Gå til innhold

God morgen Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og i dag.. Stakkars Peter 😅 han ble rimelig flau. 

Anonymkode: 5eb72...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og i dag.. Stakkars Peter 😅 han ble rimelig flau. 

Anonymkode: 5eb72...dc7

Hva skjedde?

Anonymkode: 9dfbb...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Enig! Utrolig å lese hetsen her inne, vi trenger programledere som ikke er helt A4 og politisk korrekt!

Anonymkode: 134ba...da9

Helt enig !   Men det er selvfølgelig bedre med smilende hjernedøde "babes" som bare lirer av seg tanketomt vas. 

Anonymkode: 6fe7e...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over at Vår har vært frekk før jeg gikk inn på denne tråden, og så den andre tråden om henne. Jeg kan jo skjønne hva folk mener, men er ikke enig i det negative som blir skrevet om Wenche her. 

Anonymkode: ef618...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Synes Jan Thomas smiska/skrøt undøig av henne på en episode jeg så her om dagen. For meg er hun utrolig frekk, nedlatende og slitsom. Reagerte litt på at hun nevnte det med trening/six pack for Peter, altså, mannen trenger ikke å trene hvis han ikke vil. Hun og Wenche burde erstattes med nye, hyggelige programledere. Ser heller ikke hva som er så spesielt med Wenche, mange kan lage mat, men hun har grodd fast der. 

Anonymkode: 5eb72...dc7

Vår er treningsfreak og ganske striks på privaten. 

Anonymkode: e920a...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor akkurat Vår er fredet som programleder i GMN. 

Anonymkode: 19ec1...492

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

På 22.10.2019 den 11.19, AnonymBruker skrev:

Syns Vår Staude er fryktelig frekk.

Reagerer ofte på Wenche også. Vet det er en upopulær mening ettersom hun er "hele Norges Wenche", men hun forskjellsbehandler gjestene på kjøkkenet noe voldsomt. Er det typisk kjendiskokker smisker hun og gjør seg til, men er det andre og mindre erfarne som gjester kjøkkenet inntar hun en "ovenfra og ned-holdning" og blir ekstremt kontrollerende. 

Anonymkode: da2f2...2b6

Hun kan også ha en tendens til å ikke lytte ordentlig, prater ofte i munnen til andre. 

Anonymkode: 3bd4c...96b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Hun kan også ha en tendens til å ikke lytte ordentlig, prater ofte i munnen til andre. 

Anonymkode: 3bd4c...96b

Har også merket meg dette. Direkte ufint og respektløst! 

Anonymkode: da2f2...2b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Jeg liker både Vår og Wenche jeg :) Derimot har jeg store problemer med å takle hun Brummundøl-vikaren som de bruker. Camilla Sagen, er det ikke det hun heter? Hun er altså såååå slitsom, snakker høyt og kaklende, overnaturlig og tilgjort blid, bare.. TRAVEL. Bruker å kose meg med programmet før jobb, men når jeg i dag la meg trøtt på sofaen for å våkne, og det der kakleriet var i TV-ruta, måtte jeg bare skru av. Stakkars Cathrine Fossum som må samarbeide med henne, hun som er såååå behagelig!

Anonymkode: 1cceb...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 10.40):

Er det noen som vet hvorfor Wenche er så ofte borte? 

Anonymkode: 1cceb...994

Hun er vel snart pensjonist tenker jeg 😉

Anonymkode: dfc2a...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hun der Katrine Fossum, hvem har gitt henne jobben?

Hun støtter og siser eeeeemmmmmmm HELE tiden! Og så smatter hun høyt hver gang hun åpner munnen sånn som mange gjør uten å være klar over det.

Men hvorfor er det ingen som sier noe? Det er jo helt grusomt å se på og høre på henne?

Sånn intervjuer hun - Eeeeeeeeemmmmmm, *smatt*, nå har jo du eeeeeeemmmmmmm vært ute og eeeemm spist reker på kaia her. Eeeeemmmmm, *smatt*, hvordan synes du eeeeemmmmm prisen på rekene var? Mange eeeemmmmm regarer jo eeem sterkt på prisene nå.

:bond:

Anonymkode: 7a3d0...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 13.52):

Hun der Katrine Fossum, hvem har gitt henne jobben?

Hun støtter og siser eeeeemmmmmmm HELE tiden! Og så smatter hun høyt hver gang hun åpner munnen sånn som mange gjør uten å være klar over det.

Men hvorfor er det ingen som sier noe? Det er jo helt grusomt å se på og høre på henne?

Sånn intervjuer hun - Eeeeeeeeemmmmmm, *smatt*, nå har jo du eeeeeeemmmmmmm vært ute og eeeemm spist reker på kaia her. Eeeeemmmmm, *smatt*, hvordan synes du eeeeemmmmm prisen på rekene var? Mange eeeemmmmm regarer jo eeem sterkt på prisene nå.

:bond:

Anonymkode: 7a3d0...984

Fullstendig uenig. Synes Camilla, Katrine, Wenche og Vår er utrolig flinke og flotte programledere ☺️

Anonymkode: b6d92...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen fan av Vår Staude. Jeg trur ikke hun er enkel å jobbe med. Jeg synes hun kan virke veldig bitchy og ville aldri blitt intervjuet av henne, så sant det ikke gjaldt noe veldig tåredryppende emne. Da har jeg sett hun har litt empati.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...