oktober 2019 Vår er frekk og uspiselig, har alltid vært det. GMN er blitt en arena hvor bloggere kan juge i beste sendetid, dra med seg barna sine i skoletiden til innspilling og hvor D, E og F kjendiser boltrer seg fritt. Programmet er så møkk at jeg ikke ofrer det et minutt. Anonymkode: e16e4...9c9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #28 Del Skrevet 22. oktober 2019 Kan dere komme med noen eksempler på at hun er frekk? Jeg har ikke hørt at hun har vært spydig en eneste gang jeg. Anonymkode: cac7d...33e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #29 Del Skrevet 22. oktober 2019 3 timer siden, loveli skrev: Mange som er enige. Dette hatet mot Vår Staude må ta slutt! Hun er moren til den Store olympieren Knut Holmanns barn og en flott og ærlig kvinne med bein i nesa! Anonymkode: 134ba...da9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 22. oktober 2019 #30 Del Skrevet 22. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår er frekk og uspiselig, har alltid vært det. GMN er blitt en arena hvor bloggere kan juge i beste sendetid, dra med seg barna sine i skoletiden til innspilling og hvor D, E og F kjendiser boltrer seg fritt. Programmet er så møkk at jeg ikke ofrer det et minutt. Anonymkode: e16e4...9c9 Nei, dette programmet og deres programledere er ikke verdt å irritere seg over. Har ikke sett på de siste 20 årene, har ikke tid til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #31 Del Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hatet mot Vår Staude må ta slutt! Hun er moren til den Store olympieren Knut Holmanns barn og en flott og ærlig kvinne med bein i nesa! Anonymkode: 134ba...da9 Å påpeke det faktum at noen er frekke og spydige er ikke hat. Hvem hun er mor til er revnende likegyldig. Anonymkode: 19ec1...492 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. oktober 2019 #32 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun kunne bare latt være å si noe som helst. Anonymkode: 19ec1...492 Nemlig! Man trenger faktisk ikke å si alt man tenker på. Om bandet var dårlig, så kunne hun heller latt hver å kommentere det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #33 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vår er frekk og uspiselig, har alltid vært det. GMN er blitt en arena hvor bloggere kan juge i beste sendetid, dra med seg barna sine i skoletiden til innspilling og hvor D, E og F kjendiser boltrer seg fritt. Programmet er så møkk at jeg ikke ofrer det et minutt. Anonymkode: e16e4...9c9 Enig med deg! Anonymkode: 0d05c...327 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #34 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vår er frekk og uspiselig, har alltid vært det. GMN er blitt en arena hvor bloggere kan juge i beste sendetid, dra med seg barna sine i skoletiden til innspilling og hvor D, E og F kjendiser boltrer seg fritt. Programmet er så møkk at jeg ikke ofrer det et minutt. Anonymkode: e16e4...9c9 Og kjendiser som skal snakke ut om den tunge tiden, og hvordan de ble et nytt og bedre menneske ved å få kreft, hjerteinfarkt, møte veggen, se fitness-, yoga- eller veganerlyset. Hver. Jævla. Dag. Anonymkode: 19ec1...492 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 22. oktober 2019 #35 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg likte denne karen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #36 Del Skrevet 22. oktober 2019 4 minutter siden, Kågebruker skrev: Jeg likte denne karen. Enig! Han var en hedersmann, han 😁🌟 Anonymkode: e0b5f...2ef 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. oktober 2019 #37 Del Skrevet 22. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som synes Vår Staude er ufin med sin makker, Peter? Føler hun må kommentere alt han sier og gjør, man får jo prestasjonsangst av å være med henne. Desta og Espen, derimot, flyter fint sammen. Synes forøvrig Peter er en flott fyr og flink programleder. Anonymkode: 5eb72...dc7 Hun har alltid vært slik, er det hun som er på skifter jeg kanal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #38 Del Skrevet 22. oktober 2019 3 timer siden, Kågebruker skrev: Jeg likte denne karen. Han er jo enda verre enn Vår. Anonymkode: d47ed...c50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #39 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg blir kvalm av hele God morgen Norge, det er så politisk korrekt og venstrevridd blitt at fy... Anonymkode: 15c2f...ac0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #40 Del Skrevet 23. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir kvalm av hele God morgen Norge, det er så politisk korrekt og venstrevridd blitt at fy... Anonymkode: 15c2f...ac0 Vår Staude er et hederlig unntak i så måte! Anonymkode: 134ba...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå